quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij heet Sack tegenwoordig DaisyDuke![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij heet Sack tegenwoordig DaisyDuke![]()
Kijk, we komen er wel...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Mark het volgende:
De organisator van Rock Werchter?
en nou houd ik op met gokken
Yep, vooral bekend van Live Nation en natuurlijk Rock Werchter. En volgens Knack de machtigste persoon in de Belgische musicscene.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:06 schreef GLO het volgende:
Herman Schueremans dan
Met dank aan Markquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, vooral bekend van Live Nation en natuurlijk Rock Werchter. En volgens Knack de machtigste persoon in de Belgische musicscene.
GLO+1
Sure enuff !quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:16 schreef schaap001 het volgende:
ginger baker !
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Wildhearts?
Oeps, had je antwoord even over het hoofd gezienquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef Berkery het volgende:
HIM
Wie isquote:gaat zijn kunst exposeren in Amsterdam! Zijn schilderijen, etsen en zeefdrukken zijn van 25 tot 31 juli te zien in 'The White Space Amsterdam.
schaap001 + 1quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef schaap001 het volgende:
Ron Wood ?
Dus.quote:Ron Wood gaat zijn kunst exposeren in Amsterdam! Zijn schilderijen, etsen en zeefdrukken zijn van 25 tot 31 juli te zien in 'The White Space Amsterdam. Op 31 juli staan de Rolling Stones in de Arena.
Van 2 tot 9 augustus verhuizen de werken naar galerie VIP's XL in Rotterdam. In diezelfde ruimte toont ex-Rolling Stone Bill Wyman eind september zijn foto's. Hij nam die tijdens tournees van de Stones. De expositie loopt van 30 september tot 29 oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |