Begrijpend lezen is ook een kunst...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:45 schreef Rey-clan het volgende:
[..]
Snowworld:Telefoon: +31 (0)79 3 202 202 Zoetermeer en Landgraaf...Telefoon: +31 (0)45 5 470 700
Is dat niet moeilijk typen ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:48 schreef longinus het volgende:
Ik zit lekker in de tuin , in de schaduw van een boom op de laptop mijn werk te fokken.
jawel hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
En als het een grapje is dan is hij niet grappig
Zomerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef Mister_Puke het volgende:
damn, heerlijk die hittegolf, maar na een week alleen maar varen, terras, varen, terras ben ik toe aan een fikse regenbui. damn ben die teringhitte meer dan zat. 35 graden in m'n kamer. bah
quote:
Jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zomer![]()
Wulpse schaarsgeklede dames![]()
Warm![]()
Droog![]()
Strand![]()
Terras![]()
Zuipen![]()
Blowen in de zon in een hangmat, met een muziekje erbij![]()
Zomer![]()
Dan mag jij hem uitleggen...quote:
Wulpse schaarsgeklede vrouwen vind ik ook wel ok. Alleen kun je aan bijna iedereen zien dat het gewoon te warm is. Wat niet sexy is. Daarnaast zijn dingen zoals slippers enzo ranzigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zomer![]()
Wulpse schaarsgeklede dames![]()
Warm![]()
Droog![]()
Strand![]()
Terras![]()
Zuipen![]()
Zomer![]()
Maar jij bent een vrouw en je stopt je poes in de wasmachine.quote:
Jij ookquote:
Ik vind het tog wel ubergeil om te zien dat een meisje in strakke kleding zweet, zou het er zo aflikkenquote:Wulpse schaarsgeklede vrouwen vind ik ook wel ok. Alleen kun je aan bijna iedereen zien dat het gewoon te warm is. Wat niet sexy is. Daarnaast zijn dingen zoals slippers enzo ranzig
Zuipen kun je ook als het koud is.
Droog zijn is prima, maar ik verlang zo langzamerhand wel naar een buitje...
Het is mij te heet om in de zon te zijn of op terras in de zon te zitten...
Strand heb ik weinig aan aangezien ik het water niet in mag (en sowieso ver weg woon)
hmmm we staan redelijk tegenover elkaar
Eraf likkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij ook![]()
[..]
Ik vind het tog wel ubergeil om te zien dat een meisje in strakke kleding zweet, zou het er zo aflikken![]()
Tenzij het zo een vette zeug is, dan ben ik altijd bang dat het stinkt![]()
Slippers vind ik verder cool, loop ik ook op
Zuipen kan ook alst koud is, maar niet relaxed buiten op een terras in de zon.
maar jij bent vast licht van kleur, nofi uiteraard![]()
Wat me nou trouwens te binnen schiet. Woon je in het binnenland? Dan kan het kwa temp flink schelen. Ik woon namelijk aan de kust ( Den Haag, noordzee) en vind dat gevoel van die zon zo lekker gewoon. Al ben ik wel bijna een neger gewordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eraf likkenbrrr nee dank je. en hoewel het waarschijnlijk een vorm van discriminatie is, heb je gelijk over die dikke mokkels
Slippers heb ik een hekel aan. Tenminste.... mensen die ze in het openbaar dragen. Kan er gewoon niet tegen op de 1 of andere manier...
Ehm... op terras in de zon zuipen kan niet in de kou idd (tenminste.... kan wel, maar doe je niet) maar ja het ging toch om het zuipen???
en jep, ik ben blanke bleekscheet(hoewel ik wel vrij snel bruin wordt met de zon)
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:17 schreef Drumpie het volgende:
Ik baal er ook van gelukkig krijgen wij volgend jaar een zwembad in de tuin waar je lekker kan zwemmen
lookin' forwardquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Zw0rld het volgende:
ik klaag niet, mag van mij nog effe zo blijven.
En dan een strenge winter met -15
Ga jij maar eens verhuizen met dit weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef DarkElf het volgende:
komop zeg hebben we eens een keer een echte zomer...
hollanders en zeuren
Zomer is dus volkomen nutteloos en kutquote:Warm![]()
Droog![]()
Strand![]()
Terras![]()
Zuipen![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Zw0rld het volgende:
een strenge winter met -15
Whehe, ze kunnen ook alles zien wat je edit, en omdat je nu dit gezegd heb gaan ze het even checken bij die post.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef thedude0 het volgende:
[..]
redelijk banwaardig lijkt mij dus had ik het maar even weggehaald![]()
Als ik een paar weken in 46 graden zou moeten zitten dan zou ik toch bijna zelfmoordneigingen krijgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef dabreaker het volgende:
Pff. Hier is het pas heet : 46 graden, en geen strand in de buurt. Wel een zwembad in de achtertuin
Zouden ze daarom zo gek zijn in de woestijn die het Midden-Oosten heet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:49 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als ik een paar weken in 46 graden zou moeten zitten dan zou ik toch bijna zelfmoordneigingen krijgen![]()
Slapen? Dat je er aan toekomst zeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:30 schreef Moja het volgende:
Ik kijk weer uit naar de winter waar je weer gewoon normaal onder je dekbed kan kruipen en kan slapenIk weet dat het gezeik is maar wat slaapt het bagger met dit weer zeg
![]()
Volgens De Bilt is het hier nu alweer 31 graden!!quote:
Die luxe heb ik niet..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:54 schreef Timmiejj het volgende:
Heeeerlijk geslapen vannacht, lekker in de kelder![]()
Lekker in de buurt van de 20 graden ongeveer
Hier gelukkig nog niet, en dat mag van mij ook nog wel even zo blijven aangezien we gaan bbq'en...quote:
Gezellig opblaasbare kerstballen in ons zwembadje laten drijvenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:47 schreef nog.een.keer het volgende:
Ik denk dat we kerst gaan vieren met palmbomen
Met vrolijk gekleurde kerstkaarsjes er omheen badderenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gezellig opblaasbare kerstballen in ons zwembadje laten drijven
En dat vervolgens je huis afbrandt en je gaat slapen met je lief onder de sterrenhemelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Met vrolijk gekleurde kerstkaarsjes er omheen badderen
Het zou tijd wordenquote:
Vooruitzichten voor de langere termijn
Vanaf vrijdag gaat de temperatuur lager uitvallen, maar tot en met het weekend blijft het kwik nog de 25° halen. Alleen aan zee wordt het iets minder warm, maar daar is de buienkans kleiner en schijnt de zon vaker. Landinwaarts blijft de kans op een fikse regen of onweersbui bestaan. Het ziet er naar uit dat vanaf maandag de temperatuur voor het eerst na 16 dagen weer tot onder de 25° gaat komen. Het record van de langste hittegolf zal dan niet verbroken worden. Er staat ons dan waarschijnlijk een Hollands weekje weer te wachten met geregeld kans op een bui en temperaturen die rond de 21/22° komen te liggen. Ook de nachten gaan dan koeler uitpakken. We raken de hitte dus echt kwijt.We zien dan dagelijks een wisselwerking tussen zon en bewolking. Augustus gaat dus koeler uit de startblokken komen.
![]()
Geen idee, mijn klok staat stilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef Dinguss het volgende:
hoe laat is 't dan?
Yep, me2 maar merk toch wel dat ik het nog steeds bloedjeheet heb als ik een klein stukje heb gefietst o.i.d. dus zolang je niets doet (of hoeft te doen) is het primaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:26 schreef Capa het volgende:
ik bent er helemaal aan gewend en vin het fijn
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:56 schreef Wilfret het volgende:
Morgennacht word het niet kouder dan 25 graden
Ik zit van halfnegen tot vijf in een airco-omgeving.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:10 schreef Nosh het volgende:
Godver, ik wil met een tropenrooster leven, maar dat lukt niet. 6 uur op, dan door tot 5, zonder airco of iets. En dan toch pas om 9 uur eten, door een hopeloos gebrek aan eetlust, waardoor ik tot 10 uur sta af te wassen en ik wéér een avond heb verziekt.
En dan kom je in je kamer, hangt er een temperatuur van 35 graden, en blaast de ventilator ook alleen maar warme lucht rond.
Ik eet echt heel weinig de laatste dagen, en ik begon net een beetje op gewicht te komen: ik wil niet weten hoeveel gewicht ik al verloren heb met dat kloteweer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:14 schreef Jarno het volgende:
Eten is ook wel kut met dit weer ja.
Bij ons in de keuken is het vanaf 5 uur zo warm dat je echt geen zin hebt om uitgebreid boven de potten en pannen te gaan staan, en al die salades en stokbroodjes heb je na een paar van deze weken ook wel goed gehad. Pas vanaf 8 uur wordt het bij ons weer leefbaar in de keuken en op het balkon, dan eten we ook pas de laatste tijd...
Hitte: prima.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hitte: prima.
Benauwdheid:
In Nederland kan het gewoon niet lekker warm zijn, maar schiet het meteen door naar debiel plakkerige omstandigheden.
Onzin. Vergelijking van niks.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef Ringo het volgende:
[..]ja en het bier smaakt hier ook nooit zoals in het buitenland, en de vrouwen zijn minder aantrekkelijk.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Onzin. Vergelijking van niks.
Een mediteraan klimaat heeft hier gewoon niks te zoeken, dat trekt de flora en fauna niet. En ik eigenlijk ook niet
Maar goed, sluit je maar lekker aan bij die 'JA JULLIE MOTTE NIET ZEIKE HOOR' roepers, en negeer het feit dat dit soort temperaturen gewoon nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |