De temperatuur is hier gedaald en de zon is weg, dus ik vind dit 100 keer beterquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:03 schreef Morwen het volgende:
Alsof ik in een tropisch regenwoud woonWat is het vies benauwd, klam en plakkerig zeg
Van mij hadden die buien niet gehoeven, dit is vele malen erger dan "gewoon" heet....
quote:
Van mij ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef UsurPia het volgende:
van mij mag het wel even gaan gieten hier
ik las het, have fun!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:37 schreef iamredleader het volgende:
Bijna 100% goed, kan niet wachten tot m'n meissie komt voor het eten, heb een heel feestmaal klaargemaakt!
Klote joh!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef UsurPia het volgende:
beetje pissig .. net schade aan mn auto gehad .. gaat weer knaken kosten
Ik ben nerveus omdat ik niet weet of iets nou doorgaat of nietquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
Heb zo'n dikke 30 uur bijna constant geslapen...ik geloof dat het nu de goede kant op gaat..Hoop ik dan toch..
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
OT: Klam, klef, gigawarm, zo maar eens naar mijn koele slaapkamer![]()
Neuh, gewoon een klotedag morgen, waar ik enigzins normaal moet functionerenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een klotedag morgen, waar ik enigzins normaal moet functionerenEn dat gaat niet lukken want ik ga echt nooit slapen met deze hitte
![]()
Senks, ik overleef het vast wel weerquote:
ikkequote:
quote:
quote:
aiaiaiquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:19 schreef Morwen het volgende:
Tegen de verwachting in redelijk goed geslapen. Alleen mijn ogenmijn neus
en mijn keel
Wat doen ze
![]()
Lekker! als je verkoeling gevonden heb stuur je dan ook een beetje naar mij?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
gaat verkoeling opzoeken met de buren
Zoiets jaquote:
moet je niet zoveel witbiertjes drinkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:05 schreef Christine het volgende:
Bagger. Mag het?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:27 schreef UsurPia het volgende:
warm .. en mis iemand om lekker mee samen te zijn ..
Wat doe jij dan om 11 uur thuis?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:06 schreef jan_onbekend het volgende:
Ben wel duf
Nee, in een doos doen en naar de boerderij brengen.quote:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef melismay het volgende:
Ik zit te trillen van woede....
Boze klanten die een nieuwe beroepskeuze voorstellenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
OT: ben wel happy. Net weer een nieuwe versie van een (interne) website gelanceerd, en zat weer flink wat programmeerwerk in
Krijgen we nou al weer klagers, dat het heel even bewolkt weer isquote:
Same thoughts, al 'n idee hoe de kater te ontlopen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef thaleia het volgende:
Ik heb zin om veel te gaan drinken, maar niet om morgen 'n kater te hebben. Ik heb nog anderhalf uur om te bedenken hoe ik dit ga doen.
What happened?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:58 schreef UsurPia het volgende:
dan denk je vrienden te hebben![]()
god, wat ben ik over de zeik zeg ...
quote:
Dat ben je niet............quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:12 schreef nomen_nescio het volgende:
Boos op mezelf en heel veel spijt van m'n opwelling uit boosheid eerder vanavond. Wil hem terug en wel nu![]()
Grrr.... wat ben ik toch weer super stom geweest. Stomme trut ben ik ook![]()
Thanxquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ben je niet............![]()
![]()
OT: Wel goed
ik ben al 2,5 uur wakkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:36 schreef nixxx het volgende:
waarom ben ik al wakkerik ga zo mijn bedje weer in
ik heb na dagen gelukig weer eens goed geslapenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
moe heb amper geslapen vannacht
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:43 schreef Noisekick het volgende:
Chagerijnig en kwaad, omdat ik weer zo ziek als een hond ben.![]()
Kortom weer een kutfeest vanavond, het zal toch eens een keer mee zitten![]()
Gefeliquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:08 schreef rena het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Met mij gaat het nog steeds goed![]()
Ja nu ben jij er weer nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:16 schreef jan_onbekend het volgende:
Waar denk je nu weer teveel over na
Kom je nog eens op msn of hoe zit dat x.
OT: Goed hoor druk druk druk
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Lekker moe! Prima naar m'n zin gehad vandaag![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
na een leuke gezellige middag,
intens verdrietig
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
k ben doodop van alle gedoe van de afgelopen week. Nu lekker relaxen en morgen stort ik me weer op mijn werk. Blij dat het ene hoofdstuk volledig is afgesloten, dat een ander, afgesloten gewaand, hoofdstuk een vervolg krijgt en hoopvol dat het met mijn schoonzus mettertijd allemaal weer goed komt.
De dood van zijn pa en een acute herseninfarct van zijn vrouw is wel een beetje teveel van het slechte in een paar dagen tijd voor mijn broer.
Mooi is wel dat het lijkt alsof mijn broer, zus en ik nader tot elkaar zijn gekomen door de shit die deze week onze familie teisterde.
Every cloud has a silver lining en daar voel ik me nu dankbaar voor.
ik zie het al mevrouwtjequote:Op zondag 9 juli 2006 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
kapot
Sterkte ermee.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
Every cloud has a silver lining en daar voel ik me nu dankbaar voor.
ook niet als je weet dat je daarna weer wat studiepunten hebt?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:15 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Sterkte ermee.
Ik heb geen motivatie om mijn erg belangrijke tentamen van morgen te gaan leren
Ik moet deze herkansing zelfs halen om door te kunnen naar volgend jaarquote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook niet als je weet dat je daarna weer wat studiepunten hebt?
Je weet dus wel wat,quote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik moet deze herkansing zelfs halen om door te kunnen naar volgend jaar![]()
Heb wel al wat gedaan, maar nog te weinig, had voor het tentamen een 5, gvd, dan heb ik liever een 2 ofzo, dan heb ik het tenminste echt duidelijk niet gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |