O JA!quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Frollo het volgende:
Leonberger dus? Nie von gehört!
Klopt, maar dat zoek ik niet. Het niveau van dit topic ligt wel iets hoger dan dat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef Asmodian het volgende:
Filippijnen - zijn een eilandengroep
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Flipijnen ... dat land bestaat niet.
In dat geval wil ik ook best Noord-Korea aan het lijstje toevoegen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef Homdeck het volgende:
Het zijn allen republieken, behalve myanmar wat een militaire dictatuur is.
Oy! Dan had je je vraag wel anders mogen formuleren. Ik heb correct antwoord gegeven op je vraag!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zoek ik niet. Het niveau van dit topic ligt wel iets hoger dan dat.
[..]
Hoezo niet?
Ik snap dat je een grapje maakt, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oy! Dan had je je vraag wel anders mogen formuleren. Ik heb correct antwoord gegeven op je vraag!/
/
/
![]()
Historisch en cultureel. En juridisch.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef requiem4adream het volgende:
Is het een geografisch, historisch of cultureel aspect?
Nee mensen, het is veel trivialer dan dat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Somalië, omdat de rest van de landen een centrale regering heeft ( al dan niet een dictatuur) en somalië niet?
Preciezer: Portugal, is nooit onder bewind geweest van een ander landquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Portugal, want dat is nooit een kolonie geweest?
Daar zat ik ook aan te denken, maar die jaartallen van Frollo maken de zaak er weer niet duidelijker opquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Preciezer: Portugal, is nooit onder bewind geweest van een ander land
Niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Asmodian het volgende:
Argentinie, daar rijden ze links?
Niet meer sinds de Amerikanen er zaten, dacht ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef Gatalin het volgende:
Filipijnen rijden ze nog steeds links toch?
Namibië was toch Duits?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef Asmodian het volgende:
Dan heeft mijn Argentijnse ex mij jaren voorgelogen!
Dan gok ik Namibie om dezelfde reden
Asmodian +1quote:
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:34 schreef Timis.ro het volgende:
Portugal is nooit bezet geweest door een vreemde mogendheid (gekoloniseerd)
Filipijnen - Spanje
Argentinie - Spanje
Noord Korea - Japan
Finland - Rusland
Namibië - Engeland
Myanmar - Engeland
Somalië - Engeland
Portugal was zelf een kolonisatiemacht
Nouhou, ik vond 'm wel leukquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dit soort vragen is geen groot succes.
Han de Wit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Wie ging in ontwikkelingshulp in het boek van Heere Heeresma?
Jep....is ook een correct antwoord...ik was alleen wat laat met reageren, doordat ik telefoon kreegquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Was dus ook goed![]()
Ja oké, maar dat had ik verderop in het topic al ondervangen door mede te delen dat ik alleen het antwoord goed zou rekenen dat ik wilde horen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:39 schreef Timis.ro het volgende:
Beetje verwarrend, een vraag waar meerdere antwoorden correct op kunnen zijn
Mikequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:43 schreef Frollo het volgende:
Noem de vier Young Ones. Alleen de voornamen volstaan, maar die moeten dan wel foutloos zijn!
Twee goede antwoorden op rij, huldequote:
Maar die tweede levert geen punten opquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Twee goede antwoorden op rij, hulde [afbeelding]
Ja goed, ik zat al te broedenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef Frollo het volgende:
Misschien wil Svyatagor een nieuwe vraag stellen? Die had het ook goed, maar een paar seconden te laat.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:11 schreef Frollo het volgende:
Pixies, Boston, Doolittle (This Monkey Gone to Heaven)
nope...ben er weer...maar ik zit nog op werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef AntonDingeman het volgende:
ben je offline Timis.ro?
Aimee Mann?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:13 schreef Frollo het volgende:
Nog meer muziek!
Wie is de 'hofcomponist' (in de zin dat hij/zij voor vrijwel elk van zijn films muziek heeft geschreven) van regisseur Paul Thomas Anderson?
Dat is er alquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef AntonDingeman het volgende:
je hebt toch ook van zulke trivia-dingen voor IRC?
Misschien is dat wel wat ... een trivia-kanaal voor fokkers.
Maar daar komt niemand zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is er al
#trivia op irc.fok.nl
Ik weet 'm niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef Frollo het volgende:
Nee, niet Aimee Mann. Wel voor Magnolia inderdaad, maar de persoon die ik bedoel, heeft muziek geschreven voor Sidney (Hard Eight), Magnolia en Punch-Drunk Love.
IRC is het MSN van de Nerds van vroegahquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat IRC eigenlijk?Heb het al een paar keer voorbij zien komen.
ja ben er ook maar een beetje op de achtergrond, ben druk aan het werk. Maar spiek wel af en toe of ik een vraag weet![]()
Bijna deel 8, gaat echt snel!
Had ook gekund inderdaad, met z'n werk voor Sidney (Hard Eight) en Boogie Nights.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef Timis.ro het volgende:
Bedoel je dan Micheal Penn?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Had ook gekund inderdaad, met z'n werk voor Sidney (Hard Eight) en Boogie Nights.
Maar nee, ik bedoel juist die andere.
Ik moet nu weg. Misschien dat degenen die hebben gespiekt de eventueel nog te geven antwoorden willen controleren?
En als het allemaal te lang duurt, vind ik het prima als Timis.ro z'n Michael Penn goedgerekend wordt.
Asmodian +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:11 schreef Palau het volgende:
200x?
Echt waar? Makes sense ivm je vraag, maar ik heb altijd geleerd dat de zon 400x groter is dan de maan. Interessantquote:
had altijd geleerd 200x sorry zal het ff wijzigen....quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef Asmodian het volgende:
Afstand van zon naar aarde: 149.6×106 km
Afstand van maan naar aarde: 384,403 kilometers
Diameter van de maan: 3,476.2 km (0.273x de aarde)
Diameter van de zon:1.392×106 km (109x de aarde)
=400
Bronnen oa. hier
Yay!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef Palau het volgende:
Asmodian +1
Ahab en Queequeg zijn juistquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef Gatalin het volgende:
Ahab, Ishmael en Quigeg (oid)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |