en na t magische zaad kon ze met bomen praten!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:25 schreef Disorder het volgende:
"Als ik kon toveren, kon toveren.." - En de toverstaf stond plots fier overeind.
Da's gelul natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef okkie-man het volgende:
Die lul lult erover omdat hij liever had dat zijn lul gepijpt werd ipv die lul van die andere lul
Hoezo is dat niet spiritueel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef PrinceLu het volgende:
'Prinses Irene pijpte Herman van Veen'
Echt spiritueel is het niet, maar toch doet Irene het..
Dat zou ze voor de grap eens in een persbericht moeten laten zetten.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
Net of Edwin Magarita nog nooit in de kont heeft geneukt. Maar dat zegt Beatrix toch ook niet over het stel?
ik probeer me voor te stellen hoe Bea dat dan zou brengen, maar mijn inlevingsvermogen laat me in de steek in dezequote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
Net of Edwin Magarita nog nooit in de kont heeft geneukt. Maar dat zegt Beatrix toch ook niet over het stel?
Zoiets:quote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik probeer me voor te stellen hoe Bea dat dan zou brengen, maar mijn inlevingsvermogen laat me in de steek in deze
quote:Geachte inwoners van Nederland. Mij is ter ore gekomen dat de heer van Zuydewijn, met zijn opgeheven penis, de anus van mijn nichtje heeft gepenetreerd. Hierbij treft de heer van Zuydewijn geen blaam, aangezien de slet hem zelf heeft verzocht dit te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |