Ja, omdat het niet klopt wat je zegt. Mag ik nog baas zijn van mijn eigen posts?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het meegluren in het leven van mensen zoals de Party doet typisch links is. Met een.
Jij komt aanzetten met Bush.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
Als je zo nodig wilt reageren doe dat dan op de post van thabit.
Alleen de fans van "Geer"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef Genverbrander het volgende:
zijn alle mensen die rechts stemmen zo dom?![]()
![]()
Ja, dat hoort bij elkaar blijkbaar..godzijdank heb ik Talpa niet eens geprogrammeerd op de TVquote:
Met dat Talpa komt het wel goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat hoort bij elkaar blijkbaar..godzijdank heb ik Talpa niet eens geprogrammeerd op de TV![]()
Zal bestquote:
Eh..wie is Tanja? En welke sport? Oh..wacht, voetbal, tja, laat ik daar nou niet in geinteresseerd zijnquote:En de mensen die het hardste roepen dat Talpa pulp uitzendt, die kijken het stiekem, die midlifecrise-intellectuelen-vrouwtjes keken sowieso allemaal naar de Gooise vrouwen om daar nog even iets van op te steken. En dat hebben ze gedaan ook.
En toen Tanja ging bevallen keken ze ook weer stiekem allemaal. En de mannen kijken natuurlijk sport en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Je ontkent de invloed van de landen die ik noem op de burgers?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:31 schreef Autodidact het volgende:
Ja, omdat het niet klopt wat je zegt. Mag ik nog baas zijn van mijn eigen posts?
Maar achter die uitspraak sta je wel?quote:Dat maak ik zelf wel uit.
\quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.![]()
Grappig is natuurlijk de oproep om Verdonk netter te behandelen en tegelijkertijd zeggen dat je een bloedhekel aan iemand hebt.
Overigens is het oude dogma van meer uitgeven door links allang niet meer de realiteit; bij alle tegenbegrotingen van de linkse partijen de afgelopen vier jaar bleek dat ze niet een groter begrotingstekort hadden dan het kabinet. Het is gewoon een kwestie van kiezen.
Het moet wel erg lang voor je voorgekauwd worden, is het niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je ontkent de invloed van de landen die ik noem op de burgers?
Mwa, ik heb er geen antropologisch onderzoek naar gedaan. Maar zowel LPF en bepaalde stromingen uit de VVD als roddelbladen zoeken hun klandizie in white trash...that's all. Ik zou niet precies weten hoe de stemverhouding is van hun leden, jij?quote:
Kom dan niet overal meteen met Bush op de proppen zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:46 schreef Autodidact het volgende:
Het moet wel erg lang voor je voorgekauwd worden, is het niet?
NEE!
Ik weet het niet ook geen interesse in.quote:Mwa, ik heb er geen antropologisch onderzoek naar gedaan. Maar zowel LPF en bepaalde stromingen uit de VVD als roddelbladen zoeken hun klandizie in white trash...that's all. Ik zou niet precies weten hoe de stemverhouding is van hun leden, jij?
Ook dat, maak ik lekker zelf uit vrind. Ook over alcoholistische presidenten moet je naar de overkant van de oceaan kijken overigens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kom dan niet overal meteen met Bush op de proppen zetten.
Of in een gesprek over alcoholisme blijf je ook hameren op iemand die 1 biertje per dag drinkt en mensen die 20 biertjes per dag drinken laat je links liggen.
Het was een metafoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef Autodidact het volgende:
Ook dat, maak ik lekker zelf uit vrind. Ook over alcoholistische presidenten moet je naar de overkant van de oceaan kijken overigens.
Komt denk ik ook door erge strakken broeken die ie volgens mij draagt. Hoe kan die stem anders zo zijn....Dat stemadvies kan dan ook niet veel bijzonders zijn, denk ik ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:48 schreef akkefietje het volgende:
Ik zou willen zeggen: "gelukkig heeft Gerard meer verstand van zingen".
Het probleem is alleen dat ik dat laatste ook betwijfel.
He???????????????????????Hoe kan daquote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik vergeet dat Femke dol is op Mercedes want ze rijd er zelf ook al jaren eentje.![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:38 schreef Genverbrander het volgende:
zijn alle mensen die rechts stemmen zo dom?![]()
![]()
Een jaren 80 diesel zonder roetfilterquote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
He???????????????????????Hoe kan daA-klasse misschien?
haha meen je nietquote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik hoop dat Joling gierend van het lachen word afgeleid en met zijn dikke S-klasse even over mevrouw Halsema heen jakkerd.
Ik vergeet dat Femke dol is op Mercedes want ze rijd er zelf ook al jaren eentje.![]()
Vet cool plaatje heb jij!! Dat nummer heb ik zelfs bewaard op me PC(ik bewaar alleen lache filmpjes)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:59 schreef Schepseltje het volgende:
zijn die twee kneuzen toch nog ergens goed voor
volgens mij voelt het 'volk' zich meer aangesproken door iemand als joling dan maorijnissen
Dikke jaren 80 stationcar zonder roetfilter idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
He???????????????????????Hoe kan daA-klasse misschien?
Tja, ik was er al bang voor: zonder roetfilter. Zou er soms groen gekleurd roet uit die auto komenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dikke jaren 80 stationcar zonder roetfilter idd.
Heb je daar een foto van? (met die linkse bitch erin natuurijk)quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een jaren 80 diesel zonder roetfilter![]()
Is idd net zo hypocriet als die tractoren van Groenlinks. Zeker hypocrisie tref je vrijwel bij alle politieke partijen aan. Dat maakt politiek erg ongeloofwaardig. Maar hebben niet door dat ze hetzelf doen. Zie ook het wachtgeld- gebeuren, nu weer door de LPF......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:46 schreef achterhetspoor het volgende:
Tja net zoals je wanneer je zoek er ook wel VVD'ers met illegale huishoudsters of kluspolen te vinden zijn.
Het Tros en commerciële omroepen-verslaafden-publiek is toch ook meestal links ?Pvda en SP lijken me daar de meeste stemmen te trekken?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zo jij heb een laag beeld van de onderklasse zeg![]()
Jammer genoeg niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:07 schreef more het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van? (met die linkse bitch erin natuurijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |