Een door de Groningen City Club georganiseerd weekje waarin China het thema is... Lampionnen boven de Oosterstraat en Oude Kijk in't Jat straat bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Rivierenbuurt hier en er is al een plaatje van de Parkweg zie ik. Wat is dat Chinatown gedoe eigenlijk?
Ja dat had ik al gezienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:32 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Een door de Groningen City Club georganiseerd weekje waarin China het thema is... Lampionnen boven de Oosterstraat en Oude Kijk in't Jat straat bijvoorbeeld
Leuk! Welke school?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:31 schreef teigan het volgende:
ik ga trouwens vanaf september les geven op een van de middelbare scholen hier in Groningen...(nog niet genoemd trouwens door jullie...)
1672 staat in Nederland wel bekend als het 'rampjaar'. Nederland kwam weer eens in oorlog met de Engelsen (4e of 5e Engelse oorlog), maar dat niet alleen. De Fransen vielen ook aan en namen Zuid-Nederland in bezit. Tenslotte was er de Bisschop van Munster, Bernhard von Galen, ook wel bekend als Bommen Berend die Noordoost Nederland bezette. Rabenhaupt heeft Groningen (stad) op 28 augustus 1672 bevrijdt en Bommen Berend terug naar Duitsland gestuurd. Dit wordt ieder jaar op 28 augustus gevierd met "Gronings Ontzet", maar het wordt ook wel Bommen Berend genoemd, naar de bisschop van Munster.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:20 schreef Jurrio het volgende:
Overigens, wat ik via via hoorde, is dat op 28 augustus Bommen Berends ofzo is? Wat is dat?
De winkels zijn ook dicht hoorde ik...beetje jammer omdat ik dan 8 eerstejaars thuis te eten krijg![]()
+ sowieso ook nog boven de Herestraat, Gelkingestraat en Oude Ebbingestraat (volgens mij ook Guldenstraat en Folkingestraat, zeg maar, de halve binnenstad)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:32 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Een door de Groningen City Club georganiseerd weekje waarin China het thema is... Lampionnen boven de Oosterstraat en Oude Kijk in't Jat straat bijvoorbeeld
scheikunde, op het Röling college, vestiging Belcampo...(en nu hoop ik heel hard dat er geen leerlingen van die school meelezen...)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Leuk! Welke school?Praedinius? Kamerlingh Onnes? En wat ga je geven?
Ha, dat hoop ik ook voor je met zoveel postsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef teigan het volgende:
[..]
scheikunde, op het Röling college, vestiging Belcampo...(en nu hoop ik heel hard dat er geen leerlingen van die school meelezen...)
ach, het meeste zal wel meevallen, maar ik zou het vervelend vinden om hier op mijn woorden te moeten letten omdat ik weet dat het de volgende dag op school tegen mij gebruikt kan worden...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ha, dat hoop ik ook voor je met zoveel postsMaarja, succes
Op die school zitten veel oud klasgenoten (basischool) van me
![]()
Nee, mijn studie organiseert elk jaar een "running diner" voor alle eerstejaars. Hoort bij de introductie, waarbij de eerstejaars in groepjes bij ouderejaars gaan eten en dan bij een ander groepje ouderejaars het toetje eten (tussendoor moeten ze zich dus verplaatsen, vandaar het "running")...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:31 schreef teigan het volgende:
wordt je KEI leider ofzo? Gewoon een dag vantevoren alles inslaan joh
Geen idee, ik las alleen wel dat het 15 euro kost als je hem niet weg hebt gezet maandagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.
Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Wanneer kom je dan weer in de stad?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.
Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Hej, dit is wel het GRONINGEN topic ja!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef maok het volgende:
inderdaad niet echt bbq weer nu hier, in Zwolle was het vanmiddag wel heel mooi weer.
eehhhquote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef pierce het volgende:
[..]
Hej, dit is wel het GRONINGEN topic ja!
Ga in je eigen topic spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |