abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 22:17:10 #151
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39587228
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:15 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Neeeee Hij was heeeuuullll boos omdat ik een dingetje miste ofzo (lees: ik had een stallingspas van iemand anders mee ) en toen kreeg ik een hele preek
Zat jij op het LVG !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 22:18:55 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39587291
---> weg.
morgen vroeg met de trein weg
pi_39587297
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zat jij op het LVG !
Nee gelukkig niet zeg Ik moest er een jaar of 4 geleden een keertje langs voor iets, voor wat weet ik niet eens meer Alleen die enge man
pi_39587321
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ik zag net op oog dat het te maken heeft met mozart ofzo?
Mozart? Hoezo dat nou dan weer?
Duidelijk dus niet iets met China...
pi_39587483
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Mozart? Hoezo dat nou dan weer?
Duidelijk dus niet iets met China...
quote:
Op 6 juli kunt u getuige zijn van de unieke uitvoering van semi-scenische uitvoering van Mozarts Die Zauberflöte. Het NNO brengt u deze openluchtopera op de Vismarkt van Groningen.
Meer informatie
pi_39587592
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

[..]
Aha... Nou okay, dank je
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 22:50:03 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39588526
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet zeg Ik moest er een jaar of 4 geleden een keertje langs voor iets, voor wat weet ik niet eens meer Alleen die enge man
Joh, boeit niet Hijs wel gaaf.

Kwam je nog een brugwupi tegen like me
pi_39588730
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Joh, boeit niet Hijs wel gaaf.

Kwam je nog een brugwupi tegen like me
Vast wel, ook heel veel mensen die me aankeken alsof ik een of andere buitenstaander was
  Moderator donderdag 6 juli 2006 @ 22:55:40 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39588747
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Vast wel, ook heel veel mensen die me aankeken alsof ik een of andere buitenstaander was
Duuuuuh
pi_39597813
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Buiten de Diepenring is geen binnenstad meer hoor .
Ach die 50 meter die ik er buiten woon
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 juli 2006 @ 10:47:11 #161
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_39598681
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik heb in Zuidlaren op de onderbouw gezeten en in Haren op de bovenbouw. Dat was trouwens 1993-1999. Heb er een heel erg leuke tijd gehad hoor. Misschien dat Helperbrink anders is, of dat de mentaliteit van de school over de jaren veranderd is.
Maar ik ben wel ergens benieuwd waarom het je niets lijkt.
Toen ik daar kwam kijken (rond 2002/2003 ofzo) zag het er idd slecht, saai & bagger onderhouden uit, wat Whizz ookal zegt.
Het gaf me totaal geen sfeer van vriendelijkheid, eerder van vijandigheid

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 07-07-2006 13:06:58 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 11:12:57 #162
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39599404
Was dat het gebouw van de Helperbrink? (dan kan ik dat onderhouden idd begrijpen)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_39601351
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef Whizzkith het volgende:

Op 6 juli kunt u getuige zijn van de unieke uitvoering van semi-scenische uitvoering van Mozarts Die Zauberflöte. Het NNO brengt u deze openluchtopera op de Vismarkt van Groningen.
Meer informatie
Het was echt een schitterende uitvoering . En wat een sfeer ook, al die Groningers op de Vismarkt die ademloos staan te kijken en te luisteren .
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:42:27 #164
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_39602350
Woeii, gister even stiekem over het hek geklommen bij mn huissie, ik kom op 1 hoog in een gele
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_39602426
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:42 schreef Ladylicious het volgende:
Woeii, gister even stiekem over het hek geklommen bij mn huissie, ik kom op 1 hoog in een gele
Ik heb ze van binnen gezien toen ze net klaar waren
Twinning = boring
pi_39602486
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
Klopt het trouwens dat nas en massel weg is ?
Volgens mij neemt nota bene het hele stuk weer over
Twinning = boring
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:01:49 #167
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39602971
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:14 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Het was echt een schitterende uitvoering . En wat een sfeer ook, al die Groningers op de Vismarkt die ademloos staan te kijken en te luisteren .
Het was idd erg mooi

Grunn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 juli 2006 @ 13:07:51 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_39603140
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Was dat het gebouw van de Helperbrink? (dan kan ik dat onderhouden idd begrijpen)
Ja, dat was die aan de Helperbrink.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_39605066
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:42 schreef Ladylicious het volgende:
Is het nu dan dus definitief dat die studios gewoon àllemaal gebruikt kunnen worden?
Vriend en vriendin van mij hebben zich daar ook ooit voor ingeschreven, maar door dat geouwehoer konden ze er tot nog toe niet in...en nu hebben ze waarschijnlijk beide al een andere permanente kamer. (Al ben ik wel benieuwd wat ze nu gaan doen als ze wèl in de studio terecht kunnen!)

Die dingen zijn echt wel ruim trouwens...ik heb een prototype gezien tijdens de infomarkt van de KEI...
relaxte kamer hoor! Al zat ik wel te bedenken hoe warm het zal worden als je 3 hoog zit en hoe de gehorigheid is..

Ik fiets ook dagelijks (tijdens de collegeweken dan, nu = vakantie en zit ik thuisthuis) langs die containers van buitenlandse studenten...volgens mij is dat ook niet alles hoor...best klein en gehorig dunkt mij. Lijkt wel een beetje op de Selwerdflats, niet?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 14:21:18 #170
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39605574
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, dat was die aan de Helperbrink.
Dacht ik al Oud aftands gebouw (lees: Monumentaal pand). Ik heb daar nooit les gehad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_39605896
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:08 schreef Jurrio het volgende:

[..]
Ik fiets ook dagelijks (tijdens de collegeweken dan, nu = vakantie en zit ik thuisthuis) langs die containers van buitenlandse studenten...volgens mij is dat ook niet alles hoor...best klein en gehorig dunkt mij. Lijkt wel een beetje op de Selwerdflats, niet?
Van een indonesische studiegenoot heb ik begrepen dat Selwerd toch beter is. En vooral ook goedkoper die containers op Zernike schijnen nogal duur te zijn (meer dan 300 per maand geloof ik ).
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:43:45 #172
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_39606462
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:46 schreef Inca het volgende:

[..]

Volgens mij neemt nota bene het hele stuk weer over
het liep gewoon niet zo goed, de meeste winkeltjes staan leeg. Daar balen ze ook al dat het zo lang met die containers heeft geduurd, ze hoopten op meer klanten. Ik kom er nog wel eens voor notabene en eerder voor de kapper maar die zit inmiddels in de binnenstad. Wel jammer, er zaten best leuke winkeltjes.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:30:29 #173
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_39608095
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:08 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Is het nu dan dus definitief dat die studios gewoon àllemaal gebruikt kunnen worden?
Vriend en vriendin van mij hebben zich daar ook ooit voor ingeschreven, maar door dat geouwehoer konden ze er tot nog toe niet in...en nu hebben ze waarschijnlijk beide al een andere permanente kamer. (Al ben ik wel benieuwd wat ze nu gaan doen als ze wèl in de studio terecht kunnen!)

Die dingen zijn echt wel ruim trouwens...ik heb een prototype gezien tijdens de infomarkt van de KEI...
relaxte kamer hoor! Al zat ik wel te bedenken hoe warm het zal worden als je 3 hoog zit en hoe de gehorigheid is..

Uhhuh, ongeveer een half jaar later.. Vorige week donderdag heeft de rechter uitspraak gedaan en vanaf 1 augustus wordt de bende bewoond.

Wb de warmte; Met dit weer is het overal op 3 hoog om te stikken denk ik En hoop natuurlijk dat t met de gehorigheid meevalt, maar das een kwestie van afwachten..
pi_39611755
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:30 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Van een indonesische studiegenoot heb ik begrepen dat Selwerd toch beter is. En vooral ook goedkoper die containers op Zernike schijnen nogal duur te zijn (meer dan 300 per maand geloof ik ).
Hmm oké, ja Selwerdflatje is niet duur (230 ofzo)...maar ik heb er geen goede verhalen over gehoord van twee (andere ) vrienden: die begonnen ook in zo'n kamer en zijn inmiddels beide verhuisd naar een betere kamer.

Zelf zit ik dus in een gezinsflatje in Selwerd, met 2 andere studenten.... 180 per maand inclusief, voor een kamer van 11.5 m^2 en een hele ruime woonkamer en supersnel internet
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Uhhuh, ongeveer een half jaar later.. Vorige week donderdag heeft de rechter uitspraak gedaan en vanaf 1 augustus wordt de bende bewoond.

Wb de warmte; Met dit weer is het overal op 3 hoog om te stikken denk ik En hoop natuurlijk dat t met de gehorigheid meevalt, maar das een kwestie van afwachten..
Hmm dan zal ik die vriend en vriendin eens vragen wat ze nu gaan doen! Want ik denk dat ze zo'n studio toch ook wel erg mooi vinden ...
hehe, ik woon ook op 3 hoog en mijn kamer staat ook nog eens op het zuidwesten...dus je wilt niet weten hoe warm het is tegen 9 uur 's avonds ...niet normaal.
Daarentegen kan ik wel langer blijven liggen 's ochtends...wordt niet uit mijn bed gebrand.

Overigens, wat ik via via hoorde, is dat op 28 augustus Bommen Berends ofzo is? Wat is dat?
De winkels zijn ook dicht hoorde ik...beetje jammer omdat ik dan 8 eerstejaars thuis te eten krijg
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:29:57 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39612040
Rivierenbuurt hier en er is al een plaatje van de Parkweg zie ik . Wat is dat Chinatown gedoe eigenlijk?
Niet meer actief op Fok!
pi_39612086
ik woon ook in zo'n eengezinsflatje, samen met mijn vriend...

ik ga trouwens vanaf september les geven op een van de middelbare scholen hier in Groningen...(nog niet genoemd trouwens door jullie...)

Bommen Berend is de herdenking van het Ontzet van Groningen..

Een of andere maffe duitser probeerde Groningen ooit te bezetten, maar het is hem dus niet helemaal gelukt...
En dat wordt elk jaar gevierd... Is wel gezellig altijd...

wordt je KEI leider ofzo? Gewoon een dag vantevoren alles inslaan joh
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_39612123
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Rivierenbuurt hier en er is al een plaatje van de Parkweg zie ik . Wat is dat Chinatown gedoe eigenlijk?
Een door de Groningen City Club georganiseerd weekje waarin China het thema is... Lampionnen boven de Oosterstraat en Oude Kijk in't Jat straat bijvoorbeeld
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:34:39 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39612168
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:32 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Een door de Groningen City Club georganiseerd weekje waarin China het thema is... Lampionnen boven de Oosterstraat en Oude Kijk in't Jat straat bijvoorbeeld
Ja dat had ik al gezien Maar vroeg me af waar t op sloeg. Maar nu weet ik het. Tnx
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:42:53 #179
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_39612392
Dat volleybal gebeuren.. Was gister categorie 14-16 en 16-18... Zijn dat de enigen of kan je ook meedoen als je ouder bent?
pi_39613436
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:31 schreef teigan het volgende:
ik ga trouwens vanaf september les geven op een van de middelbare scholen hier in Groningen...(nog niet genoemd trouwens door jullie...)
Leuk! Welke school? Praedinius? Kamerlingh Onnes? En wat ga je geven?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:22:04 #181
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_39613449
tvp
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 19:07:16 #182
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39614481
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:20 schreef Jurrio het volgende:
Overigens, wat ik via via hoorde, is dat op 28 augustus Bommen Berends ofzo is? Wat is dat?
De winkels zijn ook dicht hoorde ik...beetje jammer omdat ik dan 8 eerstejaars thuis te eten krijg
1672 staat in Nederland wel bekend als het 'rampjaar'. Nederland kwam weer eens in oorlog met de Engelsen (4e of 5e Engelse oorlog), maar dat niet alleen. De Fransen vielen ook aan en namen Zuid-Nederland in bezit. Tenslotte was er de Bisschop van Munster, Bernhard von Galen, ook wel bekend als Bommen Berend die Noordoost Nederland bezette. Rabenhaupt heeft Groningen (stad) op 28 augustus 1672 bevrijdt en Bommen Berend terug naar Duitsland gestuurd. Dit wordt ieder jaar op 28 augustus gevierd met "Gronings Ontzet", maar het wordt ook wel Bommen Berend genoemd, naar de bisschop van Munster.

Het betekend groot feest in de stad (vergelijkbaar met Leids Ontzet). Er is kermis, veel activiteiten in de stad, optredens (denk ik) en er wordt zoals gewoonlijk afgesloten met vuurwerk. Nagenoeg alles in de stad is dan dicht (scholen, voor zover die al open zijn, winkels, etc.)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 19:08:59 #183
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39614523
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:32 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

+ sowieso ook nog boven de Herestraat, Gelkingestraat en Oude Ebbingestraat (volgens mij ook Guldenstraat en Folkingestraat, zeg maar, de halve binnenstad)
pi_39615378
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Leuk! Welke school? Praedinius? Kamerlingh Onnes? En wat ga je geven?
scheikunde, op het Röling college, vestiging Belcampo...(en nu hoop ik heel hard dat er geen leerlingen van die school meelezen...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Moderator vrijdag 7 juli 2006 @ 19:57:04 #185
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39615794
Vandaag hele dag weg met de trein.

Och ende wee, die euroborg zie je en je jubelt van blijdschap dat je weer thuis bent
pi_39615919
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:39 schreef teigan het volgende:

[..]

scheikunde, op het Röling college, vestiging Belcampo...(en nu hoop ik heel hard dat er geen leerlingen van die school meelezen...)
Ha, dat hoop ik ook voor je met zoveel posts Maarja, succes Op die school zitten veel oud klasgenoten (basischool) van me
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 juli 2006 @ 22:43:08 #187
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39620284
jagster? woon je opeens niet meer in Beijum? Dat je jezelf uit de lijst van Beijum (op de wiki) heb gehaald. Je staat nog wel in de OP-lijst
pi_39626770
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ha, dat hoop ik ook voor je met zoveel posts Maarja, succes Op die school zitten veel oud klasgenoten (basischool) van me
ach, het meeste zal wel meevallen, maar ik zou het vervelend vinden om hier op mijn woorden te moeten letten omdat ik weet dat het de volgende dag op school tegen mij gebruikt kan worden...

dat is me laatst al een keer gebeurt en dat was niet zo fijn...
pi_39632537
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 17:31 schreef teigan het volgende:
wordt je KEI leider ofzo? Gewoon een dag vantevoren alles inslaan joh
Nee, mijn studie organiseert elk jaar een "running diner" voor alle eerstejaars. Hoort bij de introductie, waarbij de eerstejaars in groepjes bij ouderejaars gaan eten en dan bij een ander groepje ouderejaars het toetje eten (tussendoor moeten ze zich dus verplaatsen, vandaar het "running")...
Dat doe ik met 2 vrienden vandaar!

En de dag ervoor is toch zondag? en de dag dáár weer voor zaterdag, wanneer ik thuisthuis werk.
Afijn, ik vind er wel iets op!
pi_39638067
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Augustinus College
et toi?
Hé,dat is mijn oude schooltje.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 19:31:13 #191
75556 erkel
back from Dagestan
pi_39639332
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.

Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Weisst
pi_39640263
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.

Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Geen idee, ik las alleen wel dat het 15 euro kost als je hem niet weg hebt gezet maandag
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 20:53:33 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39641270
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:

Wanneer kom je dan weer in de stad?
  Moderator zondag 9 juli 2006 @ 16:10:35 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39661204
(*schop*)
pi_39661246
Ik wil vanavond barbequen..

Nog even een beetje 'opklaringen uit het westen' please...
  zondag 9 juli 2006 @ 16:38:20 #196
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_39661952
inderdaad niet echt bbq weer nu hier, in Zwolle was het vanmiddag wel heel mooi weer.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:01:12 #197
619 pierce
We hebben een P.....
pi_39662554
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:38 schreef maok het volgende:
inderdaad niet echt bbq weer nu hier, in Zwolle was het vanmiddag wel heel mooi weer.
Hej, dit is wel het GRONINGEN topic ja!
Ga in je eigen topic spelen
  zondag 9 juli 2006 @ 17:05:17 #198
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_39662663
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef pierce het volgende:

[..]

Hej, dit is wel het GRONINGEN topic ja!
Ga in je eigen topic spelen
eehhh , ik woon in en ben nu in Groningen, ik was alleen even in Zwolle en ik hoopte dat het weer dat daar toen was misschien nog deze kant op zou komen
  zondag 9 juli 2006 @ 17:05:42 #199
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_39662670
Vanavond BBQ !
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Moderator zondag 9 juli 2006 @ 17:14:06 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39662868