Dat is zeker waar. Maar we gingen er hier even vanuit dat ik een raket in m'n giecheltje had, waardoor er dus geen snorkel bij past.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Hey! Dát ligt er maar aan wát je wil gaan snorkelen!
Oh en als ik een amateur-loverboy wil dan weet ik vanaf nu ook wie ik moet bellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef Sjoewe het volgende:
Drie mega-wuppen met de handtekening van Geer en Goor ruilen voor d'r telefoonnummer?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh en als ik een amateur-loverboy wil dan weet ik vanaf nu ook wie ik moet bellen..
En Raketje Snorkel Je Natuurlijk Met Je Mond, Au3!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar we gingen er hier even vanuit dat ik een raket in m'n giecheltje had, waardoor er dus geen snorkel bij past.
Ohjee, we zijn de status "onbekende kloon" al voorbij. Kijk, Au3, ik stel je gewoon heel hoffelijk voor om samen een raketje (whehe) te gaan snorkelen (whehe), maar jij wil blijkbaar liever naar de tienerdisko.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, sorry hee. Ik zal er voortaan bij het inplannen van mijn werk wat meer rekening mee houden dat er weleens onbekende klonen zouden kunnen zijn die op een zompige donderdag als vandaag weleens hun raket in mijn Maarseveense plas zouden willen hangen.
Tsja, ik ging er dus even vanuit dat je zonder snorkel te water zou gaan. Kun je de snorkel niet in een ander gat doen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het vervelende is dus dat je geen snorkel op kan omdat die raket in de weg zit.
Daar Had Ik Het Ook Over, BDJ.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:23 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
En Raketje Snorkel Je Natuurlijk Met Je Mond, Au3!.
Ik zit sowieso al in een puberdisco vanwege m'n werk, dus me daarmee proberen te paaien heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Ohjee, we zijn de status "onbekende kloon" al voorbij. Kijk, Au3, ik stel je gewoon heel hoffelijk voor om samen een raketje (whehe) te gaan snorkelen (whehe), maar jij wil blijkbaar liever naar de tienerdisko.
Nou, okéé.
Kun jij snorkelen met je Maarsseveense plas? Respect.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Daar Had Ik Het Ook Over, BDJ..
Nou, doe eens een suggestie, zou ik zo willen zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tsja, ik ging er dus even vanuit dat je zonder snorkel te water zou gaan. Kun je de snorkel niet in een ander gat doen dan?
Ik geloof dat we hier even een Babylonische spraakverwarring hebben. Wat ik dus bedoelde is dat een raket en een snorkel niet tegelijkertijd in mijn mond passen. En nee, vaginaal snorkelen is nogsteeds niet een van de Olympische disciplines waarin ik uitblink.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Kun jij snorkelen met je Maarsseveense plas? Respect. [afbeelding].
Geen tienerdisko en geen snorkel in je meer. Mijn creativiteit begint op te raken. Wat dacht je van een potje duiken naar roomijs in het Zwarte Meer? (Dit meer is ontstaan bij de inpoldering van de Noordoostpolder.)quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zit sowieso al in een puberdisco vanwege m'n werk, dus me daarmee proberen te paaien heeft ook weinig zin..
Ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in je beweegredenen, BDJ.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Geen tienerdisko en geen snorkel in je meer. Mijn creativiteit begint op te raken. Wat dacht je van een potje duiken naar roomijs in het Zwarte Meer? (Dit meer is ontstaan bij de inpoldering van de Noordoostpolder.)
spring een gat in je hoofd, prop 'm erin en ga mee naar Snorkelland in de diepe zee en beleef de avonturen (avonduren?) van de Snorkels meequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, doe eens een suggestie, zou ik zo willen zeggen.
Hállo, ik doelde juist op de interuitwisselbaarheid van zowel de twee plassen alsmede de plek waar het raketje normaalgesproken gesnorkeld behoort te worden. (Dat bedoel ik niet racistisch.)quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier even een Babylonische spraakverwarring hebben. Wat ik dus bedoelde is dat een raket en een snorkel niet tegelijkertijd in mijn mond passen. En nee, vaginaal snorkelen is nogsteeds niet een van de Olympische disciplines waarin ik uitblink.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral geinteresseerd in je beweegredenen, BDJ.
+3 Ontroerend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:34 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
Hállo, ik doelde juist op de interuitwisselbaarheid van zowel de twee plassen alsmede de plek waar het raketje normaalgesproken gesnorkeld behoort te worden. (Dat bedoel ik niet racistisch.)
Respect voor het omipresentie van zowel jouw snorkualiteit als ook de berakettering van je lichaam.
Da's toch gewoon i-de-aal?
Dáárom wil ik met je zwemmen.
Maar horizontaal is zo onhandig als ik achter het fornuis sta. En anders branden de sukadelappen aan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:35 schreef BelleDeJour het volgende:
Oh, mijn beweegredenen zijn trouwens meestal horizontaal. Ik weet het, het is rolbevestigend, maar ik heb geen zin om tegen je te gaan liegen.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar horizontaal is zo onhandig als ik achter het fornuis sta. En anders branden de sukadelappen aan.
Ach man, leer mij mannen kennen. Eén keertje sukadelappen en alle horizontale keukengym is meteen vergeten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:39 schreef BelleDeJour het volgende:
Hoe wist je dat ik zo van sukadelappen hou? Heeft iemand me verlinkt?
Zo waar, zo waar. De besnorkeling van de raketjes gaat bij de man zo --> hoppa, door de maag. Richting de plassen. Dat wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach man, leer mij mannen kennen. Eén keertje sukadelappen en alle horizontale keukengym is meteen vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |