abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39560214
Alweer deeltje 5...Federer is gewoon buitenaards...Als je denkt dat het niet beter kan is hij weer beter.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_39560254
quote:
Als Federer het niks vind dan weigert hij dat echt wel om te dragen hoor:)
Als z'n sponsor (Nike geloof ik?) het wil, staat ie morgen in zijn flikker op de court.
pi_39560261
Het lijkt me toch dat federer het niet nodig heeft om voor sponsers of publiciteit dat jasje te dragen.
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_39560268
Federer was wearing a smart white jacket that had been made for him by his kit manufacturers, Nike, with a crest that included a tuft of grass, the Swiss cross, the symbol for his Leo star sign, an F for his surname, and three rackets which represent his three Wimbledon titles. As much as Federer liked the jacket, he is hoping that he will require some tailoring in a just over a fortnight's time, adding one racket to the crest.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_39560310
het is natuurlijk ook psychologisch voordeel halen met dat jasje. Even je tegenstander eraan herinneren dat je al 3 keer op rij Wimbledon hebt gewonnen. Tevens prachtig hoe Federer vlak voor ze voor de 2de of 3de keer de court op gingen de lijst met winnaars bekeek terwijl Ancic toekeek.
pi_39560393
Voor zover ik Federer ken, is hij absoluut zo niet. Federer is een heel bescheiden persoon, niet het type om op te scheppen met z'n drie Wimbledon-zeges. Ik kan écht niet geloven dat hij met dit idee is gekomen.
pi_39560457
Het lijkt me toch ook niet het soort jasje waar Nike mee scoort, zeker als je kijkt welke outfits ze voor Agassi maakten toen hij nog bij Nike was.
pi_39560461
Federer is inderdaad ook heel bescheiden...maar ook trots en terecht op zijn wimbledon titels. Federer is een beetje de reden dat ik het mannentennis weer ben gaan kijken.
pi_39560512
Toch denk ik dat er meer achter moet zitten dan een leuk idee van Nike, zeker omdat hij altijd zo bescheiden is
pi_39560710
Allemaal over dat jasje

Nike heeft dat jasje voor hem gemaakt, om in de traditite van Wimbledon te blijven. Ze hebben er 3 rackets op gezet (zijn 3 wimbledon overwinningen), grassprieten, een grote F ( van Federer) , 2 afbeeldingen, die op bekers moeten lijken (links en rechts van de grote F ), Het zwitserse embleem, en de naam Federer.
Dat is dat logo.

Maar dat heeft Nike speciaal voor Wimbledon voor hem gemaakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheGeneral op 06-07-2006 00:51:18 ]
pi_39561073
Ik ben benieuwd of Nieminen morgen wat uit kan richten tegen Nadal.
sig verwijderd door FA
pi_39561260
Een kampioen die zo speelt mag dat . Zo'n jasje past wel bij Wimbledon.
Beter dan die 3/4 broek van Nadal.
Let the season begin!
pi_39561347
Ja die broek van Nadal irriteert me...zowieso vind ik 3/4 broeken echt bij KAMPERS en ander goedkoop volk passen. En dan dat gore haar van Nadal...dat mouwloze shirt met die vieze bezwete oksels waar het zo broeit dat er een compleet nieuw ecosysteem is ontstaan...

Overigens Nadal is furieus nadat in de Spaanse pers en Franse pers is genoemd dat hij ook contact het met die Spaanse dopingdokter... ben benieuwd. Het rapport met de namen is nog niet naar buiten gebracht.
pi_39561356
Vind het ook leuk dat jasje...Moet ie echter alleen bij Wimbledon houden hoor...Niet ineens een gewoonte van maken...
En ook echt alles wordt aangepakt om negatief te zijn over Nadal hoor ...wat zielig...het is weer eens wat anders toch? :/

Morgen vrouwen halve finales...Lijkt me eigenlijk best wel leuk. twee wedstrijden waar geen pijl op te trekken is eerlijk gezegd...Clijsters wint altijd van Henin in kleine toernooitjes (behalve eastbourne dan) maar Henin wint altijd in de grand slams...ik ben toch wel voor Clijsters, maar als Henin wint mag ze ook het toernooi pakken...

EN IK HOOP TEN ZEERSTE dat Mauresmo die schreewlelijke Sharapova van de mat veegt...stom wijf

[ Bericht 7% gewijzigd door Norrage op 06-07-2006 01:23:05 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_39564838
die vriendin van federer wordt zo ontzettend vadsig, zeg ... hij kan echt wel beter krijgen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:27:30 #16
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39565545
Als Nadal vandaag Nieminen weet te pakken, dan denk ik dat hij ook wel voorbij Baghdatis komt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:42:00 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39565953
Hey nog ff kort over het mannentennis vs vrouwentennis.

Heb je wel eens opgelet hoeveel mannenpartijen en hoeven vrouwenpartijen gespeeld zijn op de grote banen tot nu toe???

Op Centre Court: 17 heren - 13 vrouwen (met vandaag meegerekend)
Op Court 1: 17 heren - 9 vrouwen
Op Court 2: 13 heren - 15 vrouwen

Het lijkt mij bewijs genoeg dat het mannentennis als belangrijker wordt beschouwd. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39565988
Nadal mag in de finale best verliezen van Federer
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:45:47 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39566058
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:

Heb je wel eens opgelet hoeveel mannenpartijen en hoeven vrouwenpartijen gespeeld zijn op de grote banen tot nu toe???

Het lijkt mij bewijs genoeg dat het mannentennis als belangrijker wordt beschouwd. Meer wil ik er niet meer over kwijt.
Bedankt Komakie, maar we doen dat rellen alleen een beetje voor de lol als er geen mannentennis is. Soort van tijdverdrijf omdat er dan niets op tv is. Vandaag een inhaalpartij, dus zaterdag pas weer rellen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:49:01 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39566182
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:33 schreef babsie.babsie het volgende:
Het lijkt me toch ook niet het soort jasje waar Nike mee scoort, zeker als je kijkt welke outfits ze voor Agassi maakten toen hij nog bij Nike was.
Ze willen er ook niet zo zeer mee scoren. Maar momenteel zijn we wel over Nike aan het praten en dat is het belangrijkste voor ze. Stukje naamsbekendheid door iets opvallends te produceren. Dat het verder niet verkoopt is niet zo belangrijk. Maar door die naamsbekendheid hopen ze wel een hoop andere dingen te verkopen
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef petitlapin2 het volgende:
die vriendin van federer wordt zo ontzettend vadsig, zeg ... hij kan echt wel beter krijgen.
Misschien is ze zwanger ofzo
Anders moet ze wat meer mee doen in de trainingen van Roger

Anyway, ik hoop dat Mauresmo en Clijsters winnen en dat Clijsters daarna het toernooi wint. Vind haar toch 1 van de leukste speelsters van het circuit (ondanks dat ze niet de knapste is maar die anderen zijn ook niet alles )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:50:10 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39566218
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef XL het volgende:

[..]

Bedankt Komakie, maar we doen dat rellen alleen een beetje voor de lol als er geen mannentennis is. Soort van tijdverdrijf omdat er dan niets op tv is. Vandaag een inhaalpartij, dus zaterdag pas weer rellen
pff dit reken ik als een vrouwendag. Die Nadal vind ik ook net een wijf met zijn maniertjes
pi_39566567
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:49 schreef Komakie het volgende:

Misschien is ze zwanger ofzo
Anders moet ze wat meer mee doen in de trainingen van Roger

Anyway, ik hoop dat Mauresmo en Clijsters winnen en dat Clijsters daarna het toernooi wint. Vind haar toch 1 van de leukste speelsters van het circuit (ondanks dat ze niet de knapste is maar die anderen zijn ook niet alles )
zwanger, dan heeft ze echt al een zwangerschap van een paar jaar. Iedere dag komt er een paar gram bij ... dit moet echt stoppen ... Het was zo'n mooi meisje, nu is het echt een vette vrouw aan het worden . ze ziet er tien jaar ouder oud dan ze is... ook door haar ouderwetse kapsels.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:17:51 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39568986
Vandaag ook Elthing/Haarhuis op Wimbledon... Laatste partij baan 2.
pi_39569631
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef Komakie het volgende:

Nogmaals: het gaat niet om de ticketinkomsten. Die maken tegenwoordig slechts een fractie uit van de totale inkomsten. Televisierechten én merchandising, daar draait het tegenwoordig om. En blijkbaar zijn de inkomsten daaruit bij de vrouwen de laatste jaren drastisch toegenomen. Het lijkt me nogal logisch dat zich dat ook in het prijzengeld doortrekt.

Dat Wimbledon vooral mannenwedstrijden programmeert op de hoofdcourts, lijkt me nogal logisch gezien het oerconservatieve karakter van de organisatoren.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:37:02 #25
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39571504
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef -Dries- het volgende:
Nadal mag in de finale best verliezen van Federer
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:55:18 #26
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39572233
Baghdatis

en Federer kan inderdaad fluitend naar de winst, maar dat is eigenlijk al twee weken zo.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_39572650
De Bakker wint de 1e set.
pi_39573115
De bakker een break voor in de 2e set!
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:25:18 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573243
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:02 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zwanger, dan heeft ze echt al een zwangerschap van een paar jaar. Iedere dag komt er een paar gram bij ... dit moet echt stoppen ... Het was zo'n mooi meisje, nu is het echt een vette vrouw aan het worden . ze ziet er tien jaar ouder oud dan ze is... ook door haar ouderwetse kapsels.
Misschien wel ja.
Ze is vroeger wel zelf ook een topspeelster geweest. Misschien dat ze daarom wat aan komt. Dat lichaam is gewend veel meer werk te moeten verzetten....
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:36 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Nogmaals: het gaat niet om de ticketinkomsten. Die maken tegenwoordig slechts een fractie uit van de totale inkomsten. Televisierechten én merchandising, daar draait het tegenwoordig om. En blijkbaar zijn de inkomsten daaruit bij de vrouwen de laatste jaren drastisch toegenomen. Het lijkt me nogal logisch dat zich dat ook in het prijzengeld doortrekt.

Dat Wimbledon vooral mannenwedstrijden programmeert op de hoofdcourts, lijkt me nogal logisch gezien het oerconservatieve karakter van de organisatoren.
Ticketinkomsten zijn juist het eerste waar het op terug reflecteerd. De tvzenders stellen ook het eerste af op het centre court. Trouwens, buiten de inkomsten die ze krijgen van het centre court zullen ze altijd de beste partijen op het centre court willen hebben. Ik heb trouwens nooit gezegd dat het om de inkomsten gaat maar je zet wel de beste wedstrijden op het centre court.

trouwens, Wimbledon is een stuk minder conservatief als dat beweerd wordt....
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:25:36 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573253
Ohw btw:

Go Thiemo
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:27:00 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573309
6-2 5-2 voor
pi_39573409
waarom wordt Nadal niet uitgezonden?! :S
pi_39573487
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef MarkG het volgende:
waarom wordt Nadal niet uitgezonden?! :S
Precies, op 3 zenders nu Henin - Clijsters
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:33:29 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573542
ohw ohw.... ik hoor Heero alweer aankomen...

Anyway, Thiemo gewonnen 6-2 6-2
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:34:24 #35
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39573565
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:33 schreef Komakie het volgende:
ohw ohw.... ik hoor Heero alweer aankomen...

Anyway, Thiemo gewonnen 6-2 6-2
Als het goed is zit die nu eindelijk eens te kijken, want de vrouwenfinale is bezig.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:36:44 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573652
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef XL het volgende:

[..]

Als het goed is zit die nu eindelijk eens te kijken, want de vrouwenfinale is bezig.

Zou hij eigenlijk de spelregels weten???

heero, je snapt dat ik nu maar een grapje maak he...
pi_39573657
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:25 schreef Komakie het volgende:

Ticketinkomsten zijn juist het eerste waar het op terug reflecteerd. De tvzenders stellen ook het eerste af op het centre court. Trouwens, buiten de inkomsten die ze krijgen van het centre court zullen ze altijd de beste partijen op het centre court willen hebben. Ik heb trouwens nooit gezegd dat het om de inkomsten gaat maar je zet wel de beste wedstrijden op het centre court.

trouwens, Wimbledon is een stuk minder conservatief als dat beweerd wordt....
Wimbledon niet conservatief? Ze lopen op zowat alle vlaken lichtjaren achter op de andere drie Grand Slams.

Nogmaals: waar het in de huidige sporteconomie om draait is televisie. Het feit dat in twee van de belangrijkste markten (de Engelse en de Amerikaanse) de vrouwenfinales drukker bekeken worden dan de mannenfinales zegt veel. In Engeland gaat het trouwens niet om drie kijkers he, het gaat om een beduidend verschil: 6,8 miljoen tegenover 5,8 miljoen.

Wimbledon is dan conservatief in de zin van dat ze blijven steken op het idee van "mannentennis is beter". Daardoor zetten ze meer mannenwedstrijden op Centre Court. Bij de andere Grand Slams is dit al jaren veel evenwichtiger.
pi_39573733
Nadal breakt Nieminen. 3-1.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:39:00 #39
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39573740
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou hij eigenlijk de spelregels weten???

heero, je snapt dat ik nu maar een grapje maak he...
Zou iemand hem nog serieus nemen vraag je jezelf eerder af?
pi_39573802
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef XL het volgende:

[..]

Niveau.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:43:37 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573907
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Wimbledon niet conservatief? Ze lopen op zowat alle vlaken lichtjaren achter op de andere drie Grand Slams.

Nogmaals: waar het in de huidige sporteconomie om draait is televisie. Het feit dat in twee van de belangrijkste markten (de Engelse en de Amerikaanse) de vrouwenfinales drukker bekeken worden dan de mannenfinales zegt veel. In Engeland gaat het trouwens niet om drie kijkers he, het gaat om een beduidend verschil: 6,8 miljoen tegenover 5,8 miljoen.

Wimbledon is dan conservatief in de zin van dat ze blijven steken op het idee van "mannentennis is beter". Daardoor zetten ze meer mannenwedstrijden op Centre Court. Bij de andere Grand Slams is dit al jaren veel evenwichtiger.
*zucht*

geef eens een link naar die televisiefeitjes...

anyway, Amerika de belangrijkste markt met Engeland
In Amerika is tennis helemaal niet zo groot. Europa is nog altijd de grootste markt. Waarom denk je dat daar de meeste spelers vandaan komen?

Zoals ik al zei, Wimbledon heeft traditie. Op het gebied van marketing zijn ze echt niet conservatief. Ze doen alsof ze heel conservatief zijn en traditioneel maar dat zijn ze alleen maar zo lang dat het meeste geld in het laadje brengt. Ze zijn niet gek ofzo hoor.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:45:43 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39573981
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef XL het volgende:

[..]

ehm... ik vind het gewoon leuk om te discussieren over dingen waar ik toch weet dat ik gelijk over heb
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Niveau.
hebben we niet, ik weet het
net als het vrouwentennis trouwens
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:48:38 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39574085
maar serieus Heero, in dit hele topic en in geen ander tennistopic op FOK! zitten liefhebbers van damestennis. Hooguit wat chauvinistische sexueel gefrusteerde pubers in het Michaela Krajicek-topic en jij blijft bij laag en hoog volhouden dat alles om damestennis draait. Op zijn minst vreemd. Die kijkcijfers zeggen me dan ook helemaal niets, want ik denk dat als ik ga zoeken ik zo sportevenementen op de zondag zie waar de damesfinale niet mee hoeft te concurreren. Dat ze de herenfinale op de zondag spelen en niet op de zaterdag zegt feitelijk al genoeg.
pi_39574094
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

*zucht*

geef eens een link naar die televisiefeitjes...

anyway, Amerika de belangrijkste markt met Engeland
In Amerika is tennis helemaal niet zo groot. Europa is nog altijd de grootste markt. Waarom denk je dat daar de meeste spelers vandaan komen?

Zoals ik al zei, Wimbledon heeft traditie. Op het gebied van marketing zijn ze echt niet conservatief. Ze doen alsof ze heel conservatief zijn en traditioneel maar dat zijn ze alleen maar zo lang dat het meeste geld in het laadje brengt. Ze zijn niet gek ofzo hoor.
Oké, moment, ik ga de cijfers opzoeken.

Amerika niet belangrijk? Amerika is inderdaad geen traditioneel tennisland, integendeel zelfs, maar hoe dan ook blijft Amerika door zijn inwonersaantal sowieso een belangrijke markt.

Wimbledon niet conservatief? Het begint al bij de onevenwichtige verdeling qua mannen en vrouwen op Centre Court, op andere Grand Slams heeft men al lang ingespeeld op de groeiende populariteit van het vrouwentennis. Dan is er dus die onevenwichtige verdeling van het prijzengeld, ook iets waar Wimbledon lichtjaren achterloopt op de drie andere Slams. En dan zwijgen we nog over de weigering om een dak te plaatsen, iets waar de televisiezenders al eeuwen om zeuren. Gelukkig komt het nu eindelijk in 2009.

Set Henin-Hardenne trouwens, 6-4.
pi_39574222
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef XL het volgende:
maar serieus Heero, in dit hele topic en in geen ander tennistopic op FOK! zitten liefhebbers van damestennis. Hooguit wat chauvinistische sexueel gefrusteerde pubers in het Michaela Krajicek-topic en jij blijft bij laag en hoog volhouden dat alles om damestennis draait. Op zijn minst vreemd. Die kijkcijfers zeggen me dan ook helemaal niets, want ik denk dat als ik ga zoeken ik zo sportevenementen op de zondag zie waar de damesfinale niet mee hoeft te concurreren. Dat ze de herenfinale op de zondag spelen en niet op de zaterdag zegt feitelijk al genoeg.
Ten eerste moet je beter uit je doppen kijken. Ik heb hier al een hoop fans van het vrouwentennis gezien.

Ten tweede zeg ik ook niet dat de échte liefhebbers het vrouwentennis preferen. Ik heb al tig keer gezegd dat er bij die vrouwentenniskijkjers inderdaad mensen zitten die gewoon voor de vrouwen kijken, etcetera. Maar daar profiteert Wimbledon ook gewoon van. Die sexueel gefrustreerde pubers leveren Wimbledon geld op, dus is het logisch dat Wimbledon dat ook deelt met diegenen die de sexueel gefrustreerde pubres aantrekt: de vrouwen.

Ten derde heb ik nergens gezegd dat alles om vrouwentennis draait? Ik ging enkel in tegen het idee van sommigen dat vrouwentennis gewoon waardeloos is en dat niemand er naar kijkt. Heb ik misschien ergens gezegd dat mannentennis waardeloos is en dat niemand er naar kijkt?

Waarom de mannenfinale op zondag gespeeld wordt? Dat is historisch zo gegroeid.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:56:32 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39574328
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:52 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Ten eerste moet je beter uit je doppen kijken. Ik heb hier al een hoop fans van het vrouwentennis gezien.
Als iemand komt vragen hoe laat Sharapova speelt is dat geen fan hoor, dan is dat rukker. De posthistorie van de betrokken user zal weinig tennistopics laten zien, geloof me.
pi_39574390
Break Clijsters: 1-2.

Eerste set Nadal 6-3.
sig verwijderd door FA
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:05:10 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39574558
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Oké, moment, ik ga de cijfers opzoeken.

Amerika niet belangrijk? Amerika is inderdaad geen traditioneel tennisland, integendeel zelfs, maar hoe dan ook blijft Amerika door zijn inwonersaantal sowieso een belangrijke markt.
Ik denk dat dat wel mee valt. De amerikaanse tennisbond heeft nog minder (200.000 minder) leden dan de nederlandse. Tennis vinden ze daar totaal niet interresant. Al helemaal niet als er (zoals momenteel) geen amerikanen in de top mee doen.
quote:
Wimbledon niet conservatief? Het begint al bij de onevenwichtige verdeling qua mannen en vrouwen op Centre Court, op andere Grand Slams heeft men al lang ingespeeld op de groeiende populariteit van het vrouwentennis. Dan is er dus die onevenwichtige verdeling van het prijzengeld, ook iets waar Wimbledon lichtjaren achterloopt op de drie andere Slams. En dan zwijgen we nog over de weigering om een dak te plaatsen, iets waar de televisiezenders al eeuwen om zeuren. Gelukkig komt het nu eindelijk in 2009.
Dat dak staat al jaren op de planning en bij andere toernooien zijn daken ook pas sinds kort daadwerkelijk gerealiseerd. In Amerika en Frankrijk willen ze er ook al jaren niet aan. Dat wil niets zeggen.

jij vind Wimbledon dus niet conservatief omdat ze niet gelijk zijn met vrouwen. Ze zijn het enige grand slam dat niet zwicht voor dat geëmancipeerde gezever.

btw Henin zuigt echt zwaar.
En Clijsters is een muts dat ze de eerste set verliest
Hopelijk wint ze alsnog.... (als ik toch voor 1 van de 2 moet zijn...)
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:08:21 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39574637
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:52 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Als je wat verder dan alleen het wimbledon topic kijkt merk je dat er maar weinig fans tussen zitten. Voornamelijk mensen die alleen ff bij het grand slam kijken. In het algemene tennistopic wordt er maar zelden meegeleefd met vrouwentennis.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:08:28 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_39574640
Nieminen-Nadal op BBC2 trouwens. 6-3, 0-1, 40-30 voor Nadal nu.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_39574657
quote:
The Wimbledon women’s final has drawn higher US television ratings than the men’s final since 2001. Last year on the BBC the men’s final between Roger Federer and Andy Roddick won an audience of 5.8 million, while the women’s final, between Venus Williams and Lindsay Davenport, attracted 6.8 million viewers.
Klik.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:18:42 #52
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39574853
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef XL het volgende:

[..]

Halve finale
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:20:13 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39574898
quote:
Mary Ann Sieghart... die gekke feministe van de Times. Echter haar cijfers zullen wel kloppen daar twijfel ik niet aan. De vraag is dan natuurlijk wat er zaterdag tegelijkertijd op de tv was, ik ga het niet opzoeken. Ik gok op zaterdag klussen met kijkers en op zondag de grand prix van Silverstone ofzo.
pi_39574934
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef XL het volgende:

[..]

Mary Ann Sieghart... die gekke feministe van de Times. Echter haar cijfers zullen wel kloppen daar twijfel ik niet aan. De vraag is dan natuurlijk wat er zaterdag tegelijkertijd op de tv was, ik ga het niet opzoeken. Ik gok op zaterdag klussen met kijkers en op zondag de grand prix van Silverstone ofzo.
Uiteindelijk kunnen we zo uren blijven lullen en excuses blijven zoeken.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:22:24 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39574949
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Klik.
Het is van zoveel factoren afhankelijk.

De mannenfinale had een dikke raindelay, de dames finale niet. Daarnaast was de mannenfinale niet spannend, de damesfinale wel. Dat zijn de belangrijkste redenen. Niet omdat het vrouwentennis beter zou zijn.

Amerika heeft trouwens wel een groter aantal dames dat tennis speelt dan mannen. De dames sport is daar dus relatief groter. Waarom? Omdat daar de mannen meer in to de contactsporten zijn. Of het terecht is laat ik ff in het midden
pi_39575095
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

De mannenfinale had een dikke raindelay, de dames finale niet.
Een dikke raindelay van maar liefst de volle 20 minuten.

Trouwens, we hebben het nu over UK. Een markt die qua spelers NIETS met vrouwentennis heeft. Over Frankrijk en Rusland, tegenwoordig twee grote tennismarkten, hebben we dan nog niet gesproken.

Anderzijds heb je ongetwijfeld ook landen waar het net andersom is, Spanje bijvoorbeeld.
pi_39575099
Break op love voor Kimmeke . 6-5 en nu zelf serveren voor de tweede set.
sig verwijderd door FA
pi_39575177
Geen gekreun en goed tennis
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39575196
Wat doet Clijsters nou Simpele bal uit en een tie-break.
sig verwijderd door FA
pi_39575197
rebreak.
Tiebreak dus.
pi_39575202
Clijsters gaat weer shoken. Tiebreak.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:33:58 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39575214
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:28 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Een dikke raindelay van maar liefst de volle 20 minuten.

Trouwens, we hebben het nu over UK. Een markt die qua spelers NIETS met vrouwentennis heeft. Over Frankrijk en Rusland, tegenwoordig twee grote tennismarkten, hebben we dan nog niet gesproken.

Anderzijds heb je ongetwijfeld ook landen waar het net andersom is, Spanje bijvoorbeeld.
Hey Raindelay betekent minder kijkers, klaar!
Formule 1 was er ook dat weekend maar goed....
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:36:54 #63
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_39575291
Ik hoop dat Kim er weer uitgemept wordt.
pi_39575310
Juju gaat het weer doen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:39:07 #65
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_39575333
matchpoint ofniet?
pi_39575349
die Clijsters, wat kan je wel zeg

ja, 3 matchpoints, maar eentje weg inmiddels...

afgelopen, 6-4, 7-6 (3)
Jack does it in real time...
pi_39575360
Over en sluiten, jammer.
sig verwijderd door FA
pi_39575386
en Nadal heeft Nieminen ook nog eens gebroken gaat lekker...
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:41:05 #69
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575394
Henin-Hardenne weer waanzinnig goed
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:41:38 #70
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575410
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef DeeBee het volgende:
die Clijsters, wat kan je wel zeg

ja, 3 matchpoints, maar eentje weg inmiddels...

afgelopen, 6-4, 7-6 (4)
pi_39575417
kut henin...kut gezicht
pi_39575427
ow ja, Clijsters mepte nog een matchpoint weg

hmm, Nadal gaat waarschijnlijk ook wel weer gewoon winnen nou, dan inderdaad maar weer die finale Federer - Baghdatis
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:43:53 #73
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575470
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
Over en sluiten, jammer.
Ik vond het niet superspannend, maar ik zie een finale tussen Henin en Mauresmo wel zitten.
pi_39575497
Tweede set ook voor Nadal, Nieminen had wel kansen om op breakpunt te komen: 6-4.
sig verwijderd door FA
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:47:32 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39575502
Kan die Nadal niet gewoon een langzame pijnlijke dood sterven?
pi_39575509
oh mijn god Nieminen...
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:48:02 #77
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575519
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:41 schreef Eppie_NL het volgende:
kut henin...kut gezicht
Doe niet zo gek.

Wat is er mis met haar gezicht, ze ziet er best leuk uit..
Kimmie lijkt op prinses Fiona van Shrek

Het gaat om het tennis, Justine speelt mooi tennis.
pi_39575540
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:47 schreef twi het volgende:
Kan die Nadal niet gewoon een langzame pijnlijke dood sterven?
Nadal

ik heb sympathie voor zowat alle tennisspelers,

behalve voor
- met stip op één: SHARAPOVA
- justine henin
pi_39575549
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:
Het gaat om het tennis, Justine speelt mooi tennis.
Bij vrouwentennis kijk ik niet voor het tennis.
sig verwijderd door FA
pi_39575550
Er wordt hier vaak (terecht) gezeurd over het gekreun van Sharapova, maar Nadal kan er ook wat van.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:49:49 #81
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575557
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Nadal

behalve voor
- met stip op één: SHARAPOVA
- justine henin
Waarom heb je zo'n hekel aan Justine Henin?
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:50:24 #82
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575577
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Heero87 het volgende:
Er wordt hier vaak (terecht) gezeurd over het gekreun van Sharapova, maar Nadal kan er ook wat van.
Inderdaad..
pi_39575579
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:

Doe niet zo gek.

Wat is er mis met haar gezicht

ok ... ze heeft geen oogkassen, haar ogen zijn precies op haar gezicht geplakt, ze heeft geen lippen, enkel een paar koortsblazen, en ze heeft lelijke tanden
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:50:52 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39575595
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Nadal

Ik heb geen sympathie voor iemand die alles probeert om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Hij heeft meerdere malen 30 seconden over gedaan om te serveren. Ik zou bijkans die kutflesjes van 'm omtrappen telkens wanneer ik erlangs zou lopen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:52:17 #85
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575642
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ok ... ze heeft geen oogkassen, haar ogen zijn precies op haar gezicht geplakt, ze heeft geen lippen, enkel een paar koortsblazen, en ze heeft lelijke tanden
Wat maakt dat uiterlijk nou uit? Federer heeft ook een poephoofd met een aardbeineus.
Kim ziet er uit als een varkentje. Mauresmo is net een vent, Sharapova kreunt te hard..iedere tennisser heeft wel wat.

De enige die perfect is, is MARTINA HINGIS haha
pi_39575650
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef Mirri het volgende:

Waarom heb je zo'n hekel aan Justine Henin?
ze is ijskoud, als ik haar zie spelen zou ik spontaan de verwarming wat willen hoger zetten, zelfs in deze temperaturen.

en haar coach is zo'n arrogante creep....
pi_39575690
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef Mirri het volgende:

[..]

Wat maakt dat uiterlijk nou uit? Federer heeft ook een poephoofd met een aardbeineus.
Kim ziet er uit als een varkentje. Mauresmo is net een vent, Sharapova kreunt te hard..iedere tennisser heeft wel wat.

De enige die perfect is, is MARTINA HINGIS haha
Pas op he, er niks mis met Federer.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:53:58 #88
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575699
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ze is ijskoud, als ik haar zie spelen zou ik spontaan de verwarming wat willen hoger zetten, zelfs in deze temperaturen.

en haar coach is zo'n arrogante creep....
Ze heeft geen wimpers, dat is het probleem.

Ach, het gaat mij om het tennis, en Henin-Hardenne speelt mooi tennis. Ze bepaalt het spel, met haar netpoints, daar heb ik respect voor en daar kan ik van genieten.
pi_39575707
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Zo hoort het ook. Beter dat dan een emotionele lapzwans die het niet kan afmaken als het moet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:54:20 #90
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575710
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Pas op he, er niks mis met Federer.
Rustig, ik ben een groot fan van Federer, check mijn fobo
pi_39575719
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb geen sympathie voor iemand die alles probeert om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Hij heeft meerdere malen 30 seconden over gedaan om te serveren. Ik zou bijkans die kutflesjes van 'm omtrappen telkens wanneer ik erlangs zou lopen.
Psychologische oorlogsvoering is dat. Moet kunnen op dit niveau vind ik.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:55:39 #92
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575738
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:54 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik vind het eerder zonde, dat op deze manier het tennis wordt beinvloed.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:56:22 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39575756
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:54 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Aha, jij bent liefhebber van Portugal zie ik? Je houdt van schwalbes, kaarten aannaaien en applausjes wanneer er een tegenstander rood krijgt?
pi_39575789
quote:

daar heb ik dan wel begrip voor. Ik zou ook alles doen om de tegenstander psychologisch te breken en uit concentratie te brengen.

als tegenstander van nadal kan je net hetzelfde doen, en als je echt een goede tegenstander bent, zal je door nadals truukjes niet van hem verliezen
pi_39575826
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:53 schreef Mirri het volgende:

Ze heeft geen wimpers, dat is het probleem.

Ach, het gaat mij om het tennis, en Henin-Hardenne speelt mooi tennis. Ze bepaalt het spel, met haar netpoints, daar heb ik respect voor en daar kan ik van genieten.
let op , ik bewonder haar tennis , maar als persoon vind ik haar echt een hoogst onsympathiek mens
pi_39575839
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef twi het volgende:

[..]

Aha, jij bent liefhebber van Portugal zie ik? Je houdt van schwalbes, kaarten aannaaien en applausjes wanneer er een tegenstander rood krijgt?
Ik zeg nergens dat ik er een liefhebber van ben. Maar het komt voor, en dat vind ik niet geheel onbegrijpelijk
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef Mirri het volgende:

[..]

Op dit niveau moeten tennisers zich er ook tegen kunnen verweren.
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:59:07 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39575845
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef Mirri het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog dat de media er gewoon in mee gaat. Net doodleuk de commentator op de BBC die in alle ernst zat te vertellen dat de arme Nadal ongelukkig op breakpoint van Mathieu de wedstrijd moest onderbreken en de dokter moest roepen, omdat er een stukje banaan vast zat in z'n keel.

Juist, dat kwam 'm totaal niet uit op dat moment natuurlijk... Een stukje banaan wat vast zat in z'n keel
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:59:55 #98
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39575869
quote:

[..]

Ik kan daar zo ontzettend gefrustreerd van raken, ik heb er ook geen sympathie voor.

Wel voor spelers als Henin, Federer, Clijsters, Mauresmo, Davenport, Hingis ...zij spelen leuk tennis waar ik van kan genieten. Voor dat hele rijtje hierboven heb ik diep respect en sympathie
pi_39575875
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

let op , ik bewonder haar tennis , maar als persoon vind ik haar echt een hoogst onsympathiek mens
Ach, wat is onsympathiek. Langs de ene kant is het zeker niet het type dat dagelijks omgaat met de andere tennisters, zoals Clijsters, maar aan de andere kant is ze volgens mij toch altijd erg vriendelijk. Niet zoals een Williams of een Sharapova, die de rest gewoon negeren. Dát is pas onsympathiek.
pi_39575918
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef twi het volgende:

[..]

Een stukje banaan wat vast zat in z'n keel
Omg, serieus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')