quote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
Net of Edwin Magarita nog nooit in de kont heeft geneukt. Maar dat zegt Beatrix toch ook niet over het stel?
Verzin hier hoe Beatrix het Nederlandsche volk ten gehore brengt hoe Edwin Hare Koninklijke anus van Magarita tot zich nam.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:21 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Zoiets:
"Geachte inwoners van Nederland. Mij is ter ore gekomen dat de heer van Zuydewijn, met zijn opgeheven penis, de anus van mijn nichtje heeft gepenetreerd. Hierbij treft de heer van Zuydewijn geen blaam, aangezien de slet hem zelf heeft verzocht dit te doen."
geil je hierop ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:57 schreef pberends het volgende:
Uit het topic: Prinses Irene pijpt Herman van Veen!
[..]
[..]
Verzin hier hoe Beatrix het Nederlandsche volk ten gehore brengt hoe Edwin Hare Koninklijke anus van Magarita tot zich nam.
Ja, Edwin de Royquote:
eerherstel van de koninklijke bruine cirkelquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef Harry_Sack het volgende:
..............en te werken aan volledig eerherstel van het Nederlandsch koningshuis. .................
Waaaah!!! Ik vind hem zo eng. Zo vreselijk eng die man.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Ja, met mijn formaat penis doet anaal het nou eenmaal beter, en?
Kan alleen het mp3tje niet meer vindenquote:Zoals u weet is Juliana reeds behoorlijk op leeftijd, en dat het zou gebeuren stond al lang vast, echter wanneer blijft immer onzeker. Toch moet ik u meedelen dat koningin Juliana, uw moeder, gisteravond om zehn uhr funfundzwanzig door mij in de kont is geneukt...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef Martijn85 het volgende:
Bernard zei het wel gewoon
[..]
Kan alleen het mp3tje niet meer vinden
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
topic bewijst maar eens te meer dat alle kritiek op het koningshuis, en de mensen die het hebben kapot gemaakt worden in elke vorm denkbaar
ligt het aan mij of is deze zin gewoon ruk?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
topic bewijst maar eens te meer dat alle kritiek op het koningshuis, en de mensen die het hebben kapot gemaakt worden in elke vorm denkbaar
Nee, dat ligt aan hemquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:52 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is deze zin gewoon ruk?
dank jequote:
Geniaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef Martijn85 het volgende:
Bernard zei het wel gewoon
[..]
Kan alleen het mp3tje niet meer vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |