Ik vind het maar wazig allemaal. Mijn energie is van mij
![]()
Ik kan me er ook niet veel bij voorstellen op dit moment.
Ik ben wel van mening dat je eerst het normale leven moet begrijpen voordat je met moeilijke zaken aan komt zetten die boven de realiteit staan.
Eerst jezelf kennen, vervolgens de wereld kennen en daarna pas bezig zijn met paranormale zaken.
Kan best zijn dat ze mijn energie willen stelen. Maar goed, ze doen maar.
Op dit moment ervaar ik gewoon het leven als okey. Zonder dat ik onderdeel ben van de meute.
Maar ik zal het topic links laten liggen.
Het topic is me te wazig. Het topic is niet duidelijk genoeg. En uit zelfbescherming neem ik afstand ervan.
Dus ik zeg
![]()
Tegen het topic. En neem me voor om niet meer te klikken.
Een citaat even van de TS:
"Zoals ik al zei willen ze je graag doen geloven dat slechts een karakter bent; dat je bijvoorbeeld slechts Jan de accountant uit Zeewolde bent, dat je zijn lichaam bent. Terwijl je veel meer bent..."
Je bent wie je bent. Je bent wie je zelf gelooft te zijn. Je kunt niet meer dan jezelf zijn.
Ik ben dromenvanger hier. In het echt Danny.
En daar valt niets op af te dingen
![]()
Dat is mijn identiteit ook wel.
En ik ben blij met die identiteit.
En ik weet ook dat ik meer dan mijn lichaam ben. Ik heb een geest en een ziel en eigen wil.
Volgens mij is er hier weer sprake van teveel achterdocht.
Maar nogmaals zeg ik. Er dienen uitbreidingen te komen nog.
En misschien heb ik het wel fout. Dan is dat zo. Maar ik heb geen boodschap aan vage theorien.
Duidelijkheid dus.
Bewijzen en voorbeelden. Duidelijke voorbeelden.
Wil je de waarheid aan het daglicht stellen dan moet je helder en duidelijk overkomen.
En dit topic is alles behalve duidelijk.
En dat is geen persoonlijke aanval. Het is kritiek op het formuleren en kritiek op de zaken die worden aangehaald.
Of het verstandig is, dat bepaal ik overigens zelf. Topic-starter komt iets te zelfverzekerd over naar mijn idee. Ik vind het verstandiger om me bezig te houden met aardse zaken nog
![]()
En heb ik inzicht in alle aardse zaken dan schakel ik vervolgens over op de rest.
Eerst deze realiteit begrijpen en dan verder gaan.
Je kunt geen stappen overslaan. Stap voor stap dus.