quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:38 schreef The_Voice_Within het volgende:
Lindsay Lohan
[afbeelding]
Het schijnt voor een film te zijn, maar ik wist niet dat ze tegenwoordig ook al zulke films deed.![]()
quote:
ze was zwanger sufferd, dat zijn hormonenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat mens heeft zo'n gigantische puistenkop als ze geen make up op heeft, bah.
Ben benieuwd hoelang ze normaal bezig zijn met die kop plamuren, volgens mij gaat daar heel wat tijd in zitten.
Wat is daar onflatteus aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Niet alleen Michael Jackson en Latoya Jackson zijn eng, hun zus en haar man Jermaine Dupri ook. *ril*
[afbeelding]
Waarschijnlijk de manier waarop ze kijken, zij trekt een grimas en hij kijkt alsof hij zijn neus ergens voor ophaalt.quote:
Zij was echt een mooie vrouw vroeger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik weet niet meer wie die grapjurk van een Mariahfan was (volgens mij iets van Xman ofzo) maar hier is toch wel heel duidelijk dat haar looks op zijn minst niet "au naturel" zijn....
[afbeelding]
Echt een freak zeg...
Vraag ik me ook af ...quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef Borin het volgende:
Onflatteus, lelijkste outfits, plastische vermonsteringen. Eigenlijk kan deze in ieder topic worden geplaatst.
[afbeelding]
Fergie
Ze lijkt net zo'n opblaaspop inclusief pruilmondje.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef Borin het volgende:
Onflatteus, lelijkste outfits, plastische vermonsteringen. Eigenlijk kan deze in ieder topic worden geplaatst.
[afbeelding]
Fergie
En het ergste is misschien nog wel dat ze zich volledig vergelijkt met Gwen Stefani.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:10 schreef Borin het volgende:
Het leukste is dat het ook nog eens haar officieele persfoto is.
Sterker nog, de eerste persfoto voor haar als solo artiest.
www.fergie.com![]()
ik ben kennelijk de enige die het wel een leuke broek vind?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef Borin het volgende:
[afbeelding]
Fergie
Die van Madonna is beide nep, btw.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:32 schreef apestaartje het volgende:
Ik voeg zelf toe: Madonna voor en na Photoshop.
[afbeelding]
Fixed.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
je kunt niet linken vanaf the superficial
zucht. . . .
Ja allemaal de tepels lekker naar buiten laten hangenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:38 schreef Venderwel het volgende:
Niks mis met de foto van madam barton! Er zouden meer vrouwen zo bij moeten lopen!
nou die mag ook wel in de lelijkste outfitjes...WTF is dat voor een stom elastiek onderin haar rok / jurkquote:Op maandag 17 juli 2006 21:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die van Madonna is beide nep, btw.
Anyways, Mischa Barton:
[afbeelding]
Niet??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:13 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ja allemaal de tepels lekker naar buiten laten hangen![]()
Als ze nou eerst een aandacht besteedt aan de vorm van haar wenkbrauwenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:24 schreef Borin het volgende:
[afbeelding]
Fergie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |