Stond je fiets er nog?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.
Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Ik hoop dat je je fiets inmiddels hebt weggehaald, want ik zag zojuist namelijk een vrachtwagen met 2 containers vol met fietsen voorbij rijden. Aan deze fietsen zaten ook allemaal van die mooie labeltjes, ofwel die komen van het stationquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.
Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Dat heb ik ook gelezen vandaag dus die fiets staat er gewoon nog hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef achterhetspoor het volgende:
Hij gaat de 17e pas dicht zag ik op het bordje staan vandaag.
Herstel. Vanaf de Oostersluis heet de straat verder Rijksweg en geen Damsterdiep.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het Damsterdiep begint bij Binnenstad-Oost (van het Schuitendiep tot het kruispunt met de Europaweg/Petrus Campersingel. Dan is het Oosterparkwijk (tot de sluizen), dan een stukje Oosterhogebrug, (met rechts Ruischerwaard) en tenslotte Ruischerbrug.
Een aantalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wonen er ook nog mensen hier, in Paddepoel toevallig ?
In de OP staat wie allemaal in Groningen wonen, ingedeeld per wijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wonen er ook nog mensen hier, in Paddepoel toevallig ?
Sorry voor de nogal late reactiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dacht ik alOud aftands gebouw (lees: Monumentaal pand). Ik heb daar nooit les gehad
Heel puikquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In de OP staat wie allemaal in Groningen wonen, ingedeeld per wijk
Ik heb me er prima vermaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heel puik
Vond je het een leuke school of niet?
Ik update constant de OP op de Wiki-site. Het is aan een moderator om eens in de zoveel tijd de OP in het topic te vervangen door de OP van die wikiquote:
Vandaag gedaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik update constant de OP op de Wiki-site. Het is aan een moderator om eens in de zoveel tijd de OP in het topic te vervangen door de OP van die wiki
Ik had het gezienquote:
Leuk!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben vandaag in m'n kamer gaan kijken wat er nog allemaal gedaan moet worden enzo, en gelijk maar ff foto's gemaakt.
En ik ga ze hier met jullie delen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kamer
[afbeelding]
Overloop vanaf mijn kamerRechts de trap
[afbeelding]
[afbeelding]
Woonkamer. Ja ik ben me ervan bewust dat er lelijke banken staan
[afbeelding]
Keuken
Dit is toch best okay allemaal?![]()
ik vind van wel.. keiweken kunnen legendarisch zijn, als je in een leuke groep terecht komt. Hangt er ook vanaf of je uit grunn komt en/of er al vaker bent geweest (op stap etc.). Zo niet, dan is het sowieso wel een aanrader. Als het niet leuk is, kan je altijd na 2 dagen nog kappen en met vrienden de kroeg inquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en een paar mensen zeggen dat ik maar mee moet gaan doen met de keiweekVinden jullie dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |