Ja goed, ik zat al te broedenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:03 schreef Frollo het volgende:
Misschien wil Svyatagor een nieuwe vraag stellen? Die had het ook goed, maar een paar seconden te laat.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:11 schreef Frollo het volgende:
Pixies, Boston, Doolittle (This Monkey Gone to Heaven)
nope...ben er weer...maar ik zit nog op werkquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef AntonDingeman het volgende:
ben je offline Timis.ro?
Aimee Mann?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:13 schreef Frollo het volgende:
Nog meer muziek!
Wie is de 'hofcomponist' (in de zin dat hij/zij voor vrijwel elk van zijn films muziek heeft geschreven) van regisseur Paul Thomas Anderson?
Dat is er alquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:22 schreef AntonDingeman het volgende:
je hebt toch ook van zulke trivia-dingen voor IRC?
Misschien is dat wel wat ... een trivia-kanaal voor fokkers.
Maar daar komt niemand zeker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is er al
#trivia op irc.fok.nl
Ik weet 'm niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef Frollo het volgende:
Nee, niet Aimee Mann. Wel voor Magnolia inderdaad, maar de persoon die ik bedoel, heeft muziek geschreven voor Sidney (Hard Eight), Magnolia en Punch-Drunk Love.
IRC is het MSN van de Nerds van vroegahquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:30 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat IRC eigenlijk?Heb het al een paar keer voorbij zien komen.
ja ben er ook maar een beetje op de achtergrond, ben druk aan het werk. Maar spiek wel af en toe of ik een vraag weet![]()
Bijna deel 8, gaat echt snel!
Had ook gekund inderdaad, met z'n werk voor Sidney (Hard Eight) en Boogie Nights.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef Timis.ro het volgende:
Bedoel je dan Micheal Penn?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Had ook gekund inderdaad, met z'n werk voor Sidney (Hard Eight) en Boogie Nights.
Maar nee, ik bedoel juist die andere.
Ik moet nu weg. Misschien dat degenen die hebben gespiekt de eventueel nog te geven antwoorden willen controleren?
En als het allemaal te lang duurt, vind ik het prima als Timis.ro z'n Michael Penn goedgerekend wordt.
Asmodian +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:11 schreef Palau het volgende:
200x?
Echt waar? Makes sense ivm je vraag, maar ik heb altijd geleerd dat de zon 400x groter is dan de maan. Interessantquote:
had altijd geleerd 200x sorry zal het ff wijzigen....quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef Asmodian het volgende:
Afstand van zon naar aarde: 149.6×106 km
Afstand van maan naar aarde: 384,403 kilometers
Diameter van de maan: 3,476.2 km (0.273x de aarde)
Diameter van de zon:1.392×106 km (109x de aarde)
=400
Bronnen oa. hier
Yay!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef Palau het volgende:
Asmodian +1
Ahab en Queequeg zijn juistquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef Gatalin het volgende:
Ahab, Ishmael en Quigeg (oid)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |