Mjah, op dezelfde dag dat de duivel op schaatsen naar zijn werk gaat terwijl varkens over vliegen, denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef Plato1980 het volgende:
Wat denk je, zou hij kans maken om Jan Blokker op te volgen bij de Volkskrant?![]()
Laat het dan wit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat denk je, zou hij kans maken om Jan Blokker op te volgen bij de Volkskrant?![]()
Dus niet eerder als aankomende winter?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, op dezelfde dag dat de duivel op schaatsen naar zijn werk gaat terwijl varkens over vliegen, denk ik![]()
Is er uberhaupt iemand op deze aarbol die Gerard Joling serieus neemt......Ik ging er ook niet vanuit dat jij deze circus artiest serieus zou nemen...Je zal ook niet echt verrast zijn over zijn ingebrachte niveau van die persoon. Laat ik het zo zeggen: verwacht van Joling niet het optreden van een RAS-ACADEMICUS. Acht hem in deze dan ook niet volledig toerekeningsvatbaar...(tbs hoeft niet hoor)...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.![]()
Grappig is natuurlijk de oproep om Verdonk netter te behandelen en tegelijkertijd zeggen dat je een bloedhekel aan iemand hebt.
Ik ben erg blij met je stellingname in deze. Ik hoef links niet te verdedigen. Maar is idd lang geen realiteit meer dat links chronisch Sinterklaas uit hangen. Zie ook het door de PVDA ingebrachte alternatief bij de nabeschouwingen van vorig jaar. Veel socialer en beter voor de economie.....quote:Overigens is het oude dogma van meer uitgeven door links allang niet meer de realiteit; bij alle tegenbegrotingen van de linkse partijen de afgelopen vier jaar bleek dat ze niet een groter begrotingstekort hadden dan het kabinet. Het is gewoon een kwestie van kiezen.
Zou het probleem dan toch chronisch zijn......(chronische recidive).quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Joling had toendertijd toch ook zo'n nummer voor Fortuyn gemaakt, wellicht komt hij nu met een ode aan Rita
Ik hoop het.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Joling had toendertijd toch ook zo'n nummer voor Fortuyn gemaakt, wellicht komt hij nu met een ode aan Rita
Zingen we allemaal even mee?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:
En toch tweedracht zaaien met z'n domme opmerkingenquote:Together, together...... We are strong !!!
Die moet ik hier nog ergens op mp3 hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Die van vader Abraham was ook cool "Pimmetje komt, Wimmetje gaat"![]()
Of Frans Bauerquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Zou het CDA ook hebben zich gekoppeld met een intelligente volkszanger(es).
ff denken:
Misschien Sugar Lee Hooper?![]()
Of je daar bij Gerard Joling nou zo blij mee moet zijn is de vraagquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat ik mAar weer eens spreken met het bekende spreekwoord.
Het is een oud tegeltje, maar weer eens afgestoft:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST..............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Gerard is hier veel te degelijk voor.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of je daar bij Gerard Joling nou zo blij mee moet zijn is de vraag.
Wat zou die dan stemmen? Wat zouden andere BN'ers überhaupt stemmen? Ik weet het maar van een paar eigenlijk.quote:
Nou dat maakt mij eigenlijk niet veel uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat zou die dan stemmen? Wat zouden andere BN'ers überhaupt stemmen? Ik weet het maar van een paar eigenlijk.
Als ik het me goed herinner, dan leek het melodietje van het refrein wel wat op "In the Navy" van de Village People...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
At your service (those three words we won't forget)
At your service ( what you hear is what you get)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, dan leek het melodietje van het refrein wel wat op "In the Navy" van de Village People...
Het is al lang algemeen bekend dat Joling rechts is. (Gordon trouwens ook)quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:58 schreef ExTec het volgende:
Ik vraag me af op dit impact gaat hebben mbt hoe populair die is in hilversum.
Want hij heb ze toch nodig, hij moet toch met z'n kop zo af en toe op de buis.
Komop dit zijn van die goedkope showbiss nichten dat past veel beter bij de VVD.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
Gordon nog zo'n verschrikkelijke vent.
Ik dacht dat die Amsterdamse (grachtengordel) nichten allemaal PvdA'ers waren.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Komop dit zijn van die goedkope showbiss nichten dat past veel beter bij de VVD.
Paul de Leeuw lijkt me anders geen VVD'erquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef achterhetspoor het volgende:
Komop dit zijn van die goedkope showbiss nichten dat past veel beter bij de VVD.
Paul de Leeuwquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw lijkt me anders geen VVD'er.
Die komt dan ook meer uit het cabaret en niet uit het liedjeszingen (al doet hij dat ook natuurlijk)quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw lijkt me anders geen VVD'er.
Yep, Gordon is ook van de VVD, enne...Jensen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Het is toch een bepaald type he?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep, Gordon is ook van de VVD, enne...Jensen.
Je moet je publiek ook buiten je tv-programma bevredigen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:17 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Het is toch een bepaald type he?
SCH vragen of hij wat tegen homo's heeftquote:
rechts heeft iemand die de markprijzen van synthetische haarstukjes volgt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:50 schreef StefanP het volgende:![]()
Wie had dat gedacht, Joling!
Ik dacht dat dat wel weer zo'n softe linkse BN'er zou zijn zoals zovelen... je weet wel, zielig doen op TV met wat negertjes in Afrika, campagne voeren voor die griet die hier eindexamen wou doen en een inzameling houden voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
Heb je niet zo goed opgelet toen Pim Fortuyn net dood was? Hij kwam overal "at your service" snabbelen met z'n "democracy has died".quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:50 schreef StefanP het volgende:![]()
Wie had dat gedacht, Joling!
Ik dacht dat dat wel weer zo'n softe linkse BN'er zou zijn zoals zovelen... je weet wel, zielig doen op TV met wat negertjes in Afrika, campagne voeren voor die griet die hier eindexamen wou doen en een inzameling houden voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |