Ja nu ben jij er weer nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:16 schreef jan_onbekend het volgende:
Waar denk je nu weer teveel over na
Kom je nog eens op msn of hoe zit dat x.
OT: Goed hoor druk druk druk
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:13 schreef nomen_nescio het volgende:
Lekker moe! Prima naar m'n zin gehad vandaag![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
na een leuke gezellige middag,
intens verdrietig
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
k ben doodop van alle gedoe van de afgelopen week. Nu lekker relaxen en morgen stort ik me weer op mijn werk. Blij dat het ene hoofdstuk volledig is afgesloten, dat een ander, afgesloten gewaand, hoofdstuk een vervolg krijgt en hoopvol dat het met mijn schoonzus mettertijd allemaal weer goed komt.
De dood van zijn pa en een acute herseninfarct van zijn vrouw is wel een beetje teveel van het slechte in een paar dagen tijd voor mijn broer.
Mooi is wel dat het lijkt alsof mijn broer, zus en ik nader tot elkaar zijn gekomen door de shit die deze week onze familie teisterde.
Every cloud has a silver lining en daar voel ik me nu dankbaar voor.
ik zie het al mevrouwtjequote:Op zondag 9 juli 2006 16:56 schreef Twisted_fok het volgende:
kapot
Sterkte ermee.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef Copycat het volgende:
Every cloud has a silver lining en daar voel ik me nu dankbaar voor.
ook niet als je weet dat je daarna weer wat studiepunten hebt?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:15 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Sterkte ermee.
Ik heb geen motivatie om mijn erg belangrijke tentamen van morgen te gaan leren
Ik moet deze herkansing zelfs halen om door te kunnen naar volgend jaarquote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook niet als je weet dat je daarna weer wat studiepunten hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |