Dat Ni hao daar om de hoek zit weet ik (hij zat vroeger hier op de hoek), maar die chinatown wat je noemt ken ik niet. was me toen ook niet echt opgevallen. Volgens mij zit de ingang van Scheer&Foppen er naast.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:17 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
dat daar is/wordt volgens mij een soort 'chinatown' een groot gebouw met allemaal kleine chinese winkeltjes erin, beetje a la nas & mazzel volgens mij. En daar om de hoek zit de Ni Hao (chinees wokrestaurant, aanrader trouwens!) Beetje chinees hoekje daar dus.
de puddingfabriek, waar vroeger de groninger archieven in zaten, zit direct achter het station.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:19 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waar zit die hele puddingfabriek dan? Heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord..
Naast mij (zo ongeveer dan), Viaductstraat, aan het spoor, achter het station, vlakbij het spoorviaduct van de Herewegquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:19 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waar zit die hele puddingfabriek dan? Heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord..
zullen vast wel wat buitenlandse studenten in komen maar is daar volgens mij niet speciaal voor bedoeld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef Denocorp het volgende:
Geinige dingen die gekleurde containers. In Utrecht hebben ze volgens mij ook zoiets. Komen daar ook buitenlandse studenten in zoals in die units op Zernike?
Die noodcampus op Zernike is verschrikkelijk qua gehorigheid en lekkages enzo, maar de sfeer is daardoor juist erg goed onder de bewoners. Kwam er altijd graag![]()
Ok thnxquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:21 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
de puddingfabriek, waar vroeger de groninger archieven in zaten, zit direct achter het station.
als je voor het station staat moet je naar links en dan heb je meteen aan je rechterhand een viaduct, daar moet je op en bovenop net over het spoor heen moet je met een trapje naar beneden en dan ben je er (dat is de snelste weg in ieder geval).
de straat waar de puddingfabriek aan zit ligt direct aan het spoor
Ja heb ik ook gezien, is dat niet gewoon reclame voor ni hao?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar op de hoek, na Scheer/Foppen heeft de Oosterstraat trouwens een chinees straatnaambord. We kwamen die vorige week tegen en hebben er toen een foto van gemaakt. Enig idee waar die voor dient? (ff foto zoeken hoor)
Beno Hofman? Van Beno's Stad?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:26 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gezien, is dat niet gewoon reclame voor ni hao?
In het begin van de Herestraat hebben ze een straatnaambord met die groningse presentator, hoe heet tie ook alweer?
Nee die sportgast..quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:30 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Beno Hofman? Van Beno's Stad?!![]()
Die zag ik laatst nog rondlopen in het centrum
hij is zo sufquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:30 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Beno Hofman? Van Beno's Stad?!![]()
Die zag ik laatst nog rondlopen in het centrum
Mja, ik vind het af en toe ook wel boeiendquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Mereltje het volgende:
[..]
beetje historie van de stad, best interessant.
niks mis met wat die vertelt nee maar al die pauzes middenin zinnen en nog allemaal andere dingen die me irriteren maar ik me niet meer kan herinneren:Pquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Mereltje het volgende:
[..]
beetje historie van de stad, best interessant.
Bij de D-Reizen boven op de gevel..quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beno is geweldig! (maar ik ben dan ook een student geschiedenis)
Maareh, straatnaambord bij de Herestraat? Aan welke kant dan? Zuiderdiep? Hereplein? Waagstraat?
OCC?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Puur het volgende:
Stad van Puur! (ik ben al jaren stevig verslaafd)
Verder de stad van stappen bij Vera, Simplon en Shadrak, kleding kopen bij de OCC, balletjes gooien bij TriVia en voetbal kijken bij de beruchte FC.
Oh ja, ik werk er ook, aan de Heresingel.
Mooie stad!
In dat pand is volgens mij sinds deze week een chineze kadowinkelo oid gevestigd daar zal het wel mee te maken gehad hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat Ni hao daar om de hoek zit weet ik (hij zat vroeger hier op de hoek), maar die chinatown wat je noemt ken ik niet. was me toen ook niet echt opgevallen. Volgens mij zit de ingang van Scheer&Foppen er naast.
Dit is trouwens de foto:
[afbeelding]
Piet van Dijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:26 schreef Mereltje het volgende:
[..]
In het begin van de Herestraat hebben ze een straatnaambord met die groningse presentator, hoe heet tie ook alweer?
Dat is Piet van Dijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:26 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Die zijn erg slecht idd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Beno is best leuk. Alleen die sketches... brrr.
Die humor daarvan is juist zo dom dat het grappig isquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Puur het volgende:
Stad van Puur! (ik ben al jaren stevig verslaafd)
voetbal kijken bij de beruchte FC.
Oh ja, ik werk er ook, aan de Heresingel.
Hehe schitterend al die reacties over beno. Ik heb het 'genoegen' om in hetzelfde team samen met hem te mogen voetballen... Inmiddels is ie al 53, raakt niet elke bal, maar heeft een conditie van een 20'er....quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Het is om het westen van Groningen heen gegaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:07 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Die zijn erg slecht idd.
Overigens komt er een lekkere bui aan, afkoeling.
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik woon in De Wijert, maar aangezien ik 1 zebrapad moet oversteken om in Helpman te komen had ik die er ook maar bijgezet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ow, Piet van Dijken
[afbeelding]
Maar die ken ik wel. Nog nooit opgevallen trouwens, dat bordje. Wel grappig!
Oh en ChipsZak. Ik heb 3 jaar lang in De Wijert gewoond. Woon je in Helpman of in De Wijert dan?
Hora Siccamasingel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik woon in De Wijert, maar aangezien ik 1 zebrapad moet oversteken om in Helpman te komen had ik die er ook maar bijgezet.
OMG!quote:
quote:
Augustinus Collegequote:
Ooh..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De Hora Siccamasingel is de enige straat die de grens tussen Helpman en De Wijert vormt. Oostkant van de vijvers is Helpman, westkant is De Wijert. Was dus een simpele gok
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hehe schitterend al die reacties over beno. Ik heb het 'genoegen' om in hetzelfde team samen met hem te mogen voetballen... Inmiddels is ie al 53, raakt niet elke bal, maar heeft een conditie van een 20'er....
Tuinstraat, dat is Binnenstad-Oostquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:43 schreef Tommeke het volgende:
Woon in het Centrum, in de Tuinstraat (bij Pand 48 om de hoek) supergezellig:D
Ik vraag me af wat het Augustinus nog met hun Christelijke achtergrond doet. Ze zit niet op het Gomarus College ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:49 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Lekker Christelijk![]()
Ik zit in het centrum op school
Buiten de Diepenring is geen binnenstad meer hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tuinstraat, dat is Binnenstad-Oost
Dat klopt, vandaar de aparte benaming, los van de Binnenstad. Net als de Hortusbuurt. Hoe moet het gebied tussen de Diepenring en de Petrus Campersingel anders heten?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Buiten de Diepenring is geen binnenstad meer hoor.
Vast niet meer dan de Zoutkorrel (stichtelijk praatje 's ochtends) en een uurtje Godsdienst in de weekquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het Augustinus nog met hun Christelijke achtergrond doet. Ze zit niet op het Gomarus College ofzo
Dat dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Vast niet meer dan de Zoutkorrel (stichtelijk praatje 's ochtends) en een uurtje Godsdienst in de week![]()
Dat alleen al was de reden dat ik niet naar het Wessel Gansfort ging (terwijl dat véél dichterbij ligt)quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Vast niet meer dan de Zoutkorrel (stichtelijk praatje 's ochtends) en een uurtje Godsdienst in de week![]()
Zoutkorrel ook niet meer hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:18 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Dat alleen al was de reden dat ik niet naar het Wessel Gansfort ging (terwijl dat véél dichterbij ligt)
Ik heb daar toen op die voorlichtingsdag in groep 8 een uurtje godsdienst gevolgd, mén wat was dat saai en domquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoutkorrel ook niet meer hoor.
Alleen nog maar als we er zin in hebben. (nooit dus)
En Godsdienst wel, maar daar valt bij te slapen. Dus dat valt ook wel mee.
En grote paas en kerst viering. Maar das wel lachen.
Werkman?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik heb daar toen op die voorlichtingsdag in groep 8 een uurtje godsdienst gevolgd, mén wat was dat saai en domAchja, nu zit ik tenminste op een pauperschool wat ook als een van de slechtste scholen van nederland is aangewezen
![]()
Ah, daar bij het winkelcentrumpje met een appie heijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Jurrio het volgende:
He vet, een Groningen topic!
Jurrio woont er nog niet zo heel lang, een jaartje nu (2e jaars student nu) en woonachtig in Selwerd
En néé niet in een van de beruchte Selwerd(studenten)flats..
Gewoon een gezellig, 3 personen flatje
Zernike lijkt mij nou niksquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Werkman?
Ik heb vroeger op het Zernike College gezeten
Wat een domme actie ook om groep 8-ers een uurtje godsdienst te laten volgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik heb daar toen op die voorlichtingsdag in groep 8 een uurtje godsdienst gevolgd, mén wat was dat saai en domAchja, nu zit ik tenminste op een pauperschool wat ook als een van de slechtste scholen van nederland is aangewezen
![]()
Ja, schaam je!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een domme actie ook om groep 8-ers een uurtje godsdienst te laten volgen
Denken ze echt dat hun dat wat boeit?
Slechte actie van 'mijn' school.![]()
![]()
Ik heb in Zuidlaren op de onderbouw gezeten en in Haren op de bovenbouw. Dat was trouwens 1993-1999. Heb er een heel erg leuke tijd gehad hoor. Misschien dat Helperbrink anders is, of dat de mentaliteit van de school over de jaren veranderd is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zernike lijkt mij nou niks![]()
Daarom ben ik er ook niet heen gegaan
Die stalling meneer!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:55 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja, schaam je!![]()
En dat Leon van Gelder is ook niet echt top, vooral die enge, superstrenge fietsenstallingman daar *jeugdtrauma*![]()
Er is nu trouwens een Beno's Stad aflevering over dat chinese gedoe ofzo![]()
Neeeeequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die stalling meneer!!!!![]()
Gave kerel!!!
Ik zag net op oog dat het te maken heeft met mozart ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:15 schreef captain.lefteye het volgende:
Wat is dat trouwens voor podium op de Vismarkt? Ik gok dat het iets met die Chinese week te maken heeft, maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |