hij zegt tog ook niet van wel ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
HALLO IK HEB HET NIET GESCHREVEN LIEVE CHIBO
Idd, omdat het coordinaten meet is het gelijk een camera? De laatste keer dat ik keek kan ik mijn liniaal ook niet als lijn-camera gebruiken :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:06 schreef chibibo het volgende:
Wat een onzin.Zoals ze zelf al aangeven, gaat het om het aantal coordinaten dat de controller kan onderscheiden op de assen, m.a.w. de nauwkeurigheid van het apparaat. Dit heeft niks met een camera te maken.
Jammer dat er niet gewoon een vaste batterij zoals in de ds in zitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Bij volledig gebruik van de controller-mogelijkheden zullen deze 30 uur meegaan en wanneer alleen de acceleratie-sensoren worden gebruikt zullen de batterijen 60 uur meegaan.
Jaaaaaaaaa.
Niet zeuren.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jammer dat er niet gewoon een vaste batterij zoals in de ds in zitdan ging hij vast het dubbele mee
En dan is ie een keer leeg als je net aan het spelen bentquote:Op zondag 16 juli 2006 13:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jammer dat er niet gewoon een vaste batterij zoals in de ds in zitdan ging hij vast het dubbele mee
Mijn 360 controller gaat ook maar 20 uur mee.... dan moet ik hem ook opladen... maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
En dan is ie een keer leeg als je net aan het spelen bent
Serieus...................... hoe kom je er op....... dit soort praat houdt het Wii topic wel gaande zoquote:Op zondag 16 juli 2006 19:51 schreef Poit het volgende:
Denk dat de prijs nog geen eens het probleem is. Mijn gedachten gaan eerder uit naar een hitte of ruimte probleem. Als je een accu op wilt laden moet je dat ook weer in het apparaatje stoppen. En erg koud blijft zo'n accu tijdens het opladen ook niet. Misschien schadelijk voor de sensoren?
Joh, echt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
HALLO IK HEB HET NIET GESCHREVEN LIEVE CHIBO
als ze telefoons zo klein kunnen maken als een mentos-snoepje zonder warmteproblemen, dan lukt het ze vast ook wel om een eventuele accu in de controller te plaatsen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Poit het volgende:
Serieus......................... zo onwaarschijnlijk is dat toch niet? Ooit eens aan je telefoon gevoeld als hij vol aan het opladen is? Kan behoorlijk warm worden. Electronisch apparatuur blijft ook gevoelig voor hitte, waarom de sensoren van de Wii controller niet?
Ja, bij de 360 kan je hem opladen tijdens het spelen. Heb nog nergens een aansluiting gezien of bevestiging gezien dat dit ook kan bij de Wii-motequote:Op zondag 16 juli 2006 20:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mijn 360 controller gaat ook maar 20 uur mee.... dan moet ik hem ook opladen... maakt niet zoveel uit.
Je bent gewoon aan het vissen gekke clown.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, bij de 360 kan je hem opladen tijdens het spelen. Heb nog nergens een aansluiting gezien of bevestiging gezien dat dit ook kan bij de Wii-mote
Sorry dat ik over dit soort praktische dingen nadenkquote:Op maandag 17 juli 2006 08:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het vissen gekke clown.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry dat ik over dit soort praktische dingen nadenk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |