Hier moet een verhaal achter zitten!quote:
'I, stopped drinking.....5 minutes ago.'quote:
Wat is er met... of beter gezegd: waar is haar middel???quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:27 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Ik had hem ook al bij de 'lelijke outfitjes' geplaatst, maar misschien komt 'ie hier nog beter tot z'n recht...
Dat is een corset, was in vroeger tijden vrij normaal hoor... (eind 19e eeuw ofzo?) Je hebt ze nu nog, en het schijnt niet zo fijn te zitten...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wat is er met... of beter gezegd: waar is haar middel???![]()
Frrrrrreak!!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:27 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Ik had hem ook al bij de 'lelijke outfitjes' geplaatst, maar misschien komt 'ie hier nog beter tot z'n recht...
Ik had dat helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wat is er met... of beter gezegd: waar is haar middel???![]()
Frrrrrreak!!
5 van de 6 foto's moet je ff uploaden bij tinypic want dat zijn kikkers.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En die foto wat je wel post, is niet eens onflatteus....quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Gvd denk ik ook is wat te posten in plaats van altijd maar dat gelurk, werkt de 5/6e van de foto's nietWeet ook niet meer waar ze stonden
Dat was de rest wel lekker puh.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En die foto wat je wel post, is niet eens onflatteus....
Dat is wat anders dan onflatteus dweeb. Ga eens hersens kopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat je in een autospiegel kijkl hoe je er uit ziet
Mannetje tochquote:Op zondag 9 juli 2006 17:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan onflatteus dweeb. Ga eens hersens kopen.
zeg, sim jij niet meer?quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk ook weleens doequote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat was de rest wel lekker puh.
Ja ik sim nog!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:39 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zeg, sim jij niet meer?![]()
k ben zwaar offtopic bezig ik weet
so die kelly, wat staat die er eng op zeg![]()
Ga maar weer lurken inplaats van meeposten.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat was de rest wel lekker puh.
Ik help je eventjesquote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Gvd denk ik ook is wat te posten in plaats van altijd maar dat gelurk, werkt de 5/6e van de foto's nietWeet ook niet meer waar ze stonden
Rocky!quote:
thanks doe je netjesquote:Op maandag 10 juli 2006 06:23 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Ik help je eventjes
[afbeelding]
Brittney
[afbeelding]
Calista Flockhart (aka Ally McBeal)
[afbeelding]
???
[afbeelding]
Brittney
[afbeelding]
Madonna
Inderdaad, wat is precies het onflatteuze deel? Johnny kan overigens een vuilniszak aantrekken en oranje ogenschaduw opdoen en er nog steeds lekker uitzienquote:
Ah je hebt Pirats of The Caribean ook gezien!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is precies het onflatteuze deel? Johnny kan overigens een vuilniszak aantrekken en oranje ogenschaduw opdoen en er nog steeds lekker uitzien![]()
Inderdaad! Johnnyquote:Op maandag 10 juli 2006 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is precies het onflatteuze deel? Johnny kan overigens een vuilniszak aantrekken en oranje ogenschaduw opdoen en er nog steeds lekker uitzien![]()
Of gewoon een plofkop van de drugsquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:05 schreef Malahide het volgende:
Ah, Sjors is ook al gestoken door de botoxspuit zie ik![]()
Ja, drugs zetten behoorlijk aan ja, das bekend!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of gewoon een plofkop van de drugs![]()
Kijk naar Boy George, was Elvis ook niet onwijs plofferig op een gegeven moment? Misschien in combi met drank ofzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Ja, drugs zetten behoorlijk aan ja, das bekend!![]()
Waaaaaarom kom ik niet verder dan de startpagina van deze site????quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Marvellous het volgende:
Misschien was t deze site:
http://www.glennferon.com/portfolio1/
Tevens tvp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |