Shannen Doherty's ogen staan niet op gelijke hoogte. Dat is me in het Beverly Hills 90210-tijdperk ook al opgevallen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens een tijdje naar dit plaatje...er is iets helemaal mis.
Wat is hier onflateus aan??quote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
2 kleine meisjes hebben mama's verkleedkist ontdekt.
Valt nog mee, maar die voetenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Die voeten en de pic is m.n. voor Lohan onflatteus want die lijkt net een Oost-europese worstelaar naast dat mormeltje Richie.quote:
welke kant is haar rug?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dat topic bestaat niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke kant is haar rug?
deze mag van mij ook in broodmagere celebs(de rechter iig)
Hier zie ik het probleem niet zoquote:
Ze heeft haar ogen laten doen om het ongelijke weg te laten trekken, maar nu valt het op de een of andere manier juist nóg meer op...quote:Op zondag 23 juli 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk eens een tijdje naar dit plaatje...er is iets helemaal mis.
Dat jurkje van Nicole vind ik eigenlijk best mooi...alleen had ze wel iets vollere borsten er voor mogen hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Maar ze houd d'r hoofd ietwat scheef, en dan lijkt het al snel dat ogen niet gelijk zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:31 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ze heeft haar ogen laten doen om het ongelijke weg te laten trekken, maar nu valt het op de een of andere manier juist nóg meer op...
De schoenen van Nicole vind ik dan wel weer gaafquote:Op zondag 23 juli 2006 22:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Vooral lallend/bezopen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:15 schreef Marsjaan het volgende:
Die eerste is toch niet zó onflatteus?
Hmzquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuke outfit?
Als je Bep heet misschien...........
Volgens mij is dat photoshop want de kleur klopt niet echt, en wat is dat dan voor grote grijsgroene 'tepel'....quote:
Aangezien het Tara Reid betreft, ben ik bang dat er geen photoshop aan te pas is gekomen. Mevrouw heeft haar borstpartij enorm lelijk op laten pompen. Als je haar tepel van dichtbij ziet (ook daar zwerven foto's van rond) dan zie je pas hoe lelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef saksia het volgende:
Volgens mij is dat photoshop want de kleur klopt niet echt, en wat is dat dan voor grote grijze 'tepel'....
Whihi, die zal vast wel ergens spijt van hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef Syytön het volgende:
Goh, waarom heb ik zo het vermoeden wat er zoal geserveerd werd op het feestje van Jeremy Piver?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |