Die indruk krijg je wel als je de reacties op de FP leest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dit kan ik als FP-crewlid niet goedkeuren![]()
Ik ben geen fan van de VARA cabaretiers (of cabaret in het algemeen, Finkers uitgezonderd), en ik vind bijvoorbeeld een Lebbis en Jansen echt een dieptepunt om naar te kijken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat al die cabartiers die door de VARA groot gemaakt zijn, toch wel aardig humor hebben. Dit was het nieuws (bij de verkeerde omroep natuurlijk), mag je dat ook niet meer leuk vinden eigenlijk? Daarin wordt altijd weer duidelijk dat er geen links en geen rechts is zoals sommige mensen hier proberen duidelijk te maken![]()
Zie hoe Prem afgezeken werd door mensen die minder links waren als hem. Dat zie ik 'rechts' nog niet doen... al ik even in jullie termen mag blijven.
![]()
ik zie een goede toekomst, ik zie ook op een dag politiekeprogramma's op de commerciele verschijnen. En dan zal links netzo aanbod komen als dat niet-links nu aanbod komt op de staatstelevisie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met wat voor mensen dan? Die gasten van de Telegraaf of GeenStijl (trappen daar mensen in trouwens? Volgens mij wel toch?) of met behulp van TALPA? Ik vraag me af hoe jij dit ziet, binnen jouw achterhaalde plaatje van 'die linkse media'?
De reacties bij de reviews en columns zijn beterquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die indruk krijg je wel als je de reacties op de FP leest.
Ik snap dat nooit zo, wat voor een minkukel laat zich voor zijn stem leiden door iemand die tegen een bal kan trappen of leuk kan zingen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bijvoorbeeld ook in Duitsland stond de website van de SPD vol met stemadviezen van bekende Duitsers.
Zijn er reacties op reviews dan? Sinds wanneer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De reacties bij de reviews en columns zijn beter![]()
Slechte zaak in mijn ogen, schoenmaker blijf bij je leest zeg ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zoals Springsteen die Kerry openlijk steunde.
Inderdaad, de publieke omroepen hebben immers helemaal geen aandacht aan de lijsttrekkersverkiezing van de VVD besteed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik zie een goede toekomst, ik zie ook op een dag politiekeprogramma's op de commerciele verschijnen. En dan zal links netzo aanbod komen als dat niet-links nu aanbod komt op de staatstelevisie.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:28 schreef Mainport het volgende:
[..]
Zijn er reacties op reviews dan? Sinds wanneer.
Politiek gezien heeft ie wel een goede smaak en maakt hij een intelligente keuzequote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah ja, hij is wel goed voor het ontkrachten van homo stereotypen als "homo's hebben een goede smaak" en "Homo's zijn intelligent"![]()
Maken wel ja, ik had het ook meer over de luisteraarsquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar er zijn wel weer homo's die goede muziek maken
Ze wilde verdonk omzeep helpen, daarom kickten ze op die lijsstrekkersverkiezing.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, de publieke omroepen hebben immers helemaal geen aandacht aan de lijsttrekkersverkiezing van de VVD besteed.![]()
Daar heeft Verdonk echt geen hulp bij nodig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze wilde verdonk omzeep helpen, daarom kickte ze op die lijsstrekkersverkiezing.
Logisch dat homo's niet links zijn. Homo's worden regelmatig in elkaar geslagen en vervolgens gaat de burgervader kopjes thee met de daders drinken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef BlaineDeMono het volgende:
´Geer´ is homo en daar kan hij niets aan doen,
maar dat ie dan ook nog rechts is... Bah!![]()
Iedereen tegen Verdonk was het. Wel stoer met ze allen tegen 1 Vrouw. Dat kan je als burger alleen maar verafschuwen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heeft Verdonk echt geen hulp bij nodig.
Ach, als je columnist van de Story bent kun je sowieso niet lager meer zinken, dit kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef Lo-gisch het volgende:
Gerard Joling wil aandacht, dus wat doet de klaplul, hij pakt een krant, kijkt welke minister het meest besproken wordt en acteert daar fan van te zijn. Zo'n trieste man. Nog triester dat er aandacht aan besteed wordt.
Verdonk daarentegen maakt mensen het leven wel zo gemakkelijk mogelijk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedereen tegen Verdonk was het. Wel stoer met ze allen tegen 1 Vrouw. Dat kan je als burger alleen maar verafschuwen.
Inderdaad, ik hoop dat die lafbakken deze keer de blaffers laten liggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:35 schreef Lo-gisch het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet, Ritake.
maar dat diezelfde vrouw haar macht tegenover een burger misbriukt, dan is het weer ok. lekker logisch zijn die burgers weer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedereen tegen Verdonk was het. Wel stoer met ze allen tegen 1 Vrouw. Dat kan je als burger alleen maar verafschuwen.
Ach, wat zielig nou...huil huil huil...hebben ze haar geslagen? Hebben die gemene Linksen lelijk tegen haar gedaan? Och arm....quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef JohnDope het volgende:
Ben jij gehandicapt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat die lafbakken deze keer de blaffers laten liggen.
Wat denk je, zou hij kans maken om Jan Blokker op te volgen bij de Volkskrant?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, als je columnist van de Story bent kun je sowieso niet lager meer zinken, wel bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |