Rocky!quote:
thanks doe je netjesquote:Op maandag 10 juli 2006 06:23 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Ik help je eventjes
[afbeelding]
Brittney
[afbeelding]
Calista Flockhart (aka Ally McBeal)
[afbeelding]
???
[afbeelding]
Brittney
[afbeelding]
Madonna
Inderdaad, wat is precies het onflatteuze deel? Johnny kan overigens een vuilniszak aantrekken en oranje ogenschaduw opdoen en er nog steeds lekker uitzienquote:
Ah je hebt Pirats of The Caribean ook gezien!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is precies het onflatteuze deel? Johnny kan overigens een vuilniszak aantrekken en oranje ogenschaduw opdoen en er nog steeds lekker uitzien![]()
Inderdaad! Johnnyquote:Op maandag 10 juli 2006 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is precies het onflatteuze deel? Johnny kan overigens een vuilniszak aantrekken en oranje ogenschaduw opdoen en er nog steeds lekker uitzien![]()
Of gewoon een plofkop van de drugsquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:05 schreef Malahide het volgende:
Ah, Sjors is ook al gestoken door de botoxspuit zie ik![]()
Ja, drugs zetten behoorlijk aan ja, das bekend!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of gewoon een plofkop van de drugs![]()
Kijk naar Boy George, was Elvis ook niet onwijs plofferig op een gegeven moment? Misschien in combi met drank ofzo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Ja, drugs zetten behoorlijk aan ja, das bekend!![]()
Waaaaaarom kom ik niet verder dan de startpagina van deze site????quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Marvellous het volgende:
Misschien was t deze site:
http://www.glennferon.com/portfolio1/
Tevens tvp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |