Nee, ben zelf ook niet gek van Axl, en verwachtte het ook niet.. maar hij heeft echt een énorm bereik waar vaak overheen gekeken word vanwege zijn schuurpapier keel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef Ole het volgende:
Maar Axl Rose had ik niet verwacht. Komt misschien omdat ik zijn stem niet mooi vind.
Mijn post was eigenlijk maar een grapje...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef Flaminginferno het volgende:
Bob Dylan z`n bereik is 3! octaven. C#2 - Eb5. verwacht je niet bij hem inderdaad, ik heb een aantal Dylan nummers gehoort, en hij blijft altijd zo rond 1-1.5 octaaf zitten.
Gitaar tuner.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef virl3 het volgende:
Bestaat er niet eoa app voor? Je laagste grom en je hoogste piep in je telefoon tetteren en dan je bereik aflezen?
Gitaar tuner heb ik maar onder een A gebeurt er niets meer met de wijzer..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Flaminginferno het volgende:
[..]
Gitaar tuner.
Doe het zelf met een piano, werkt ook.
Ik kon dat vroeger ook heel goed, maar toen ging ik rokenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef Nature4Life het volgende:
Nee toch? Ik dacht 5 (uitzonderlijk veel!) en dat met het fluitregister. Zo'n hoogste noot klinkt als een heel hoog fluitje. Ik heb echt bij god geen idee hoe ze dat doet...
Mariah Carey heeft een bereik waarvoor heel veel zangeressen een moord zouden doen, zowel laag als hoog doet ze het waanzinnig goed. Jammer dat ze van die grafmuziek maakt, maar van alle zangeressen die in de afgelopen 20 jaar groot geweest zijn heeft zij veruit het grootste bereik en misschien zelfs wel het meest talent. Maar goed, het blijft kutmuziek.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:38 schreef booo het volgende:
[..]
Ik vind't toch veel voor een popzangeresje..![]()
Nu heb je zo'n lage stem dat telefonische verkopers vragen of je vrouw/vriendin toevallig ook thuis is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger ook heel goed, maar toen ging ik roken
Celine Dion heeft ook een groot bereik. Whitney viel best wel tegen, eigenlijk voor zangeressen van die klasse helemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Ole het volgende:
Hoog stembereik: (mannen)
Freddy Mercury
George Michael
gerard joling![]()
Vrouwen: name any diva:
mariah carey
Celine Dion
Whitney Houston
etc. etc
Nee, maar het is wel 'mevrouw zus' en 'mevrouw zo', ik ben fucking 29. Ik ben van origine trouwens wel een alt, ik schakel veel sneller op mijn kopstem over dan Mariah Carey.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:41 schreef virl3 het volgende:
[..]
Nu heb je zo'n lage stem dat telefonische verkopers vragen of je vrouw/vriendin toevallig ook thuis is?
Maar wel op eentje van mijquote:
Of ik dat haalde weet ik niet.. maar kon wel aardig zingen en ook redelijk bereik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger ook heel goed, maar toen ging ik roken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |