abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:51:57 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39539496
quote:
Gerard Joling: Stem niet op links!

Gepost door Tim (eSSe) - Bron: Novum
Gepubliceerd: woensdag 5 juli 2006 @ 12:14

De lezers van het roddelblad Story worden door Gerard Joling gewaarschuwd om toch vooral niet op een linkse partij te stemmen in november. "Kiezers, let op uw stembiljet." [..] "Rood geeft nu eenmaal meer uit dan er te besteden is. Wat ze nu beloven, moet je over een paar jaar dubbel inleveren", zo schrijft "Geer" in zijn column.

Ook schrijft hij in zijn column dat hij boos is over de manier waarop de linkse partijen in de Kamer zijn omgegaan met Rita Verdonk (VVD). Hij vindt dat ze haar netter hadden moeten behandelen. "Waarom zegt die Femke Halsema niet gewoon dat ze een bloedhekel heeft aan Verdonk, want dat is zo." Niet alleen is de fractievoorzitter van Groen Links een verschrikkelijke vrouw, volgens Joling, ook draagt ze nog eens een "fout groen ensemble".

Al eerder gaf Joling een blijk van liefde voor Verdonk. Vorige maand nog was hij te gast op een familiedag van de familie. Rita Verdonk was ook nog eregast bij één van de uitverkochte concerten van de "Toppers" in de Arena.

Gerard Joling: Stem niet op links!
Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.
Grappig is natuurlijk de oproep om Verdonk netter te behandelen en tegelijkertijd zeggen dat je een bloedhekel aan iemand hebt.

Overigens is het oude dogma van meer uitgeven door links allang niet meer de realiteit; bij alle tegenbegrotingen van de linkse partijen de afgelopen vier jaar bleek dat ze niet een groter begrotingstekort hadden dan het kabinet. Het is gewoon een kwestie van kiezen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_39539790
Geer && Goor mijn helden! Ik wist allang precies wat ze stemden, maar wel goed dat hij dit doet, want hij regelt wel zo stemmen!

Ik vind trouwens die Parodie op Geer en Goor "thuis bij de Hofstadgroep" van Koefnoen ook supergrappig die wil ik op me computer hebben! Komt u maar!

En owja het mag weer gezegd worden: Links == Dood! En de jeugd radicaal matrealist.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39539858
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef JohnDope het volgende:
Geer && Goor mijn helden! Ik wist allang precies wat ze stemden, maar wel goed dat hij dit doet, want hij regelt wel zo stemmen!

Ik vind trouwens die Parodie op Geer en Goor "thuis bij de Hofstadgroep" van Koefnoen ook supergrappig die wil ik op me computer hebben! Komt u maar!
Ik wist ook nooit waar ik op moest stemmen, maar nu Geer zegt dat ik niet op links moet stemmen stem ik maar op VVD hij heeft er blijkbaar verstand van.

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_39539905
Nou, daar zal rechts Nederland blij mee zijn . Alhoewel, als ik die reacties lees, lijkt het alsof het IQ van Gerard niet veel van hen afwijkt.
Graag op anoniem
pi_39540253
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef Mainport het volgende:
Nou, daar zal rechts Nederland blij mee zijn . Alhoewel, als ik die reacties lees, lijkt het alsof het IQ van Gerard niet veel van hen afwijkt.
Goh, dat idee van laag IQ heb ik nu altijd als ik de reacties van links hoor/lees op berichten over rechts..
pi_39540300
Hoe kun je met zo'n stem stemadvies geven?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_39540880
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef rekenwonder het volgende:
Hoe kun je met zo'n stem stemadvies geven?
..

Beetje rare "oproep" maar goed hij heeft wel een punt.
pi_39541054
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef Sputnik het volgende:

[..]

Goh, dat idee van laag IQ heb ik nu altijd als ik de reacties van links hoor/lees op berichten over rechts..
Vind jij het niet frappant dan, dat men het in deze volledig eens is met een campingentertainer, van wie men zich gewoonlijk ver wenst te distantiëren?
Graag op anoniem
pi_39541163
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Mainport het volgende:

[..]

Vind jij het niet frappant dan, dat men het in deze volledig eens is met een campingentertainer, van wie men zich gewoonlijk ver wenst te distantiëren?
Zo poeh heej elitairmannetje wat een woordenschat.
Ik distantieer me totaal niet van Geer && Goor.

En het mooie van alles is; die ongekend vele Fans van Geer en Goor, dat zijn de kiezers waar de PvdA en al die andere linkselullerts op mikken. En die stemmen dankzij Goor niet meer links
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39541203
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En het mooie van alles is; die ongekend vele Fans van Geer en Goor, dat zijn de kiezers waar de PvdA en al die andere linkselullerts op mikken. En die stemmen dankzij Goor niet meer links
Zo jij heb een laag beeld van de onderklasse zeg
pi_39541279
quote:

[..]

Hier past maar één antwoord op:
Graag op anoniem
pi_39541292
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Zo jij heb een laag beeld van de onderklasse zeg
Is geen laag beeld enkel realiteit.

Nu nog een oproepje van Fransje Bauer en het is helemaal klaar
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:50:14 #14
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39541299
quote:
En die stemmen dankzij Goor niet meer links
Tuurlijk, honderdduizenden Nederlanders laten zich leiden door het stemadvies van Gerard Joling.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_39541342
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is geen laag beeld enkel realiteit.

Nu nog een oproepje van Fransje Bauer en het is helemaal klaar
Droom in ieder geval verder
pi_39541377
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Grappig is natuurlijk de oproep om Verdonk netter te behandelen en tegelijkertijd zeggen dat je een bloedhekel aan iemand hebt.
Aan iemand een hekel hebben wil nog niet zeggen dat je die persoon niet respectvol kunt behandelen. Ik ben het trouwens, dare I say it, eens met Joling.

Mensen als Halsema zitten er niet voor de politiek, die willen gewoon anders denkenden het leven zuur maken.
pi_39541388
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:

Tuurlijk, honderdduizenden Nederlanders laten zich leiden door het stemadvies van Gerard Joling.
Jaaaaa, want hij kan zo leuk zingen en het is zo'n lieve jongen....Wouter Bos is toch rechts, da's ook zo'n schatje, he?

Rita Verdonk, de nieuwe homomoeder

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 14:55:05 ]
pi_39541393
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Droom in ieder geval verder
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ga regelmatig om met de onderklasse, sommige zijn niet verder gekomen dan de lagereschool.
Niks 'geen' dromen dus!
pi_39541409
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik heb het over de Fans van Geer, die luisteren echt wel naar hem!
pi_39541423
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:53 schreef Disorder het volgende:

[..]

Mensen als Halsema zitten er niet voor de politiek, die willen gewoon anders denkenden het leven zuur maken.

Ik neig toch steeds meer naar GL
Fiets
pi_39541449
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef JohnDope het volgende:

Ik heb het over de Fans van Geer, die luisteren echt wel naar hem!
Tuurlijk, joh, ze hebben al zijn CD's
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:56:24 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39541464
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
Rita Verdonk, de nieuwe homomoeder
Misschien kan ze samen met Imca Marina in het achtergrondkoor van Joling plaatsnemen.
pi_39541472
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Als je iets zinnigs te melden had gehad had ik die smilie vast niet gezien.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:57:55 #24
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39541515
Is trouwens ook al bekend wat Hanna Tokkie voor stemadvies geeft?
pi_39541520
Iedereen roept dat niemand luistert naar die Campingzanger, maar ondertussen maken de linkselullerts zich grote zorgen en zeker wanneer andere campingzangers (met ongekend bereik) nog meer van dit soort oproepen doen.
pi_39541571
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen, maar ik ga regelmatig om met de onderklasse, sommige zijn niet verder gekomen dan de lagereschool.
Niks 'geen' dromen dus!
Maar je kunt die mensen toch nooit allemaal over 1 kam scheren. Er zullen natuurlijk idioten zijn die een laatste zetje krijgen om nu rechts te gaan stemmen. Maar zijn dat de personen die voorheen PvdA stemden? Weet je niet. De lagere sociale klasses zijn over het algemeen niet tevreden met dit kabinet. Ze zullen dan niet op de VVD of het CDA gaan stemmen als ze worden overgehaald, maar op een schertsfiguur als Pastors. Je onderschat denk ik ook de wil bij die mensen om niet te gaan stemmen. Uit onvrede of omdat ze het nooit gedaan hebben. Ik denk dat je de macht van zo'n persoon onderschat. Kijk als het nou Ivo Niehe was of inderdaad Frans Bauer...
pi_39541578
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:58 schreef JohnDope het volgende:
Iedereen roept dat niemand luistert naar die Campingzanger, maar ondertussen maken de linkselullerts zich grote zorgen en zeker wanneer andere campingzangers (met ongekend bereik) nog meer van dit soort oproepen doen.
Vast en zeker, vast en zeker

Links gaat hard terug slaan met Ali B. natuurlijk, dat snap jij ook wel
pi_39541639
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Maar je kunt die mensen toch nooit allemaal over 1 kam scheren. Er zullen natuurlijk idioten zijn die een laatste zetje krijgen om nu rechts te gaan stemmen. Maar zijn dat de personen die voorheen PvdA stemden? Weet je niet. De lagere sociale klasses zijn over het algemeen niet tevreden met dit kabinet. Ze zullen dan niet op de VVD of het CDA gaan stemmen als ze worden overgehaald, maar op een schertsfiguur als Pastors. Je onderschat denk ik ook de wil bij die mensen om niet te gaan stemmen. Uit onvrede of omdat ze het nooit gedaan hebben. Ik denk dat je de macht van zo'n persoon onderschat. Kijk als het nou Ivo Niehe was of inderdaad Frans Bauer...
Precies wij gaan stemmen op Pastors of Geertje wilders.
pi_39541657
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met 'wij' bedoel je, 'wij' arbeiders
pi_39541663
quote:

[..]

Overigens is het oude dogma van meer uitgeven door links allang niet meer de realiteit; bij alle tegenbegrotingen van de linkse partijen de afgelopen vier jaar bleek dat ze niet een groter begrotingstekort hadden dan het kabinet. Het is gewoon een kwestie van kiezen.
Yep. Zoals Leen van Frisia ook altijd zegt, "Lenen is goedkoper dan sparen!".
pi_39541668
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vast en zeker, vast en zeker

Links gaat hard terug slaan met Ali B. natuurlijk, dat snap jij ook wel
Ali B heeft veel minder bereik dan al die campingzangers bij elkander. Ali B is urban.
pi_39541684
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Met 'wij' bedoel je, 'wij' arbeiders
Wij de plebs.
pi_39541710
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef JohnDope het volgende:

Samen met je idool Geer, natuurlijk

Ik vindt het prima overigens, nog meer versnippering op rechts

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2006 15:05:03 ]
pi_39541753
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Samen met je idool Geer, natuurlijk
Ik weet niet of je humor hebt, maar als ik Geer en Goor kijk lig ik helemaal gevouwen

Vooral die 'slang' van hun.
pi_39541768
Gordon was bij vorige campagnes de huisartiest van de VVD
pi_39541798
OMFG.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39541847
Nee, dan heeft 'links' meer verstand van muziek
pi_39541871
Misselijk mannetje die Gerard Joling, maar als zijn stemadvies ook maar voor een extra stem voor de VVD zorgt dan is het prima
pi_39541884
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
Gordon was bij vorige campagnes de huisartiest van de VVD
Gotogotogot...je zou hopen dat een partij met een lange twinset en parelketting traditie een betere smaak had

Mark Rutte uit zijn dak bij Geer en Goor...ik zie het helemaal voor mij
pi_39541915
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, dan heeft 'links' meer verstand van muziek
En wij meer verstand van humor. Kijkcijferkanonnen zijn het Geer && Goor samen.
pi_39541944
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Mainport het volgende:

[..]

Zelfs een klok die stil staat heeft het twee keer per dag goed.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:10:20 #42
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_39541946
Je zou er bijna SP van gaan stemmen,
pi_39541947
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En wij meer verstand van humor.
Humor: Jack Spijkerman
Muziek: Ali B.

Ja, links is echt een stuk beter
pi_39541969
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En wij meer verstand van humor.
hm, ja... al zit ik nu wel even te zoeken naar TV-programma's waar dat uit zou moeten blijken. Ik denk dat Harrie Mens humor heeft
pi_39541976
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Geer en Goor hadden meer kijkcijferts dan ChequeSpijkerMan. John de Mol had spijkerman alleen gekocht om de staatsomroep dwars te zitten en nu zit Cheque op de bank dus
pi_39541998
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk schitterende voorbeelden
pi_39542015
Dat maar zoveel mogelijk sjonnies die geen ruk van politiek weten hier gehoor aan mogen geven.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_39542020
Op een dag hebben wij de meeste mediamacht en dan gaan we gewoon winnen, klaar.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:13:20 #49
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39542022
quote:

[..]

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.

Gerard joling heeft het iq van een visstick. Kan die man weten dat als je de grafiek er naast legt rechts aan een dogma lijdt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39542045
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je zou er bijna SP van gaan stemmen,
Hij is wel een vieze homo
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:14:31 #51
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542055
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Gerard joling heeft het iq van een visstick. Kan die man weten dat als je de grafiek er naast legt rechts aan een dogma lijdt.
Ik vermoed inderdaad niet dat Joling zich met enige regelmaat in de finesses van de financiéle politiek verdiept.
pi_39542087
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef JohnDope het volgende:
Op een dag hebben wij de meeste mediamacht en dan gaan we gewoon winnen, klaar.
Dan heb je een soort van Berlusconi voor nodig. Wij Nederlanders trappen daar echt niet in hoor.
pi_39542109
Was het niet een typetje uit Koefnoen (leuke linkse humor! ) die dit zei?
pi_39542135
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat zijn natuurlijk schitterende voorbeelden
Ze schoten me als eerste te binnen bij duidelijke linkse mensen in de "muziek" en "humor" branche

Nee, links heeft de goede mensen in handen
pi_39542146
Gerard Joling is alleen maar op zoek naar een sponsor voor dat nieuwe dure rechthoekige haarimplantaatje onder zijn neus.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:18:10 #56
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39542164
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gotogotogot...je zou hopen dat een partij met een lange twinset en parelketting traditie een betere smaak had

Mark Rutte uit zijn dak bij Geer en Goor...ik zie het helemaal voor mij
oh mark, ik heb er de kracht niet meer voor. Aldus Joling op de vraag van rutte of hij nog een hit wil zingen
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39542171
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef Croupouque het volgende:
Gerard Joling is alleen maar op zoek naar een sponsor voor dat nieuwe dure rechthoekige haarimplantaatje onder zijn neus.
Joh, Joling is gewoon een druipneus eerste klas die van het weekend wat opgevangen heeft in de kroeg op de hoek en dit nu als waarheid de wereld in slingert.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_39542196
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dan heb je een soort van Berlusconi voor nodig. Wij Nederlanders trappen daar echt niet in hoor.
Heb je geen Berlusconi voornodig.
En ik weet niet of wij nederlanders er in trappen, ik heb regelmatig dat ik nova kijk en dat ik me afvraag of de simpele burgert nou die onzin gelooft.
Ik hoop dan maar dat wij nederlanders daar niet intrappen. Er is door de publieke een hoop (mensen) kapot gemaakt.
We kunnen het altijd proberen met onze media straks.
pi_39542197
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

oh mark, ik heb er de kracht niet meer voor. Aldus Joling op de vraag van rutte of hij nog een hit wil zingen
"Ik heb er de hits niet meer voor" klinkt beter
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:20:05 #60
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542228
In sommige landen is het trouwens vrij gewoon dat artiesten, topsporters etc. een stemadvies geven. Is op zich wel leuk om bij te houden wie dat in Nederland gaan doen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:20:18 #61
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39542233
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik vermoed inderdaad niet dat Joling zich met enige regelmaat in de finesses van de financiéle politiek verdiept.
Maar ik denk wel dat hij de marktprijs kent van synthetisch materialen
And that is the news.''
pi_39542255
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Joh, Joling is gewoon een druipneus eerste klas die van het weekend wat opgevangen heeft in de kroeg op de hoek en dit nu als waarheid de wereld in slingert.
Voor Joling moet je een beetje uitkijken wat je zegt hoor, hij moest laatst voorkomen omdat hij er van werd beschuldigd iemand een gebroken neus geslagen te hebben. Dat moet jou als stone-island-meneer toch wel aanspreken
pi_39542261
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ze schoten me als eerste te binnen bij duidelijke linkse mensen in de "muziek" en "humor" branche

Nee, links heeft de goede mensen in handen
Ik zou zeggen dat al die cabartiers die door de VARA groot gemaakt zijn, toch wel aardig humor hebben. Dit was het nieuws (bij de verkeerde omroep natuurlijk), mag je dat ook niet meer leuk vinden eigenlijk? Daarin wordt altijd weer duidelijk dat er geen links en geen rechts is zoals sommige mensen hier proberen duidelijk te maken Zie hoe Prem afgezeken werd door mensen die minder links waren als hem. Dat zie ik 'rechts' nog niet doen... al ik even in jullie termen mag blijven.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:21:23 #64
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542276
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:20 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Maar ik denk wel dat hij de marktprijs kent van synthetisch materialen
Helaas voor hem zal dat vermoedelijk geen item in de verkiezingsstrijd worden.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:21:48 #65
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39542284
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
In sommige landen is het trouwens vrij gewoon dat artiesten, topsporters etc. een stemadvies geven. Is op zich wel leuk om bij te houden wie dat in Nederland gaan doen.
zoals Springsteen die Kerry openlijk steunde.
And that is the news.''
pi_39542324
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb je geen Berlusconi voornodig.
En ik weet niet of wij nederlanders er in trappen, ik heb regelmatig dat ik nova kijk en dat ik me afvraag of de simpele burgert nou die onzin gelooft.
Ik hoop dan maar dat wij nederlanders daar niet intrappen. Er is door de publieke een hoop (mensen) kapot gemaakt.
We kunnen het altijd proberen met onze media straks.
Met wat voor mensen dan? Die gasten van de Telegraaf of GeenStijl (trappen daar mensen in trouwens? Volgens mij wel toch?) of met behulp van TALPA? Ik vraag me af hoe jij dit ziet, binnen jouw achterhaalde plaatje van 'die linkse media'?
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:23:04 #67
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39542327
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

da's met de meeste van die laaggeschoolde vvd schreeuwerds toch
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39542350
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Niet alleen Springsteen, zo'n beetje alle weldenkende muzikanten in de VS
pi_39542367
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

da's met de meeste van die laaggeschoolde vvd schreeuwerds toch
je bedoelt de gemiddelde FP'er?
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:24:11 #70
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542369
quote:

[..]

Jon Bon Jovi en Madonna deden dat ook en zo zijn er wel meer.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:24:33 #71
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542381
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

je bedoelt de gemiddelde NSDFP'er?
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:24:48 #72
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39542389
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jon Bon Jovi en Madonna deden dat ook en zo zijn er wel meer.
zeker, ik had geen zin om iedereen te noemen. Rock against Bush
And that is the news.''
pi_39542415
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is wel een vieze homo
Nah ja, hij is wel goed voor het ontkrachten van homo stereotypen als "homo's hebben een goede smaak" en "Homo's zijn intelligent"
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:25:42 #74
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542432
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:24 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

zeker, ik had geen zin om iedereen te noemen. Rock against Bush
Inderdaad, maar bijvoorbeeld ook in Duitsland stond de website van de SPD vol met stemadviezen van bekende Duitsers.
pi_39542442
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]
Dit kan ik als FP-crewlid niet goedkeuren
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:26:41 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542459
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dit kan ik als FP-crewlid niet goedkeuren
Die indruk krijg je wel als je de reacties op de FP leest.
pi_39542470
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat al die cabartiers die door de VARA groot gemaakt zijn, toch wel aardig humor hebben. Dit was het nieuws (bij de verkeerde omroep natuurlijk), mag je dat ook niet meer leuk vinden eigenlijk? Daarin wordt altijd weer duidelijk dat er geen links en geen rechts is zoals sommige mensen hier proberen duidelijk te maken Zie hoe Prem afgezeken werd door mensen die minder links waren als hem. Dat zie ik 'rechts' nog niet doen... al ik even in jullie termen mag blijven.
Ik ben geen fan van de VARA cabaretiers (of cabaret in het algemeen, Finkers uitgezonderd), en ik vind bijvoorbeeld een Lebbis en Jansen echt een dieptepunt om naar te kijken.

Dit was het Nieuws is soms wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Koefnoen is ook wel eens leuk, maar is ook niet echt bij een typisch linkse omroep. Maar ik kan niet echt zeggen dat er echt veel humoristische mensen zijn in Nederland. Rechtse mensen zeiken ook wel eens rechtsere mensen af, dus dat gebeurd zeker wel
pi_39542475
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Met wat voor mensen dan? Die gasten van de Telegraaf of GeenStijl (trappen daar mensen in trouwens? Volgens mij wel toch?) of met behulp van TALPA? Ik vraag me af hoe jij dit ziet, binnen jouw achterhaalde plaatje van 'die linkse media'?
ik zie een goede toekomst, ik zie ook op een dag politiekeprogramma's op de commerciele verschijnen. En dan zal links netzo aanbod komen als dat niet-links nu aanbod komt op de staatstelevisie.
pi_39542485
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die indruk krijg je wel als je de reacties op de FP leest.
De reacties bij de reviews en columns zijn beter
pi_39542509
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar bijvoorbeeld ook in Duitsland stond de website van de SPD vol met stemadviezen van bekende Duitsers.
Ik snap dat nooit zo, wat voor een minkukel laat zich voor zijn stem leiden door iemand die tegen een bal kan trappen of leuk kan zingen?
pi_39542521
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

De reacties bij de reviews en columns zijn beter
Zijn er reacties op reviews dan? Sinds wanneer.
Graag op anoniem
pi_39542533
quote:

[..]

Slechte zaak in mijn ogen, schoenmaker blijf bij je leest zeg ik.
Fiets
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:29:01 #83
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542537
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ik zie een goede toekomst, ik zie ook op een dag politiekeprogramma's op de commerciele verschijnen. En dan zal links netzo aanbod komen als dat niet-links nu aanbod komt op de staatstelevisie.
Inderdaad, de publieke omroepen hebben immers helemaal geen aandacht aan de lijsttrekkersverkiezing van de VVD besteed.
pi_39542538
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:28 schreef Mainport het volgende:

[..]

Zijn er reacties op reviews dan? Sinds wanneer.
pi_39542553
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nah ja, hij is wel goed voor het ontkrachten van homo stereotypen als "homo's hebben een goede smaak" en "Homo's zijn intelligent"
Politiek gezien heeft ie wel een goede smaak en maakt hij een intelligente keuze

Daarnaast zijn die stereotypes iig onzin, muziekaal gezien hebben de meeste homo's geen smaak, maar dat is meer een discussie voor MUZ
pi_39542583
Maar er zijn wel weer homo's die goede muziek maken
pi_39542601
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar er zijn wel weer homo's die goede muziek maken
Maken wel ja, ik had het ook meer over de luisteraars
pi_39542605
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, de publieke omroepen hebben immers helemaal geen aandacht aan de lijsttrekkersverkiezing van de VVD besteed.
Ze wilde verdonk omzeep helpen, daarom kickten ze op die lijsstrekkersverkiezing.
pi_39542622
´Geer´ is homo en daar kan hij niets aan doen,
maar dat ie dan ook nog rechts is... Bah!
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:31:39 #90
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542625
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze wilde verdonk omzeep helpen, daarom kickte ze op die lijsstrekkersverkiezing.
Daar heeft Verdonk echt geen hulp bij nodig.
pi_39542647
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef BlaineDeMono het volgende:
´Geer´ is homo en daar kan hij niets aan doen,
maar dat ie dan ook nog rechts is... Bah!
Logisch dat homo's niet links zijn. Homo's worden regelmatig in elkaar geslagen en vervolgens gaat de burgervader kopjes thee met de daders drinken.
pi_39542674
Gerard Joling wil aandacht, dus wat doet de klaplul, hij pakt een krant, kijkt welke minister het meest besproken wordt en acteert daar fan van te zijn. Zo'n trieste man. Nog triester dat er aandacht aan besteed wordt.
pi_39542689
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar heeft Verdonk echt geen hulp bij nodig.
Iedereen tegen Verdonk was het. Wel stoer met ze allen tegen 1 Vrouw. Dat kan je als burger alleen maar verafschuwen.
pi_39542718
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef Lo-gisch het volgende:
Gerard Joling wil aandacht, dus wat doet de klaplul, hij pakt een krant, kijkt welke minister het meest besproken wordt en acteert daar fan van te zijn. Zo'n trieste man. Nog triester dat er aandacht aan besteed wordt.
Ach, als je columnist van de Story bent kun je sowieso niet lager meer zinken, dit kan er ook nog wel bij
pi_39542728
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iedereen tegen Verdonk was het. Wel stoer met ze allen tegen 1 Vrouw. Dat kan je als burger alleen maar verafschuwen.
Verdonk daarentegen maakt mensen het leven wel zo gemakkelijk mogelijk...

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet, Ritake.
pi_39542760
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:35 schreef Lo-gisch het volgende:

[..]

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet, Ritake.
Inderdaad, ik hoop dat die lafbakken deze keer de blaffers laten liggen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:36:46 #97
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39542786
quote:

[..]

maar dat diezelfde vrouw haar macht tegenover een burger misbriukt, dan is het weer ok. lekker logisch zijn die burgers weer.
And that is the news.''
pi_39542799
quote:

Ach, wat zielig nou...huil huil huil...hebben ze haar geslagen? Hebben die gemene Linksen lelijk tegen haar gedaan? Och arm....
pi_39542838
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoop dat die lafbakken deze keer de blaffers laten liggen.
Ben jij gehandicapt?
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:39:58 #100
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_39542880
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, als je columnist van de Story bent kun je sowieso niet lager meer zinken, wel bij
Wat denk je, zou hij kans maken om Jan Blokker op te volgen bij de Volkskrant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')