quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
dat soort verwende kinderen mogen ze wat mij betreft afvoeren naar een derde wereldland. kijken hoe ze dan piepen. kutkwasten![]()
![]()
yups, heb het ook wel eens gezien. hun populariteit hangt af van de groote en vooral de kosten die het feestje heeft gekost. te zielig voor woorden idd...maarja amerika he?quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
what the fuck.
ik zag dat programma gisteren voor het eerst en heb echt een half uur met open mond naar het beeld lopen staren. wat van die verwende negerjochies en latinagirlies van 16 jaar die een feest gaan organiseren omdat ze 16 worden![]()
nee geen feest met koekhappen, spijkerpoepen en een speurtocht. nee nee, een feest met vip's, bling bling en dikke wagens. zo verwend als de neten dat ze zijn denken ze iedereen te commanderen en bovendien stijgt hun populairiteit daar in dat kutland op hun eigen school met de minuut.
dat soort verwende kinderen mogen ze wat mij betreft afvoeren naar een derde wereldland. kijken hoe ze dan piepen. kutkwasten![]()
![]()
je hoeft niet te posten.quote:
zo van: goedzo, goed gedaan jongen ! we zijn blij dat je niet dood bent. en nu naar school !quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
ik kreeg een schouderklopje toen ik zestien werd
en de hele school adoreert die mensen ook hequote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef puckzzz het volgende:
yups, heb het ook wel eens gezien. hun populariteit hangt af van de groote en vooral de kosten die het feestje heeft gekost. te zielig voor woorden idd...maarja amerika he?
kijk naar jezelf,quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef bobbyb het volgende:
[..]
je hoeft niet te posten.
mensen met standaard replies
pikken ze ook niet, gaan ze weer arrogant lopen doen.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef michielph het volgende:
het grappige is altijd wel dat ze vòòr half één in bed moet liggen
ik een brommert!!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
liek duh!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
ik wist ook niet wat ik zag,pappa moet 50.000 betalen en dochter zegt;'betaal nou maar,dat is toch niet veeheeeel?!'![]()
het populair zijn is een echte sport daar,alles wat je nodig hebt is doodgeblondeerd haar,fakeboobs (met 16 jaar ja!) en natuurlijk je eigen convertible,anders ziet men je niet.
maar vooral,like,heel veel,like,praten in zinnen,like,met,like,heel veel ,like ertussen!![]()
ja dat heb ik gezien.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
ik wist ook niet wat ik zag,pappa moet 50.000 betalen en dochter zegt;'betaal nou maar,dat is toch niet veeheeeel?!'![]()
meestal zijn ze al 50.000 kwijt aan die vette auto die ze geven aan die verwende kut kinderenquote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
het populair zijn is een echte sport daar,alles wat je nodig hebt is doodgeblondeerd haar,fakeboobs (met 16 jaar ja!) en natuurlijk je eigen convertible,anders ziet men je niet.
maar vooral,like,heel veel,like,praten in zinnen,like,met,like,heel veel ,like ertussen!![]()
het zijn wel vaak van die dikke negerinnen met moeders van 30quote:op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef rio het volgende:
jezus ja, ik heb dat ook wel eens gezien. verschrik-ke-lijk, wat een verwende kutkoters!
en ik heb er nog niet 1 normale meid met een normaal postuur tussen gezien, maar toch weten ze zich met blubberhamburgerbuik in 1 of andere veel te strakke strapless jurk te wurmen en moeders die verrukt ropet dat ze er prachtig uitziet en de mooiste meid van de school is. en dat is ook zo'n punt, het is een hele quest geworden voor die meisjes om de aller-allermooiste jurk te vinden want niemand mag er mooier uitzienquote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
idd lekker belangrijk. moet je maar eens opletten: ze hebben ook alleen maar oppervlakkige vrienden. van die hoi ! hoie ! figuren.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef salsagirl het volgende:
vraag me wel eens af of ze nog ergens wel van genieten..of dat ze alleen bezig zijn van ...ooh zij heeft een mooier jurkje aan... en shit hun feestje is duurder etc..
dat valt nog wel mee, sommige zijn inderdaad nogal aan de grote kant maar sommige zijn wel te doenquote:op donderdag 6 juli 2006 10:48 schreef puckzzz het volgende:
[..]
en ik heb er nog niet 1 normale meid met een normaal postuur tussen gezien, maar toch weten ze zich met blubberhamburgerbuik in 1 of andere veel te strakke strapless jurk te wurmen en moeders die verrukt ropet dat ze er prachtig uitziet en de mooiste meid van de school is. en dat is ook zo'n punt, het is een hele quest geworden voor die meisjes om de aller-allermooiste jurk te vinden want niemand mag er mooier uitzienja dat gaat lukken met die pens meid....
je was er ook?!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef -sandstorm- het volgende:
[..]
zo van: goedzo, goed gedaan jongen ! we zijn blij dat je niet dood bent. en nu naar school !
ja van die gasten die alleen uitgenodigd worden om te laten zien.. kijk eens hoeveel er op mijn party komen..quote:op donderdag 6 juli 2006 10:51 schreef -sandstorm- het volgende:
[..]
idd lekker belangrijk. moet je maar eens opletten: ze hebben ook alleen maar oppervlakkige vrienden. van die hoi ! hoie ! figuren.
dit is dus bullshit! k'ben zeg maar beetje tv-verslaafd, dus heb de marathons op mtv hiervan gezien e.d.. maar er zitten echt wel lekkere tussen hoor, ok er zijn ook kutkinderen bij als die dikke negerin waarvan ze de voorouders op de amistad al overboord hadden moeten gooien. maar ook zeer zeker wel lekkerequote:op donderdag 6 juli 2006 10:48 schreef puckzzz het volgende:
[..]
en ik heb er nog niet 1 normale meid met een normaal postuur tussen gezien, maar toch weten ze zich met blubberhamburgerbuik in 1 of andere veel te strakke strapless jurk te wurmen en moeders die verrukt ropet dat ze er prachtig uitziet en de mooiste meid van de school is. en dat is ook zo'n punt, het is een hele quest geworden voor die meisjes om de aller-allermooiste jurk te vinden want niemand mag er mooier uitzienja dat gaat lukken met die pens meid....
die mensen verdienen inderdaad een sterfbed met kartels.quote:op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef de_postbode het volgende:
en die mensen die met van die doodgeneukte 'jaloers?' reacties lopen te gooien;
lol, én bedanktquote:op donderdag 6 juli 2006 12:07 schreef -sandstorm- het volgende:
[..]
die mensen verdienen inderdaad een sterfbed met kartels.
en wat denk je van het verplichte auto krijgen.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
what the fuck.
ik zag dat programma gisteren voor het eerst en heb echt een half uur met open mond naar het beeld lopen staren. wat van die verwende negerjochies en latinagirlies van 16 jaar die een feest gaan organiseren omdat ze 16 worden![]()
nee geen feest met koekhappen, spijkerpoepen en een speurtocht. nee nee, een feest met vip's, bling bling en dikke wagens. zo verwend als de neten dat ze zijn denken ze iedereen te commanderen en bovendien stijgt hun populairiteit daar in dat kutland op hun eigen school met de minuut.
![]()
paris hilton, komt zomaar opeens in mij op... (al zijn deze kinderen nog kanslozer)quote:op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
ik heb het ook gezien, het is om ziek van te worden. dat soort kinderen gaan later echt niks bereiken denk ik, ze kunnen alleen teren op het geld van papa vind ik.
ik vind het juist wel een goed programma in dat opzichtquote:op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef nosh het volgende:
decadentie ten top inderdaad.
hysterisch gedoe, meisjes die 'this is the worst day of my life!11' gillen, omdat hun jurk een verkeerde tint rood heeft dan ze wilde. om daarna dolgelukkig te zijn, als pappie even met wat geld zwaait en er wat derderangs r&b sterretjes langskomen.
laat staan de verschrikkelijke figuren die 'yeah, it was pretty nice' zeggen over een feest dat een compleet jaarsalaris van de meesten hier heeft gekocht.
en het ergste is dat mtv echt overloopt van dit soort programma's, waar materialisme en oppervlakkigheid wordt verheerlijkt. om daarna wél de maatschappelijk verantwoorde kutzender uit te hangen met coolpolitics en derde wereld knuffelprojecten.
optyfen met deze shit, en neem die convertible van je ook maar mee
alleen jammer dat de meeste mensen die naar mtv kijken (en het een leuke zender vinden) vaak niet het iq hebben waarmee ze tot zo'n conclusie komen.quote:op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef metro2005 het volgende:
[..]
ik vind het juist wel een goed programma in dat opzichtje ziet precies wat geld met mensen doet en dat veel spullen hebben niet automatisch betekent dat je gelukkig bent
![]()
toen begon ze tijdens het etentje te janken omdat pappie zei dat ze die auto niet kreegquote:op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef kleinvogelijn het volgende:
ik heb toen die ene aflevering gezien waarin zo'n iraans wijffie met een vader van 70 ofzo en zo'n opgedirkte moeder, "even" naar parijs vloog voor een jurk, en mevrouw moest en zou een range rover krijgen van pappie, anders zou ze niet meer met hem praten. (kots)
je hebt daar een theorietest waar mijn 3 jarige neefje nog om zou lachen en een rijexamen die bestaat uit 2x om de blok rijden en 1 keer in een gigantisch parkeervak sturen. dit alles in een automaat natuurlijk want schakelen doen de luie flikkers niet aan. en dan vinden ze het gek dat veel mensen daar slecht kunnen rijden.quote:op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
toen begon ze tijdens het etentje te janken omdat pappie zei dat ze die auto niet kreeg
wat ik overigens ook raar vind...die kids worden die dag 16, krijgen een auto en...rijden er allemaal in naar huisje kan toch pas met je 16e gaan lessen daar of ben ik nou zo gek.
ook ooit een aflevering met zo'n griet die een mooie auto zag..."aaaah, die wil ik". kwam die verkoper aan dat het een tweedehandse was. meisje meteen "ow nee...dan hoef ik hem niet, ik ga toch niet in een gebruikte auto rijden, mijn vrienden zien me aankomen". wtf teringhoer!! het is gvd een mercedes die je krijgt en dan ga jij piepen over dat ie al gebruikt is. stinktrut...ook nooit blij met iets. maar ja, mevrouw kreeg natuurlijk een gloednieuwe cabrio met d'r verjaardag.
ja ok, maar die grieten worden op die dag 16 en kunnen dus nooit een rijbewijs hebben of wel? je mag toch niet voor je 16e al een rijbewijs halen of kan dat wel daar?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef bazziek het volgende:
[..]
je hebt daar een theorietest waar mijn 3 jarige neefje nog om zou lachen en een rijexamen die bestaat uit 2x om de blok rijden en 1 keer in een gigantisch parkeervak sturen. dit alles in een automaat natuurlijk want schakelen doen de luie flikkers niet aan. en dan vinden ze het gek dat veel mensen daar slecht kunnen rijden.
volgens mij mag je wel al lessen nemen voor je 16e. alleen je rijbewijs krijg je dan echt op je 16e.quote:op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
toen begon ze tijdens het etentje te janken omdat pappie zei dat ze die auto niet kreeg
wat ik overigens ook raar vind...die kids worden die dag 16, krijgen een auto en...rijden er allemaal in naar huisje kan toch pas met je 16e gaan lessen daar of ben ik nou zo gek.
ook ooit een aflevering met zo'n griet die een mooie auto zag..."aaaah, die wil ik". kwam die verkoper aan dat het een tweedehandse was. meisje meteen "ow nee...dan hoef ik hem niet, ik ga toch niet in een gebruikte auto rijden, mijn vrienden zien me aankomen". wtf teringhoer!! het is gvd een mercedes die je krijgt en dan ga jij piepen over dat ie al gebruikt is. stinktrut...ook nooit blij met iets. maar ja, mevrouw kreeg natuurlijk een gloednieuwe cabrio met d'r verjaardag.
volgens mij mag je een tijd vantevoren dat theorie gedoe halen en dan oefenen met rijden vanaf je 16e ofzoquote:op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja ok, maar die grieten worden op die dag 16 en kunnen dus nooit een rijbewijs hebben of wel? je mag toch niet voor je 16e al een rijbewijs halen of kan dat wel daar?
doet me trouwens wel denken aan jack osbourne die rij-examen had. moest ie aangeven welke kant hij op wilde door z'n arm uit het raam te steken etc. ze hebben daar tekens die je geeft d.m.v. het uit het raam steken van je arm op een bepaalde manier
mijn vader nam mij mee naar de hoeren, was die al voor 50 euro klaar.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
quote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
mijn vader nam mij mee naar de hoeren, was die al voor 50 euro klaar.
en ik verdiende veel respect bij mijn matties. het hoeft niet altijd duur te zijn hoor.
word je 18 zeggen ze: je krijgt je rijbewijs, maar wat ze niet zeggen is dat je gvd eerst allemaal rijlessen moet gaan nemenquote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
en ik verdiende veel respect bij mijn matties. het hoeft niet altijd duur te zijn hoor.
check die kleine keutel.quote:op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef flapdrolletje het volgende:
bling bling mothafucka
[afbeelding]
auto's zijn daar overigens wel weer een stuk goedkoper dan hier...dus eigenlijk krijgen ze helemaal niet zo'n duur kadoquote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent. echt te belachelijk voor woorden.
maarja, amerika is sowieso te belachelijk voor woorden
dagje ruilen?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke
gaaf kado.quote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
mee eens....quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
als ik zoveel geld had zou ik ook arrogant zijn, dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. alleen het is nogal kansloos om er een programma van te maken..quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
amerika is sowieso hypocriet.quote:op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef zuen het volgende:
het grappige is, ze krijgen wel een fucking mooie wagen. maar op hun feest mogen ze nog geen alcohol drinken!!
heb je toevallig nog een bron, of baseer je dit enkel op tvprogramma's als mss?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent. echt te belachelijk voor woorden.
ook voor jou, nog bronnen geraadpleegd? tip, moet je eens doen!quote:op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef kill_em_all het volgende:
in amerika mag je vanaf je 16e al rijden en hoef je ook geen rijlessen te nemen. die krijg je in princiepe van je ouders dacht ik en dan hoef je alleen 5 minuten te laten zien dat je kan rijden en een paar doodsimpele vragen te beantwoorden.
geloof me, mijn ouders hebben hier vaak zat met geld moeten kloten, om alles goed en wel te laten lopen en ons met bijvoorbeeld hun scheiding en dergelijke er geen last van te laten ondervinden, en dan weet ik zeker dat veel geld hebben helpt.quote:op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
geld maakt absoluut niet gelukkig, andere vormen van materialisme ook niet, maar het helpt echt wel mee! zo lang je maar verstandig ermee omgaat, en niet boos wordt omdat het feest van een vage kennis ¤2000 meer gekost heeftquote:op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.quote:op donderdag 6 juli 2006 18:26 schreef maisnon het volgende:
[..]
een vakantie op de bahamas in een gigantische villa met zwembaden en cocktails, no way dat iemand dat afwijst.
pfff nee sorry dan liever naar zo'n tropisch eiland gek. in oost-europa vind je ook niet heel veel cultuur meer, behalve overblijfselen uit de sovjet-tijdquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:
[..]
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
zei ik ook alquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef adothehague het volgende:
die sandstorm is gewoon jaloers
daar zou ik ook graag naartoe gaan hoor, net zo goed, maar ik sla mijn aanbod never nooit niet afquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:
[..]
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
hij is het met wel meer niet eens maar aan zijn post te zien is hij dus wel jaloersquote:op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
zei ik ook alhij was het er niet mee eens
![]()
dat is engeland droplul. alles is in ponds aangegevenquote:op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef michielph het volgende:
[..]
[..]
ook voor jou, nog bronnen geraadpleegd? tip, moet je eens doen!
verder zijn de jarigen te vewend en arrogant voor woorden; een keertje bootcamp zou niet slecht voor ze wezen. als je ziet hoeveel mensen daar zijn, zou het niet geek zijn als ze van 90% de naam niet kennen.
daar kun je geen mening over hebben, dat is feit of geen feit.quote:op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
ik heb het ook gezien, het is om ziek van te worden. dat soort kinderen gaan later echt niks bereiken denk ik, ze kunnen alleen teren op het geld van papa vind ik.
je moet het programma eens zien.quote:op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef superhero87 het volgende:
volgens mij is iemand hier gewoon jaloers![]()
dus?quote:op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef affenstrudel het volgende:
[..]
je moet het programma eens zien.
nu, bevoorbeeld is er op mtv een wijf dat een suv( 60 000$) gaat krijgen, een villa van 50 000$, een vip, en nog een auto van (90 000$)
kotserdekots:r
dat vind ik ook al heel wat. mijn 16e verjaardag stelde niet veel voor....m'n 21e verjaardag ook niet (maar dat wilde ik zelf). echt...verjaardagen zijn overrated...en ook al lijken ze af en toe heel erg volwassen...ze zijn zo opgegroeid dat ze zich te kinderachtig gedragen, en dat zal waarschijnlijk nooit overgaan (paris hilton anyone?)quote:op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef vanderwoude het volgende:
en ik al blij dat ik een stereo kreeg voor mijn 16e verjaardag...
ik kreeg gewoon wat ik normaal ook kreeg :wat geld en een welgemeende 'goed dat je nog leeft'.quote:op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef vanderwoude het volgende:
en ik al blij dat ik een stereo kreeg voor mijn 16e verjaardag...
dat is ook de goede instelling, alleen jammer dat het grootste deel van mijn studiefinanciering en het geld van mijn bijbaan aan mijn studie opgaat. en wat ervan overblijft wordt vooral besteed aan vakantie e.d. dus ben wel blij dat ik af en toe wat krijg wat ik zelf amper zou kunnen betalen.quote:op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef nosh het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon wat ik normaal ook kreeg :wat geld en een welgemeende 'goed dat je nog leeft'.
zelfde geldt voor mijn 18de, niks rijbewijzen over suv's, ik heb een ov-jaarkaart, en als ik een auto wil, dan ga ik er maar voor werken.
en weet je? stiekem ben ik nog blij dat ze deze mentaliteit hebben aangeleerd. niks leukers dan in een kamer zitten, die vol ligt met spullen waarvoor je zélf hebt gewerkt en die je zélf hebt verdiend.
precies, die "spanning" dat er iets fout gaat is ook zo nep...overal staan camera's...net ook met die kankerdikke neger en kayne west.... en uiteindelijk komt alles toch goed.....kankernep gastquote:op vrijdag 7 juli 2006 02:11 schreef danny_ramone het volgende:
ik hoop niet dat ik de enigste ben die doorheeft dat dit allemaal doorgestoken kaart is en er gewoon een script voorgeschreven is ???
oftewel...mtv betaalt de opname uiteraard, maar denk je echt dat ze die mercedes mogen houden ofzo ?? ( zijn waarschijnlijk gewoon acteurs allemaal, leuk baantje voor figo!! )
zelfde met viva la bam. ( in vergelijking met de cky movies )
quote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent.
het is een erg groot land, zonder auto kan je nixquote:echt te belachelijk voor woorden.
jij hebt er over nagedachtquote:maarja, amerika is sowieso te belachelijk voor woorden
leuk taalgebruik..quote:op vrijdag 7 juli 2006 02:47 schreef agiath het volgende:
[..]
precies, die "spanning" dat er iets fout gaat is ook zo nep...overal staan camera's...net ook met die kankerdikke neger en kayne west.... en uiteindelijk komt alles toch goed.....kankernep gast
die kinderen zijn al verziekt als ze nog maar net in de luiers zitten, niks aan te doen... ja 1 ding: preventief ruimen!quote:op vrijdag 7 juli 2006 09:28 schreef natalie het volgende:
ik snap überhaupt niet wat er zo bijzonder is aan hun zestiende verjaardag. "pappa, mag ik een mercedes?" "tuurlijk, schat." "pap, wil je zorgen dat p.diddy op m'n feest komt?" "tuurlijk schat." verwende lui. die kinderen weten niet beter dan een leven van luxe. wacht maar tot ze tot de ontdekking komen dat er meer is dan zwemmen in je privé zwembad en gucci-schoenen kopen. kennen ze de waarde van geld wel? nee, ik denk het niet.
tja, en het feit dat tig straten niet eens meer een trottoir hebben, omdat al die vadsige ameirkanen niet eens meer hun auto uit hoeven speelt ook wel mee. eigenlijk.quote:op vrijdag 7 juli 2006 03:11 schreef bonobo11 het volgende:
het is een erg groot land, zonder auto kan je nix
in nederland ook hoor. een kennis van me werkt bij een bank en er komen dagelijks verzoeken voor flinke leningen binnen van 18-20 jarigen om een auto te kopen. ze krijgen 'm nog vaak ook.quote:op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef hydrah het volgende:
wat ook is, is dat de amerikanen zich vaak in de schulden werken ....
wehehehehe, als je het over onze buitendlandse vrienden hebt dan weet ik wel hoe ze eraan komen. ik heb het gewoon een keer gevraagd aan iemand die ik kende.quote:op vrijdag 7 juli 2006 10:09 schreef puckzzz het volgende:
[..]
in nederland ook hoor. een kennis van me werkt bij een bank en er komen dagelijks verzoeken voor flinke leningen binnen van 18-20 jarigen om een auto te kopen. ze krijgen 'm nog vaak ook.
ik zie ook steeds meer jongeren met een dikke auto onder hun reet die ik niet kan betalen van mijn loontje
ik bespeur het ontbreken van kennis der nederlandse taal.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef 2609 het volgende:
ik bespeur enige jaloesie
dat komen ze echt niet te weten hoor, die leven gewoon door op het geld van paps en krijgen via hem een leuk functietje in zijn imperiumquote:op vrijdag 7 juli 2006 09:28 schreef natalie het volgende:
die kinderen weten niet beter dan een leven van luxe. wacht maar tot ze tot de ontdekking komen dat er meer is dan zwemmen in je privé zwembad en gucci-schoenen kopen. kennen ze de waarde van geld wel? nee, ik denk het niet.
het incassobureau zou eens langs moeten gaan bij deze zielepoten. eens zien hoe ze gaan reageren als hun ferrari geannexeerd wordt.quote:op vrijdag 7 juli 2006 10:09 schreef puckzzz het volgende:
[..]
in nederland ook hoor. een kennis van me werkt bij een bank en er komen dagelijks verzoeken voor flinke leningen binnen van 18-20 jarigen om een auto te kopen. ze krijgen 'm nog vaak ook.
ik zie ook steeds meer jongeren met een dikke auto onder hun reet die ik niet kan betalen van mijn loontje
dan zou ik een flink voordeel boeken op die verwende yuppies uit de usa. op mijn achtste leerde ik een heel theorieboek uit mijn hoofd. (geen grap)quote:op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef bazziek het volgende:
[..]
je hebt daar een theorietest waar mijn 3 jarige neefje nog om zou lachen en een rijexamen die bestaat uit 2x om de blok rijden en 1 keer in een gigantisch parkeervak sturen. dit alles in een automaat natuurlijk want schakelen doen de luie flikkers niet aan. en dan vinden ze het gek dat veel mensen daar slecht kunnen rijden.
een mercedes of bmw is in de vs veel exclusiever en duurder als hier in europa.quote:op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef kill_em_all het volgende:
waarom vragen ze trouwens altijd van die kut auto's? ik bedoel een mercedes of bmw vind ik niet speciaal. ga hier 5 minuten langs de weg staan en er is een dozijn van die auto's langsgekomen. als het dan echt om status gaat koop dan een ferrari. zeg dat je een ferrari hebt en mensen zeggen altijd ''wow'' terwijl een bmw altijd maar een bmw zal blijven.
ja, 't zijn natuurlijk europese merken.quote:op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef stuka666 het volgende:
[..]
een mercedes of bmw is in de vs veel exclusiever en duurder als hier in europa.
die geadopteerde griet was zowat het ergste van allemaal! die was echt compleet vergeten dat ze ooit in armoede had geleefd, verbijsterend om te zien. ze vond dat zij zoiets had verdiend, en dat arme mensen die zoiets niet overkwam blijkbaar iets verkeerd deden.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef v1z0r het volgende:
[..]
dit is dus bullshit! k'ben zeg maar beetje tv-verslaafd, dus heb de marathons op mtv hiervan gezien e.d.. maar er zitten echt wel lekkere tussen hoor, ok er zijn ook kutkinderen bij als die dikke negerin waarvan ze de voorouders op de amistad al overboord hadden moeten gooien. maar ook zeer zeker wel lekkere. een van degenen die lekker was was voorheen zelfs weeskind, maar na die 5jr bij d'r nieuwe pappie en mammie zag je er niks meer van.
jeezus...die aflevering ken ik nog niet.quote:op vrijdag 7 juli 2006 12:02 schreef _arual_ het volgende:
[..]
die geadopteerde griet was zowat het ergste van allemaal! die was echt compleet vergeten dat ze ooit in armoede had geleefd, verbijsterend om te zien. ze vond dat zij zoiets had verdiend, en dat arme mensen die zoiets niet overkwam blijkbaar iets verkeerd deden.
vorige week heb ik met open mond zitten kijken naar een meisje dat blij was met een auto ter waarde van een huis, omdat die zo goed bij haar zonnebril paste. en haar poedels werden roze geverfd, dat matchte beter bij haar jurk...
niet echt.quote:op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef stuka666 het volgende:
[..]
die aflevering had ik ook gezien. wat een rotjoch. ook allemaal van die domme nep vrienden op dat feest. en dan nog van die vage mongolische rappers, en ze klapten er ook nog voor.quote:op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef affenstrudel het volgende:
gadver, die dikke neger gister met ze diddy en kanye, en op het laatst "als je mijn feestje kan overtreffen krijg je een phantom van me"
wtf die dingen kosten 4 ton! en die gozer heeft zijn rijbewijs nog niet eens.
trouwens , een rijbewijs in de vs is niks waard. park,drive,reverse moet je uit je kop leren en dan inparkeren en een rondje rijden. hoppa.
mjah dan alsnog is het niks meer dan de zoveelste productie auto. als je echte status wil, wat die kinderen schijnbaar willen, zou ik toch een wat exclusiver merk kopen.quote:op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef stuka666 het volgende:
[..]
precies, als je in amerika een fiat panda weet te bemachtigen, dan maak je echt de blits.quote:op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef kill_em_all het volgende:
mjah dan alsnog is het niks meer dan de zoveelste productie auto. als je echte status wil, wat die kinderen schijnbaar willen, zou ik toch een wat exclusiver merk kopen.
ach, het enige wat iemand nodig heeft om zulkse tetten te kweken is een beetje genetisch "mazzel" en iemand die rijk genoeg is om je kilo's frituur te sponsoren.quote:
oeh, de 2006 m6 coupequote:op vrijdag 7 juli 2006 12:06 schreef knarf het volgende:
[..]
niet echt.
een bmw kost daar ongeveer de helft.
http://www.bmwusa.com/vehicles/compare_landing
quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
latinagirlies van 16 jaar
op zijn minst met je denk ik de enige die zo'n auto heeftquote:op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef affenstrudel het volgende:
[..]
precies, als je in amerika een fiat panda weet te bemachtigen, dan maak je echt de blits.
"more than videoclips" was de gebruikelijke uitlegquote:op zondag 9 juli 2006 10:51 schreef osmo het volgende:
mtv
altijd gedacht dat die m voor music stond maar het is al jaren geleden dat ik nog eens een clip op mtv gezien heb
geen lelijke wagen is dat. lekker nuttig voor die amerikanen, ze mogen daar nergers harder rijden dan 60 mph, ofwel een dikke 90 km/u. zo'n m6 gaat onbegrensd harder dan 300.quote:
quote:op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef lss het volgende:
[..]
geen lelijke wagen is dat. lekker nuttig voor die amerikanen, ze mogen daar nergers harder rijden dan 60 mph, ofwel een dikke 90 km/u. zo'n m6 gaat onbegrensd harder dan 300.![]()
dat is een mythe. dingen krijgen voelt veel beter.quote:op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef nosh het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon wat ik normaal ook kreeg :wat geld en een welgemeende 'goed dat je nog leeft'.
zelfde geldt voor mijn 18de, niks rijbewijzen over suv's, ik heb een ov-jaarkaart, en als ik een auto wil, dan ga ik er maar voor werken.
en weet je? stiekem ben ik nog blij dat ze deze mentaliteit hebben aangeleerd. niks leukers dan in een kamer zitten, die vol ligt met spullen waarvoor je zélf hebt gewerkt en die je zélf hebt verdiend.
heb ik ook gezienquote:op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef timmiejj het volgende:
ik heb een aflevering gezien waarin een verwend joch zijn gasten mee mocht nemen naar de kledingwinkel van z'n moeder mocht meenemen, die, uiteraard alleen de duurste kleding verkocht. mochten ze allemaal wat uitkiezen, als ze beloofden naar zijn feest te komen ipv naar het schoolfeest te gaan, dat op dezelfde was als zijn verjaardags'feest'.
de grote avond voor het verwende kutkind is aangebroken, feest is 2 uur 'bezig' maar er was niemand.
was ie maar wedstrijdje redbull drinken gaan doen met z'n broer gaan doen ofzo. toen kwamen de gasten laterna toch, waren eerst naar het schoolfeest gegaan)) "maar het was toch niks aan, dit is veeeeel vetter!!"
![]()
en toen z'n gasten kwamen was 'ie kotsmisselijk van de redbull![]()
![]()
prachtig was dat! ontzettende losers zijn het en dan kei blij zijn dat er opeens weer mensen zijn. natuurlijk je beste vrienden he, eerst naar een ander feest en dan toch maar naar die van jou gaan......quote:op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef timmiejj het volgende:
ik heb een aflevering gezien waarin een verwend joch zijn gasten mee mocht nemen naar de kledingwinkel van z'n moeder mocht meenemen, die, uiteraard alleen de duurste kleding verkocht. mochten ze allemaal wat uitkiezen, als ze beloofden naar zijn feest te komen ipv naar het schoolfeest te gaan, dat op dezelfde was als zijn verjaardags'feest'.
de grote avond voor het verwende kutkind is aangebroken, feest is 2 uur 'bezig' maar er was niemand.
was ie maar wedstrijdje redbull drinken gaan doen met z'n broer gaan doen ofzo. toen kwamen de gasten laterna toch, waren eerst naar het schoolfeest gegaan)) "maar het was toch niks aan, dit is veeeeel vetter!!"
![]()
![]()
daar heb ik zo'n hekel aan. van die mensen die vriendschap denken te kopenquote:op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef timmiejj het volgende:
![]()
![]()
je bedoeld echte auto`s ipv die sjagie bakken het is niet voor niks dat de amerikaanse merken maar weinig voet aan de grond krijgen in de eu en japanquote:
ik heb het ook gezien. eigenlijk zouden die meisjes één voor éen uitgewoond moeten worden door een acrobaat met een jongen van 25 cm.quote:op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef maethor_veleg het volgende:
vanochtend ook weer gekeken. vijf meiden waarvan één dus het feestje gaf, lomp en dikkig mens maar goed. er kwam een heuse fotoshoot en één der meisjes verzuchtte; "why are we so hot?!?"
...terwijl het dus allemaal lelijke verwende trollen waren. oh het vermaak!
laguna beach was leuk!!quote:op donderdag 17 augustus 2006 07:55 schreef dborhem het volgende:
ow-maai-gaaaawd!!![]()
like,deze show heeft,like,een kloon!!!
iemand ooit aangedurfd om laguna beach te kijken??
hoogblond,gestift,gelipood en zo dom als een deur.
en ook nog met een paar himbo's,surferdudes (teutally steuked)
like,whateeevaaa.......![]()
![]()
quote:we are so mean!! i love it!!
je klinkt alsof je denkt dat lb echt is. geacteerd dus. dat zie je niet alleen aan het neppe drama, maar natuurlijk ook aan de montage van de camera viewpoints. (zo zijn er wel meer van die programma's waarbij de camera altijd en overal precies op tijd aanwezig is om gebeurtenissen te filmen)quote:op donderdag 17 augustus 2006 07:55 schreef dborhem het volgende:
ow-maai-gaaaawd!!![]()
like,deze show heeft,like,een kloon!!!
iemand ooit aangedurfd om laguna beach te kijken??
hoogblond,gestift,gelipood en zo dom als een deur.
en ook nog met een paar himbo's,surferdudes (teutally steuked)
like,whateeevaaa.......![]()
![]()
whehe!quote:op vrijdag 18 augustus 2006 12:42 schreef burakius het volgende:
wat trouwens niet veel moeite zal zijn voor de negerin vanwege haar genen.
dan zijn ze like so depressed you knowquote:op zaterdag 19 augustus 2006 14:45 schreef 61neorej het volgende:
ik vind dat hele populair - niet populair gedoe toch wel zo triest. en je ziet het al in amerikaanse kinderprogramma's die je ook op fox kids ziet ofzo
ik vraag me trouwens af die verwende koters gaan janken als er een vlekje op de jurk zit of de bmw in de verkeerde kleur krijgen, maar hoe zouden die reageren als ze echt iets zouden overkomen een keer
ik houd je niet tegen.quote:op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef vector_sld het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien. eigenlijk zouden die meisjes één voor éen uitgewoond moeten worden door een acrobaat met een jongen van 25 cm.
een week geleden ook gezien, maar dat was een ander wijf. hoor je haar zeggen dat ze dik uit ziet in haar jurk. misschien dat ze ooit achter komt dat ze ook gewoon dik isquote:op zondag 6 augustus 2006 18:59 schreef empathologica het volgende:
[afbeelding]
my eyeeeees!![]()
serieus als ik zo'n onderkin en armen had zou ik eerst wat uurtjes sportschool doen voordat ik zo'n jurk aan trek.![]()
ook wel erg dat ze er zo blij mee was aleen maar omdat hij zo'n 3 auto's kostequote:op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef ivetje het volgende:
vanmorgen weer zo'n domme kipze kreeg van pappa en mamma een tiara die meer kostte dan 3 auto's
wat moet je met zo'n ding!! net of het er leuk uitziet als je de hele dag met een tiara op je hoofd rondloopt. je loopt toch gewoon voor lul met zo'n ding. kijk, voor dat feestje zou het nog kunnen ,maar wat moet je verder met een tiara. ik heb in mijn hele leven nog nooit een gelegenheid gehad dat ik dacht "goh, hier had ik wel een tiara voor op kunnen doen"
echt een onnozel kado vond ik dat...
dat dacht ik dus ook..tot ik in het middenwesten van usa kwam, regelmatig heeeeele lange stuk niemand, kun je zeer gemakkelijk 75-80 mph rijden en soms is dat zelfs toegestaan (75, zeer zelden although) ook al is het nix met de redelijke standaard van 130-140 km/h op de linkerbaan in nl wat ik steeds weer zie.quote:op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
![]()
maar het is voor die dombo's wel een bmw he.![]()
omg was dat dat zelfde stomme verwende kreng die ging stampvoeten omdat der moeder de verkeerde bloemen had neergezet ofsow ?quote:op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef kleinvogelijn het volgende:
ik heb het ook eens gezien, en heb net als ts met open mond van ontzetting, verbazing en ongeloof zitten kijken. zulke mensen weten niks van het leven af , weten niet beter en eigenlijk zijn ze heel triest.
zonder al die poen zijn ze maar gewoon een doorsnee jongen/meisje van 16 met pukkels, vetrollen over hun heupbroek etc. de meesten zien er inderdaad niet uit, maar alle zielige meelopers daar in amerika zouden dat niet durven zeggen, anders hoor je er misschien niet bij.
die zogenaamde vrienden willen wat mij betreft ook alleen maar een graantje meepikken uit de ruif van hun decadente klasgenootjes. het is het geld wat hen zulke enge mensen maakt.
ik heb toen die ene aflevering gezien waarin zo'n iraans wijffie met een vader van 70 ofzo en zo'n opgedirkte moeder, "even" naar parijs vloog voor een jurk, en mevrouw moest en zou een range rover krijgen van pappie, anders zou ze niet meer met hem praten. (kots)
ik blijf erbij dat het de schuld van de ouders is. je hoort je kinderen op te voeden met normen en waarden, ze de waarde van geld te leren en dat je blij moet zijn met alles wat je krijgt, en dat niet alles om geld, bezittingen en uiterlijk vertoon draait.
een autootje krijgen is leuk, maar gelukkig heb ik mijn auto zelf betaald en dat gevoel, dat het echt van jou is, is veel fijner dan alles maar in je schoot geworpen krijgen.
ik ben in elk geval; niet jaloers op zulke "mensen" en had ook niet zo'n jeugd willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |