Als ik het me goed herinner, dan leek het melodietje van het refrein wel wat op "In the Navy" van de Village People...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
At your service (those three words we won't forget)
At your service ( what you hear is what you get)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, dan leek het melodietje van het refrein wel wat op "In the Navy" van de Village People...
Het is al lang algemeen bekend dat Joling rechts is. (Gordon trouwens ook)quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:58 schreef ExTec het volgende:
Ik vraag me af op dit impact gaat hebben mbt hoe populair die is in hilversum.
Want hij heb ze toch nodig, hij moet toch met z'n kop zo af en toe op de buis.
Komop dit zijn van die goedkope showbiss nichten dat past veel beter bij de VVD.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
Gordon nog zo'n verschrikkelijke vent.
Ik dacht dat die Amsterdamse (grachtengordel) nichten allemaal PvdA'ers waren.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Komop dit zijn van die goedkope showbiss nichten dat past veel beter bij de VVD.
Paul de Leeuw lijkt me anders geen VVD'erquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef achterhetspoor het volgende:
Komop dit zijn van die goedkope showbiss nichten dat past veel beter bij de VVD.
Paul de Leeuwquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw lijkt me anders geen VVD'er.
Die komt dan ook meer uit het cabaret en niet uit het liedjeszingen (al doet hij dat ook natuurlijk)quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw lijkt me anders geen VVD'er.
Yep, Gordon is ook van de VVD, enne...Jensen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Het is toch een bepaald type he?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep, Gordon is ook van de VVD, enne...Jensen.
Je moet je publiek ook buiten je tv-programma bevredigen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Het is toch een bepaald type he?
SCH vragen of hij wat tegen homo's heeftquote:
rechts heeft iemand die de markprijzen van synthetische haarstukjes volgt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:50 schreef StefanP het volgende:![]()
Wie had dat gedacht, Joling!
Ik dacht dat dat wel weer zo'n softe linkse BN'er zou zijn zoals zovelen... je weet wel, zielig doen op TV met wat negertjes in Afrika, campagne voeren voor die griet die hier eindexamen wou doen en een inzameling houden voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
Heb je niet zo goed opgelet toen Pim Fortuyn net dood was? Hij kwam overal "at your service" snabbelen met z'n "democracy has died".quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:50 schreef StefanP het volgende:![]()
Wie had dat gedacht, Joling!
Ik dacht dat dat wel weer zo'n softe linkse BN'er zou zijn zoals zovelen... je weet wel, zielig doen op TV met wat negertjes in Afrika, campagne voeren voor die griet die hier eindexamen wou doen en een inzameling houden voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |