3 goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef dartfanaat het volgende:
Nederland
Frankrijk
China
Israel
VS
Ierland
Cuba
best knap toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Nee. Geen enkele op de goede plek ook.
In dat geval:quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef AntonDingeman het volgende:
Als ik jou was zou ik Cuba er uit laten en China of Ierland er in stoppen.
Jeej!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
1868 dusquote:On October 20, 1868 the Cuban forces obtained the capitulation of the Spaniard authorities in Bayamo, the jubilant people surrounded Figueredo and asked him to write an anthem with the melody they were humming. Right on the saddle of his horse, Figueredo wrote the lyrics of the anthem, which was longer than the official version of nowadays. Figueredo was captured and executed by the Spaniards two years later. Just before the firing squad received the Fire command, Figueredo shouted the line from his anthem: Morir por la Patria es vivir. Officially adopted in 1902, the anthem was retained after the revolution of 1959.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Asmodian het volgende:
Omdat jullie allebei problemen hebben met de Amerikaanse strips en ik in een goede bui ben mag dit alternatieve lijstje ook:
Kuifje - Herge
Asterix - Goscinni & Uderzo (?)
Suske & Wiske - Willy Vandersteen
Lucky Luke - Morris
Tom Poes - Maarten Toonder
Peanuts - Charles Schulz
Garfield - Jim Davis?
Helemaal goedquote:
De teksten zijn door meerdere mensen geschreven, maar vooral door Rene Goscinny jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:28 schreef AntonDingeman het volgende:
lucky luke is ook van goscinny geloof ik, morris deed de tekeningen, goscinny de tekst
ik dus ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:19 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik weet het niet.
Frollo + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Frollo het volgende:
Leonberger dus? Nie von gehört!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |