Lees nou eens wat ik schrijf! Fabrikanten willen gewoon dergelijke reclame niet voor hun auto's. Natuurlijk is dat verschrikkelijk over-the-top en zijn het de gedachteschimmen van enkele marketing-jongens die te benauwd zijn om een risico te nemen omdat hun bonus dan wel eens in gevaar kan komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je met 250 km/u tegen een muur rijdt ben je verwonderd dat er iets kapot gaat?![]()
En precies dat boeit mij nou geen zak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik schrijf! Fabrikanten willen gewoon dergelijke reclame niet voor hun auto's. Natuurlijk is dat verschrikkelijk over-the-top en zijn het de gedachteschimmen van enkele marketing-jongens die te benauwd zijn om een risico te nemen omdat hun bonus dan wel eens in gevaar kan komen.
Het gaat die bedrijven niet om realisme in een game, dat kan ze aan hun reet roesten. Het gaat ze er om dat hun auto in een game zit, bekendheid krijgt, en er perfect uitziet.
als je maar genoeg betaald, kijk maar naar Forzaquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat er iets kapot zou gaan is wel te verwachten, maar het mag gewoon niet van de autofabrikanten
Mij ook niet, ik vind het juist prachtig als auto's (realistische) schade-modellen hebben. Maar helaas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
En precies dat boeit mij nou geen zak!
kuchForzakuchquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik vind het juist prachtig als auto's (realistische) schade-modellen hebben. Maar helaas.
Tja dat is dus het probleem voor de meeste devvers van racegames, die hebben dat geld er niet voor overquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
als je maar genoeg betaald, kijk maar naar Forza
Kapot gooien hoezo?quote:
dat is ook weer waar...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja dat is dus het probleem voor de meeste devvers van racegames, die hebben dat geld er niet voor over
Dat zuigt helemaalquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is ook weer waar...
dan maar geen echte merken, maar Berrari's, Korches en PMW's
non-argument.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:44 schreef Poit het volgende:
liever goed nep dan nep echt.
Vind ik ook. Maar het vreemde is dat je bij nfs4 wel gewoon je auto aan poeier kon rijden en daar zaten ook gewoon bmw's in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef Poit het volgende:
Liever goed nep dan nep echt is m'n mening.
Echte auto's die vervolgens niet in elkaar gebeukt kunnen worden. Als de next gen dan toch om grafische kracht blijkt te gaan kan een zichzelf respecterende racegame echt niet zonder crashmodels en de daarbij behorende effecten (lekke banden, kapotte radiator). Dan heb liever goed neppe auto's dan echte auto's waaronder alleen het asvalt vandaan getrokken wordt.
ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga wel zo'n Wii halen
Ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga wel zo'n Wii halen
quote:EDWOOD CITY, Calif.–(BUSINESS WIRE)–July 13, 2006–Get ready to run, jump, drive, race and win with the flick of a wrist! Electronic Arts (NASDAQ:ERTS) today revealed six new games that are in development for the upcoming Wii(TM) from Nintendo. EA’s dedicated Wii development team is crafting six custom-designed titles including new releases from the Madden NFL, Need for Speed(TM), Harry Potter(TM), Tiger Woods PGA TOUR (R), SSX(TM) and The Godfather(TM) franchises. Each title will remain true to the hallmarks of its franchise but is being designed to maximize the power of the Wii hardware and take full advantage of the uniqueness and innovation of its one-of-a-kind controller. The Wii version of Madden NFL will be demonstrated for a group of elite critics and industry media later today at EA’s Studio Showcase 2006. Additional titles currently under development will be announced in the coming months.
“Once we started to experiment with Madden on Wii, there was an explosion of innovation. Everyone in the studio is energized by the creative opportunity afforded by both the hardware and controller. By reaching into our catalogue, we are able to bring a fresh and distinctive experience to some of EA’s most popular franchises. Creatively, the game play possibilities are staggering and endless,” said John Schappert, Senior Vice President and General Manager, EA.
“Nintendo is excited to see the broad array of signature franchises that EA’s talented development teams are designing for Wii,” says Reggie Fils-Aime, president and COO, Nintendo of America Inc. “The combination of sensational games with Wii’s unique play control will thrill players and breathe new life into video games.”
For more information about the franchises, please visit www.ea.com. For screenshots and fact sheets, please visit info.ea.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |