Stond je fiets er nog?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.
Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Ik hoop dat je je fiets inmiddels hebt weggehaald, want ik zag zojuist namelijk een vrachtwagen met 2 containers vol met fietsen voorbij rijden. Aan deze fietsen zaten ook allemaal van die mooie labeltjes, ofwel die komen van het stationquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef erkel het volgende:
Maandag gaat geloof ik die fietsenstalling dicht daar op het station, maar nu staat miijn fiets daar nog in.
Weet iemand precies hoe laat dat weggehaald wordt, want vrijdagmiddag zat die fietsenstalling stampvol en lijkt me niet dat die allemaal weg zijn maandagochtend.
Dat heb ik ook gelezen vandaag dus die fiets staat er gewoon nog hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef achterhetspoor het volgende:
Hij gaat de 17e pas dicht zag ik op het bordje staan vandaag.
Herstel. Vanaf de Oostersluis heet de straat verder Rijksweg en geen Damsterdiep.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het Damsterdiep begint bij Binnenstad-Oost (van het Schuitendiep tot het kruispunt met de Europaweg/Petrus Campersingel. Dan is het Oosterparkwijk (tot de sluizen), dan een stukje Oosterhogebrug, (met rechts Ruischerwaard) en tenslotte Ruischerbrug.
Een aantalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wonen er ook nog mensen hier, in Paddepoel toevallig ?
In de OP staat wie allemaal in Groningen wonen, ingedeeld per wijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:56 schreef Miss_kausalaya het volgende:
wonen er ook nog mensen hier, in Paddepoel toevallig ?
Sorry voor de nogal late reactiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dacht ik alOud aftands gebouw (lees: Monumentaal pand). Ik heb daar nooit les gehad
Heel puikquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In de OP staat wie allemaal in Groningen wonen, ingedeeld per wijk
Ik heb me er prima vermaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heel puik
Vond je het een leuke school of niet?
Ik update constant de OP op de Wiki-site. Het is aan een moderator om eens in de zoveel tijd de OP in het topic te vervangen door de OP van die wikiquote:
Vandaag gedaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik update constant de OP op de Wiki-site. Het is aan een moderator om eens in de zoveel tijd de OP in het topic te vervangen door de OP van die wiki
Ik had het gezienquote:
Leuk!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben vandaag in m'n kamer gaan kijken wat er nog allemaal gedaan moet worden enzo, en gelijk maar ff foto's gemaakt.
En ik ga ze hier met jullie delen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kamer
[afbeelding]
Overloop vanaf mijn kamerRechts de trap
[afbeelding]
[afbeelding]
Woonkamer. Ja ik ben me ervan bewust dat er lelijke banken staan
[afbeelding]
Keuken
Dit is toch best okay allemaal?![]()
ik vind van wel.. keiweken kunnen legendarisch zijn, als je in een leuke groep terecht komt. Hangt er ook vanaf of je uit grunn komt en/of er al vaker bent geweest (op stap etc.). Zo niet, dan is het sowieso wel een aanrader. Als het niet leuk is, kan je altijd na 2 dagen nog kappen en met vrienden de kroeg inquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en een paar mensen zeggen dat ik maar mee moet gaan doen met de keiweekVinden jullie dat ook
Maar hoe steekt 't in elkaar danquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik vind van wel.. keiweken kunnen legendarisch zijn, als je in een leuke groep terecht komt. Hangt er ook vanaf of je uit grunn komt en/of er al vaker bent geweest (op stap etc.). Zo niet, dan is het sowieso wel een aanrader. Als het niet leuk is, kan je altijd na 2 dagen nog kappen en met vrienden de kroeg in![]()
leuke kamer trouwens![]()
dat is per groepje dus verschillend. ik had zelf niet zulke leuke leiders (van die vindicat eerstejaars huppelkutten die er zelf andere hobbys op na hielden dan de kroeg in gaan...), maar ik weet ook dat andere mensen in groepjes hebben gezeten die ze daarna nog een paar keer hebben gezien/ ontmoet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hoe steekt 't in elkaar dan
Ik lees activiteiten en kroeg in
Maar ik krijg gelijk 't idee dat derdejaars die zichzelf helemaal geweldig vinden dat leidenEn die mensen zijn irritant
Dankjewel![]()
quote:
Ah bedanktquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
dat is per groepje dus verschillend. ik had zelf niet zulke leuke leiders (van die vindicat eerstejaars huppelkutten die er zelf andere hobbys op na hielden dan de kroeg in gaan...), maar ik weet ook dat andere mensen in groepjes hebben gezeten die ze daarna nog een paar keer hebben gezien/ ontmoet.
de kei week houdt in dat je overdag een programma hebt met activiteiten (die staan vast wel op de site) waaraan je kan deelnemen. Daarna ga je met je keigroepje gezamelijk eten (dat kan bij diegene thuis of er ergens waar dat goedkoop voor keilopers wordt aangeboden). 's Avonds worden er vervolgens ook allerlei dingen georganiseerd zoals een kroegentocht (), en bijvoorbeeld een film op de vismarkt (staat vast ook wel op de site). Eigenlijk gaat het er vooral om dat je vaak en veel uitgaat en dat er een leuke sfeer in de stad hangt (er doen ook echt ontzettend veel mensen aan mee). Daarnaast krijg je een kortingsbonnenboekje waardoor je bijvoorbeeld goedkoop drank kan krijgen.
zoiets ongeveer... ik ga elk jaar ook altijd wel een paar avonden heen, inclusief het eindfeest.....
edit.. kijk eens aan.. ik zit er niet ver naast...
Er schijnt idd meer gezopen/gedanst te worden dan dat ze de stad echt laten zienquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef captain.lefteye het volgende:
De keiweek is op zich wel leuk... Ik ben een echte stadjer, maar nooit echt een kroegtijger geweest. Sowieso ga ik weinig uit. Ik hoopte door de keiweek wat meer van de dingen in de binnenstad te zien. Maar mijn keileiders vonden de keikorting in de Palace helemaal geweldig... dus van de 6 avonden hebben we er 3 of 4 daar gezeten.![]()
En verplicht aan alles meedoen? Tsss... het zijn wel studenten hè?
dat ligt ook aan jezelf, en is per groepje verschillend. je kan bijvoorbeeld ook met een paar mensen uit je groepje afspreken naar een middag activiteit te gaan als je daar zin in hebt (als je keileiders daar niet heen willen). ikzelf heb alle middagactiviteiten overgeslagenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er schijnt idd meer gezopen/gedanst te worden dan dat ze de stad echt laten zien![]()
Idemquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Jaytonism het volgende:
2 jaar geleden ook aan de KEI-week meegelopen. Was erg vet.
Het gaat eigenlijk gewoon om de zuiperij en dat je in ieder geval weet hoe je bij de Poelestraat moet komen, heb mijn hele KEI-groep dan ook helemaal niet gezien, alleen bij de introductie.
Alsnog veeeeel te furr wegquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Jurrio het volgende:
He vet, een Groningen topic!
Jurrio woont er nog niet zo heel lang, een jaartje nu (2e jaars student nu) en woonachtig in Selwerd
En néé niet in een van de beruchte Selwerd(studenten)flats..
Gewoon een gezellig, 3 personen flatje
Mits je in je eentje op je kamer blijft zittenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:17 schreef Underdoggy het volgende:
KEI week is gewoon ideale kans op de stad goed te leren kennen. Als je zelf wat anders wilt dan alleen zuipen, lukt dat prima.
Overlopen naar een andere KEI-groep is over het algemeen ook geen probleem. Dan zijn er vast wel deelnemers voor het dagprogramma te vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:17 schreef Underdoggy het volgende:
KEI week is gewoon ideale kans op de stad goed te leren kennen. Als je zelf wat anders wilt dan alleen zuipen, lukt dat prima.
Waar vandaan? Ik vind dat ik wel relaxed woon hoor!quote:
Klopt...mijn KEI-leiders waren wat laks overdag...daarom deden wij ook zowat niets (ik weet het: dom en zou nu in een volgende keer ook echt meer gaan doen)...dus hadden we alleen avond/ochtendquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
dat ligt ook aan jezelf, en is per groepje verschillend. je kan bijvoorbeeld ook met een paar mensen uit je groepje afspreken naar een middag activiteit te gaan als je daar zin in hebt (als je keileiders daar niet heen willen). ikzelf heb alle middagactiviteiten overgeslagenniks moet, en tsja uitgaan kost geld he.
achterbuurtquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:50 schreef maok het volgende:
Ach, van iedereen vind mij ook altijd 'ver weg' wonen. (ik woon in Beijum) Maar als ze dan naar mij toe fietsen vinden ze het altijd mee vallen en zijn ze jaloers dat ik een eigen apartement heb met tuin en tuinman.
Ja maar ik ken zo'n beetje niemand in Grunnquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Jaytonism het volgende:
2 jaar geleden ook aan de KEI-week meegelopen. Was erg vet.
Het gaat eigenlijk gewoon om de zuiperij en dat je in ieder geval weet hoe je bij de Poelestraat moet komen, heb mijn hele KEI-groep dan ook helemaal niet gezien, alleen bij de introductie.
Naja, vanaf morgen heb ik de sleutel van een huis aan de Oppenheimstraatquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een aantal![]()
Marsstraat schijnt populair te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |