quote:
Ik voeg zelf toe: Madonna voor en na Photoshop.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:41 schreef The_Voice_Within het volgende:
Lindsay Lohan
En nee, ze is natuurlijk niet echt dood, maar de weblogger vond het blijkbaar leuk om het eronder te zetten![]()
Jessica Alba
Jaa, die site heb ik ook eens gezien! Ik heb echt met verbazing zitten kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
OMG heeft ze die op de kinderafdeling gekocht??
en tsja Madonna, zo is er ergens een site met celebs voor en na de retouche...ik schrok me rot van Erikah Badu om er maar eentje te noemen...weet de url ff niet meer
ja dat is 'm jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Marvellous het volgende:
Misschien was t deze site:
http://www.glennferon.com/portfolio1/
Tevens tvp![]()
So! Die foto van Alicia Keys!! Haar hele uitdrukking is veranderd, van slapend naar wakkerquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Marvellous het volgende:
Tevens tvp![]()
Ze shoppen er gewoon hele borstpartijen en billen bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Marvellous het volgende:
Tevens tvp![]()
het ergste van dit soort dingen is dat de jonge meisjes en vrouwen denken dat die celebs er gewoon echt zo 'perfect' uitzien. Dus laat de complexjes en eetstoornissen maar komen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze shoppen er gewoon hele borstpartijen en billen bij.
Mooi is dat hequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het ergste van dit soort dingen is dat de jonge meisjes en vrouwen denken dat die celebs er gewoon echt zo 'perfect' uitzien. Dus laat de complexjes en eetstoornissen maar komen...
quote:But Anna, who has been called a bad role model for encouraging girls to lose weight, says she's happy with her new figure, saying: "My shape has transformed and I'm much narrower. My shoulders are smaller, my torso is slimmer and my legs leaner, which I really like."
waar?quote:
zo echt schrikbarend wat een verschil.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Marvellous het volgende:
Tevens tvp![]()
Ze blijft mooiquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef Spunks het volgende:
Bij gebrek aan broodmagere celebs- topique...
Anna Kournikova
[afbeelding]
en nu...
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
![]()
Ik zie nergens een foto die onflatteus is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef Spunks het volgende:
Anna Kournikova
[afbeelding]
en nu...
[afbeelding]
[..]
![]()
ik zou het meteen geloven eigenlijk, ik dacht het net zelf ook toen ik naar die foto keek...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef massy het volgende:
Er gingen toch geruchten dat die pussycatdoll een travestiet zou zijn ??
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zie nergens een foto die onflatteus is.
lijkt bijna wel of ze er weer wat gewicht bij gekregen heeft, na haar extreme dunne periode..quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
Lindsay Lohan Met een iets té kleine bikini
[afbeelding]
Dat laatste foto van Anna is heel wat mooier!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:40 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan wel het liefst op de eerste foto!! (tvp)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef Spunks het volgende:
Anna Kournikova
[afbeelding]
en nu...
[afbeelding]
[..]
![]()
Dat is toch een tranny?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef superhero87 het volgende:
Pussycat doll![]()
!!!jhfkjd
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb nu wat beter gekeken maar die heupen vind ik wel mannelijk hoor (die bult erboven eigenlijk) dat hebben mannen ook als ze een gespierde buik hebben, zo'n rand boven het heupbot.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat is toch een tranny?Kan haast niet anders...
Of anders een levende Realdollquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat is toch een tranny?Kan haast niet anders...
Whehe, die tekst er bijquote:
Don't cha wish your girlfriend was a tranny like me...?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef superhero87 het volgende:
Pussycat doll![]()
!!!jhfkjd
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ashley kleedt zich fatsoenlijk, Mary Kate als een hippie. MK is meestal de onflatteuste van het stel, vind ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ashley óf Mary-Kate Olsen (ik weet nooit wie wie is, maar het mag duidelijk zijn welke ik bedoel...)
[afbeelding]
*probeert voor eens en voor altijd te onthouden*quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ashley kleedt zich fatsoenlijk, Mary Kate als een hippie. MK is meestal de onflatteuste van het stel, vind ik.
Hier moet een verhaal achter zitten!quote:
'I, stopped drinking.....5 minutes ago.'quote:
Wat is er met... of beter gezegd: waar is haar middel???quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:27 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Ik had hem ook al bij de 'lelijke outfitjes' geplaatst, maar misschien komt 'ie hier nog beter tot z'n recht...
Dat is een corset, was in vroeger tijden vrij normaal hoor... (eind 19e eeuw ofzo?) Je hebt ze nu nog, en het schijnt niet zo fijn te zitten...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wat is er met... of beter gezegd: waar is haar middel???![]()
Frrrrrreak!!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:27 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Ik had hem ook al bij de 'lelijke outfitjes' geplaatst, maar misschien komt 'ie hier nog beter tot z'n recht...
Ik had dat helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Wat is er met... of beter gezegd: waar is haar middel???![]()
Frrrrrreak!!
5 van de 6 foto's moet je ff uploaden bij tinypic want dat zijn kikkers.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En die foto wat je wel post, is niet eens onflatteus....quote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Gvd denk ik ook is wat te posten in plaats van altijd maar dat gelurk, werkt de 5/6e van de foto's nietWeet ook niet meer waar ze stonden
Dat was de rest wel lekker puh.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En die foto wat je wel post, is niet eens onflatteus....
Dat is wat anders dan onflatteus dweeb. Ga eens hersens kopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat je in een autospiegel kijkl hoe je er uit ziet
Mannetje tochquote:Op zondag 9 juli 2006 17:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan onflatteus dweeb. Ga eens hersens kopen.
zeg, sim jij niet meer?quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik dat eigenlijk ook weleens doequote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat was de rest wel lekker puh.
Ja ik sim nog!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:39 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
zeg, sim jij niet meer?![]()
k ben zwaar offtopic bezig ik weet
so die kelly, wat staat die er eng op zeg![]()
Ga maar weer lurken inplaats van meeposten.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat was de rest wel lekker puh.
Ik help je eventjesquote:Op zondag 9 juli 2006 13:25 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
Gvd denk ik ook is wat te posten in plaats van altijd maar dat gelurk, werkt de 5/6e van de foto's nietWeet ook niet meer waar ze stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |