Hoezee!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoezee!![]()
Noem de fractievoorzitters van de volgende partijen op de laatste dag van de zojuist afgelopen Kamer-periode
CDA > maxime verhagen
PvdA > wouter bos
VVD
D66 > lousewies?
LPF > herben?
SGP
ChristenUnie > rouvoet
GroenLinks > halsema?
SP > marijnissen
Dit keer geen respijt, ze moeten allemaal goed zijn.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoezee!![]()
Noem de fractievoorzitters van de volgende partijen op de laatste dag van de zojuist afgelopen Kamer-periode
CDA - Verhagen
PvdA - Bos
VVD - Rutte
D66 - van der Laan
LPF - van As
SGP - van der Vlies
ChristenUnie - Rouvoet
GroenLinks - Halsema
SP - Marijnissen
Dit keer geen respijt, ze moeten allemaal goed zijn.
Whoa, wat snel! En helemaal goed!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:54 schreef MaJo het volgende:
CDA Maxime Verhagen
PvdA Wouter Bos
VVD Mark Rutte
D66 Lousewies van der Laan
LPF Gerard van As
SGP Van der Vlies
ChristenUnie André Rouvoet
GroenLinks femke Halsema
SP Jan Marijnnissen
Het gaat lekker snel!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:57 schreef Neleos het volgende:
Vorige topic was in 2 uur en 7 minuten vol.![]()
Jeequote:Op donderdag 6 juli 2006 01:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Whoa, wat snel! En helemaal goed!![]()
MaJo +1
Het is trouwens Bas van der Vlies
Over snel gesprokenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:58 schreef Asmodian het volgende:
Willibrord van Beek
Lijkt me leuk, waarom niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Doen we trouwens ook aan dubbele punten bij elk tiende topic?
Had ik ook al bedacht, wilde het in het negende topic gaan zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Doen we trouwens ook aan dubbele punten bij elk tiende topic?
Wiequote:Op donderdag 6 juli 2006 01:58 schreef Asmodian het volgende:
Willibrord van Beek
Jeej!quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over snel gesprokenHelemaal goed. Rutte was die dag al officieel geïnstalleerd maar liet Van Beek het debat nog doen.
Asmo + 1
Nacht van Schmelzerquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!![]()
Goed, nog 1 vervolgvraagje dan
De val van het Kabinet na het nachtelijke debat wordt door sommige journalisten de 'Nacht van Van der Laan' genoemd. Er zijn drie keer eerder in de geschiedenis (bijna-)kabinetscrises geweest die het predikaat 'Nacht van' hebben gehad. Noem ze alle drie
quote:
Ik ben ook wel voor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik ook al bedacht, wilde het in het negende topic gaan zeggenMaar dat is al over een uur
Ik weet welke crises je bedoelt met Van Thijn en Bolkestein, maar die worden toch niet 'Nacht van Van Thijn' en 'Nacht van Bolkestein genoemd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:04 schreef Gatalin het volgende:
Wiegel, Van Thijn en Bolkestein ken ik, maar die hadden volgens mij niet allemaal met de Tweede Kamer van doen
Die twee zijn goedquote:
Mijn bron voor politieke zaken is doorgaans www.parlement.com en die noemt het niet zo. Ook de media noemde het gewoon de 'Crisis rond de Gekozen Burgermeester'...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:17 schreef Gatalin het volgende:
Nacht van van Thijn bestaat wel volgens google, maar dat had alleen tot resultaat dat de graaf wegging
In een googlefight wint nacht van van thijn, maar goed, dat doet er allemaal niet toequote:Op donderdag 6 juli 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mijn bron voor politieke zaken is doorgaans www.parlement.com en die noemt het niet zo. Ook de media noemde het gewoon de 'Crisis rond de Gekozen Burgermeester'...
Yippie!!!quote:
Klopt als enen bus!quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:29 schreef wyccie het volgende:
De Waterlelies - Monet
Het Meisje met de Parel - Vermeer
Het Nachtcafe (in Aarlen) - Van Gogh
Las Meninas
De Kus - Klimt
De Schreeuw - Munch
De Joodse Bruid - Rembrandt
Guernica - Picasso
Prancer en Comet, natuurlijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef Gatalin het volgende:
Prancer, Dancer, Rudolph, Comet en..... Vixen?
Of moet het Nederlands zijn, als die namen er in het Nederlands zijn ten minste
Is er iets wat je niet weet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Rudolph
Vixen
Blixen (=Blitzen)![]()
Dancer
Dasher
quote:Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder, Blitzen en natuulijk Rudolph.
Yayquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er iets wat je niet weet?Ik dacht dat dit wel een parkeervraag zou worden.
Asmodian +1
[..]
Yepquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:48 schreef wyccie het volgende:
Da's van The Hitchhiker's guide tot the galaxy toch?
Jammer wachten we tot morgen of geef ik het antwoord ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:33 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb de film niet gezien, dus de rest van de vraag kan ik niet beantwoorden
quote:Op 3 februari 2003 werdgearresteerd op beschuldiging van moord nadat het lichaam van de 40-jarige actrice Lana Clarkson was gevonden in zijn huis in Alhambra, Californië. De politie was gealarmeerd door een telefoontje van
's buren. Op 20 november werd
in staat van beschuldiging gesteld.
gortpap dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Is er nog iemand geinteresseerd in mijn zoepenbrij-vraag? Ik sliep toen jullie die vraag aan het beantwoorden waren.
Het betekent "karnemelksepap".
Iets met "karnemelk" had ik ook goed gerekend, maar helaas, dat heeft niemand. Geen punten dus.
Ja, klopt, ik was ff drukquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:17 schreef TheRoach het volgende:
Phil Spector, dacht ik tenminste
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:38 schreef requiem4adream het volgende:
Reagan en Chernenko
oh ik wist niet dat gortpap genoemd was. Maar door mijn noordelijke afkomst weet ik dat het gortpap isquote:
Jep.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat gortpap genoemd was. Maar door mijn noordelijke afkomst weet ik dat het gortpap is.
Doeka +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:43 schreef doeka het volgende:
Telfort
KPN
Orange
Ben
Tele2
Hema
Albert Heijn
HI
Vodafone
Ja! die zaten vroeger onder voetbalschoenen; maar noppen is ook ok; kicksen; ik vind alles goed maar wie was(waren) de eerste?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef Byte_Me het volgende:
schroefnoppen?
quote:
Nee, jaartal is in de buurt; maar ik zoek een heel team.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:10 schreef Homdeck het volgende:
Gokje op Pele. In 1958
landenteamquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:14 schreef Homdeck het volgende:
Het blijft bij gokken.
nou ja, Juventus in 1955 dan maar? of gaat het om een landenteam?
bijna, nationaliteit is goed; nu het jaartal nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:17 schreef cafca het volgende:
Volgens mij zijn die noppen een uitvinding van Adidas, dus Bayern München, 1955?
lienelien 1 punt zie ik staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:29 schreef lienelien het volgende:
Ik en mijn pun(en) staan niet in de OP![]()
Ohquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
lienelien 1 punt zie ik staan.
1 op de goede plekquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef Homdeck het volgende:
Nederland
VS
Frankrijk
Ierland
China
Israel
Cuba
Sorry, ik was even vergeten dat ik hier een antwoord had gegevenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Aangezien Neleos offline lijkt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |