En dat is het belangrijkst, alleen, en don't get me wrong natuurlijk, word je niet een beetje achterdochtig doordat je aan iedereen twijfelt? En zijn ze alleen uit op negatieve emoties (energie) of gewoon heftige emoties ( verliefdheid oid)?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Oja!
Het komt sowieso (wat je niet zou denken) mijn gemoedstoestand flink ten goede. Ik heb het meteen (vaak dan) door wanneer mensen met dubbele intenties mij benaderen, doordat ik bestudeerd hebt hoe mijn de taal 'misbruikt'.
Verder en belangrijker nog kan ik mijn directe omgeving naar mijn hand zetten. Dit klinkt spectaculair... en dat is het ook.
Mijn wil is meer dan mijn wil. Je kan het een beetje vergelijken met wat ze in "The Secret" opperen. The Law of Attraction zeg maar...... Heel handig (understatement).![]()
Creëer je eigen werkelijkheid, dat is de shizzle jaquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Vandaar ook dat nieuwe stukje creeren..... erg belangrijk. De OP is in principe het constateren en analyseren van 'het probleem' of beter: de situatie, de omgeving. En het stuk creeren is de volgende stap. Men moet niet blijven hangen in analyse, men moet gaan creeren. Let wel de analyse is natuurlijk de basis, zonder die kennis geen creatie.
Binnenkort....veeeeel meer over het creeren en het 'verdergaan'.
Uit de film 'de Matrix'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef displission het volgende:
TFP![]()
ps: hoe kom je aan deze ervaring? vanwaar deze "waarheid"?? Heb je ervoor gestudeerd?
quote:
Juist als je dit alles door hebt, kun je er mensen op wijzen dat je daar niet gediend van bent. Je twijfelt niet zo zeer aan anderen, maar aan de reacties van jou naar die ander toe. De buitenwereld wordt een spiegel met vergrootfunctiequote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef jogy het volgende:
En dat is het belangrijkst, alleen, en don't get me wrong natuurlijk, word je niet een beetje achterdochtig doordat je aan iedereen twijfelt? En zijn ze alleen uit op negatieve emoties (energie) of gewoon heftige emoties ( verliefdheid oid)?
Ik lees het eigenlijk op een andere manier, dat er mensen onder ons zijn die helemaal buiten deze realiteit functioneren en elke vorm aan kunnen nemen die ze willen om ons te beinvloeden. En natuurlijk de mensen die worden beinvloed door die wezens en het niet door hebben dat er met hun emoties gespeelt wordt. Maar het ligt in principe eigenlijk aan de manier hoe je op die zaken reageert dus. Heb je enkel positieve gevoelens dan zul je een groot deel van hun gereedschap wegnemen om mee te spelen want ze kunnen niet creëeren. Toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Juist als je dit alles door hebt, kun je er mensen op wijzen dat je daar niet gediend van bent. Je twijfelt niet zo zeer aan anderen, maar aan de reacties van jou naar die ander toe. De buitenwereld wordt een spiegel met vergrootfunctie![]()
En wat zijn jouw intenties om te creeëren dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Oja!
Het komt sowieso (wat je niet zou denken) mijn gemoedstoestand flink ten goede. Ik heb het meteen (vaak dan) door wanneer mensen met dubbele intenties mij benaderen, doordat ik bestudeerd hebt hoe mijn de taal 'misbruikt'.
Verder en belangrijker nog kan ik mijn directe omgeving naar mijn hand zetten. Dit klinkt spectaculair... en dat is het ook.
Mijn wil is meer dan mijn wil. Je kan het een beetje vergelijken met wat ze in "The Secret" opperen. The Law of Attraction zeg maar...... Heel handig (understatement).![]()
Als hij slim is, goeie, harde stevige batsiesex met bevallige jonge dames.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef The_Shining het volgende:
[..]
En wat zijn jouw intenties om te creeëren dan?
Nog even een toelichting n.a.v. de vragen. Ik merk dat het doorhebben van deze intenties en het aantal voorvallen met deze intenties omgekeerd evenredig zijn, zeg maar. Handig dus.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Ik heb het meteen (vaak dan) door wanneer mensen met dubbele intenties mij benaderen...
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef The_Shining het volgende:
[..]
En wat zijn jouw intenties om te creeëren dan?
Nog een quootje:quote:Old Age, New Age - Same Story
If you can see through the conventional religions and the pursuit of materialism,
the Matrix still has its backstop, the goalkeeper when every other defence has been
breached. It is called the 'New Age'.
Ironically, the New Age, in all its forms, is significantly more enlightened than
conventional religion and humanist thought. It understands that this world is only
one of infinite dimensions of existence and all is but a different vibration within an
infinite whole. It speaks of Oneness and knows that it is possible to communicate
between vibratory realms. I agree with the basic theme and there are many genuine
and intelligent people who accept and articulate its beliefs. But what makes the New
Age such an effective last line of defence for the Matrix is the very fact that it is more
aware than atheism and conventional religion. Those who expand their consciousness
to see through the absurdity of current human existence and the mainstream
explanations for 'life', are in danger of sussing the virtual-reality game they are
caught in. The Matrix needs a trap to ensnare them before the final pennies drop and
the New Age is it. Put another way, it is the last cul-de-sac before the gold mine.
A key control system is the way the New Age and Spiritualism portray the
divisions between this 'physical' realm and what they call the 'spirit world'. Even
most of those who accept the existence of the Matrix would perceive it to be the
reality we are now experiencing with the spirit world beyond it. Therefore, much of
what is communicated through spiritualist mediums and New Age 'channels' is
considered more enlightened than our reality and thus to be encompassed, believed
or acted upon. We might hear lines like 'test the spirits', but the conscious and
subconscious themes are that the 'other side' must know best. On one level this can
have validity because they know by the very fact they are communicating with this
realm from another one that there are many 'worlds' of existence. But while they
may have that knowledge, the overwhelming majority of these communicators are
also caught in the Matrix. It is a multi-dimensional system with different software
programs for different levels of awareness. The Matrix is empowered by the energy
generated by imprisoned consciousness, not only here, but in other dimensions of
itself...-David Icke
quote:The most effective way to disconnect from the manipulations of the Matrix is to
laugh in its face. Once we take it seriously we become attached to the game
through mind, emotion and fear. The Matrix only exists because we believe its
illusions are real, but we don't have to.-David Icke
Dat is onjuiste informatie. In de tipitaka staat vermeld dat je weliswaar een god kunt zijn in de godenwereld (wedergeboren als), echter dit leid niet tot nirvana of het beeindigen van alle lijden. Sterker nog, indien je het hoogste hebt bereikt (goden zijn dualistische wezens als alle andere) dan ga je alleen nog maar bergafwaarts, vaak direct door naar de hellen. Een boeddhist kan weliswaar accepteren dat er goden zijn, echter het geloof daarin leggen in zinloos (want het leid niet naar nirvana). Enkel een menselijk wezen welke tussen hemel en hel leeft en daarom beide werelden kan zien is in staat dualisme te "ontstijgen". Er is geen enkele god die jou kan verlichten. Eigenlijk is er helemaal niemand die dat kan, behalve "jijzelf".quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:08 schreef MostValuablePrincess het volgende:
En vanaf nu gaan we het hebben over het 'uitloggen' uit de Matrix.
Een van de belangrijkste stappen is het stoppen met het identificeren met 'jezelf' en de wereld.
Boeddhisten kennen een deel van dit idee door te stellen dat de mensen zich los moet maken van aardse/materiele dingen. Zij gaan echter 'de fout in' door net als andere 'religies' te geloven in buiten jezelf zijnde goden. link
oke dude... your fucked up...quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:08 schreef MostValuablePrincess het volgende:
En vanaf nu gaan we het hebben over het 'uitloggen' uit de Matrix.
Een van de belangrijkste stappen is het stoppen met het identificeren met 'jezelf' en de wereld.
Boeddhisten kennen een deel van dit idee door te stellen dat de mensen zich los moet maken van aardse/materiele dingen. Zij gaan echter 'de fout in' door net als andere 'religies' te geloven in buiten jezelf zijnde goden. link
Ook gaat het verder dan aardse dingen en materie. Je moet ook stoppen met jezelf te identificeren met je lichaam, naam, beroep, etc. Ik ben brandweerman, Nee dat ben je niet. Dat is de rol die de Matrix je toedicht. Je bent niet slechts een brandweerman, of slechts Piet Jansen. Dat de Matrix voor jouw lichaam een mannenhologram creeert, is precies hetzelfde verhaal. Dat ben je niet. De Matrix laat ons maar al te graag geloven in verschil, in scheiding.
Links-rechts, vrouw-man, wit-zwart, winnen-verliezen, wel-niet, duister-licht etc. Dit lijkt misschien een mooi voorbeeld van vrijheid, maar dat is het niet, integendeel. Het is de gevangenis. Politiek, patriotisme, voetbalclubs, scholen, alles draagt bij aan het in stand houden van de illusie van gescheidenheid. Alles is een, maar dat mogen we niet weten. Het geldt zelfs op het allerkleinste niveau, quantummechanica, je weet.
1)Klopt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1)oke dude... your fucked up...
2)zonder zwart is er geen wit.
3)zonder geluk is er geen verdriet.
4)zonder licht is er geen duister.
Check, die gedachte heb ik ook, maar mocht ik sterven, sterf ik dan binnen de matrix? Ik bedoel ben ik er dan uit of zit ik dan nog steeds in dat systeem ofzo?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:52 schreef MostValuablePrincess het volgende:
De werkelijkheid dat alles 1 is. Alles.
Duisternis en licht zijn beiden transparant en onzichtbaar, het is pas wanneer een object aanwezig is dat beiden zichtbaar zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:55 schreef MostValuablePrincess het volgende:
" Duisternis is slechts de afwezigheid van licht."
Dromenvanger is een grootse vrije geest.quote:
http://www.onderzoekinformatie.nl/nl/oi/nod/onderzoek/OND1286266/quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Het is ook gebaseerd op subliminale technieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |