gortpap dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Is er nog iemand geinteresseerd in mijn zoepenbrij-vraag? Ik sliep toen jullie die vraag aan het beantwoorden waren.
Het betekent "karnemelksepap".
Iets met "karnemelk" had ik ook goed gerekend, maar helaas, dat heeft niemand. Geen punten dus.
Ja, klopt, ik was ff drukquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:17 schreef TheRoach het volgende:
Phil Spector, dacht ik tenminste
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:38 schreef requiem4adream het volgende:
Reagan en Chernenko
oh ik wist niet dat gortpap genoemd was. Maar door mijn noordelijke afkomst weet ik dat het gortpap isquote:
Jep.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat gortpap genoemd was. Maar door mijn noordelijke afkomst weet ik dat het gortpap is.
Doeka +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:43 schreef doeka het volgende:
Telfort
KPN
Orange
Ben
Tele2
Hema
Albert Heijn
HI
Vodafone
Ja! die zaten vroeger onder voetbalschoenen; maar noppen is ook ok; kicksen; ik vind alles goed maar wie was(waren) de eerste?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef Byte_Me het volgende:
schroefnoppen?
quote:
Nee, jaartal is in de buurt; maar ik zoek een heel team.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef Homdeck het volgende:
Gokje op Pele. In 1958
landenteamquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:14 schreef Homdeck het volgende:
Het blijft bij gokken.
nou ja, Juventus in 1955 dan maar? of gaat het om een landenteam?
bijna, nationaliteit is goed; nu het jaartal nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:17 schreef cafca het volgende:
Volgens mij zijn die noppen een uitvinding van Adidas, dus Bayern München, 1955?
lienelien 1 punt zie ik staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef lienelien het volgende:
Ik en mijn pun(en) staan niet in de OP![]()
Ohquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lienelien 1 punt zie ik staan.
1 op de goede plekquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef Homdeck het volgende:
Nederland
VS
Frankrijk
Ierland
China
Israel
Cuba
Sorry, ik was even vergeten dat ik hier een antwoord had gegevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Aangezien Neleos offline lijkt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |