Oh ja helemaal vergetenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Louis de Funès. Je houdt van 'm of je haat 'm. Er is geen tussenweg.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
In combinatie met Bourvil, Yves Montand, Coluche...quote:
die ja!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Groucho, Chico, Harpo en Zeppo? Heel aparte humor, veel absurder dan de toen gebruikelijke slapstick.
Ja, natuurlijk, hoe stomquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bedoel je niet toevallig Dinner for One? Die elk jaar op de Duitse TV is?
Idd!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, hoe stom
Die is echt in alle eenvoud en met slapstickelementen geniaal![]()
Ohja!quote:
Die serie was ik al helemaal weer vergeten, echt geweldig vond ik dat toenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Eind dit jaar staat de dvd "Alas Smith And Jones - The best of" geplanned.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, maar wie ligt er heden ten dage nog dubbel om Laurel & Hardy?
Nou dubbel, ik vind het nog steeds erg mooi. Maar blijkbaar niet echt veel mensen meerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, maar wie ligt er heden ten dage nog dubbel om Laurel & Hardy of Charlie Chaplin?
De oude addams family was vorig jaar nog op tv, maar hij leek erg tam, wanneer je het nu kijkt. Uncle Fester blijft echter top.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:56 schreef Nepthys het volgende:
De paar afleveringen van The Munsters die ik gezien heb vond ik ook best wel leuk. Hetzelfde geldt voor The Addams Family, maar dat is ook niet zo gek aangezien het concept van beide series ongeveer hetzelfde is.
[afbeelding]
Als ik die Gomez zie moet ik altijd denken aan z'n rol in Retun of the Killer Tomatoesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:56 schreef Nepthys het volgende:
De paar afleveringen van The Munsters die ik gezien heb vond ik ook best wel leuk. Hetzelfde geldt voor The Addams Family, maar dat is ook niet zo gek aangezien het concept van beide series ongeveer hetzelfde is.
[afbeelding]
Blackadder is prachtigquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Blackadder nog niet genoemd, persoonlijk vind ik die serie stukken leuker dan mr. bean
Helemaal geweldig is dat. De long-movies zijn wat minder maar de shorts zijn echt briljant.quote:
Die films zijn tegenwoordig mega-cheap te koop bij FRS. Nu ik alle Marx Brothers ilms heb(via import) ben ik nu hiermee bezig. Leuk ook om te zien dat ze niet dubten(L&H) maar een film 2 keer opnamen in 2 talen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helemaal geweldig is dat. De long-movies zijn wat minder maar de shorts zijn echt briljant.
De Box die verleden is uit gebracht is echt goed en netjes afgewerkt. Top!
Overigens de Belgen zenden geregeld een L&H uit en volgens my in de DVD quality. Afgelopen weekend was : The Flying Deuces (1939) . Die waar ze het vreemdelegion ingaan, omdat Hardy hopeloos verliefd is en afgewezen is.
Idd, dat blijft genieten.quote:
idd ik lach me rot om die kerelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die komt dit jaat op DVD uit maar volgens mij is de beruchte Belushi-scéne verloren geraakt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef BdR het volgende:
Police Squad (in color!)zo flauw allemaal.. tv serie uit 1982 van slechts 6 afleveringen, de Naked Gun films waren hierop gebaseerd..
[afbeelding]
zie ook
http://www.xs4all.nl/~mrrob/policesquad/pics.htm
d'r schijnt een speelfilm van uit te gaan komenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Blackadder nog niet genoemd, persoonlijk vind ik die serie stukken leuker dan mr. bean
Dat komt door de kwaliteit van het script volgens mij, Blackadder is (mede) geschreven door Richard Curtis en Ben Elton deze twee zijn volgens mij de meest begaafde comedie schrijvers van de UK.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Archy Bunkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:39 schreef Karina het volgende:
All in the Family
[afbeelding]
Of is dat ook niet oud genoeg?
en Ben Elton schreef ook (mee aan..) de musical We Will Rock You!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt door de kwaliteit van het script volgens mij, Blackadder is (mede) geschreven door Richard Curtis en Ben Elton deze twee zijn volgens mij de meest begaafde comedie schrijvers van de UK.
Richard Curits schreef:
http://imdb.com/name/nm0193485/
Ben Elton schreef
http://imdb.com/name/nm0255780/
Bekijk die lijstje ff en je komt vrijwel alles was echt leuk was de laatste 25 jaar een van deze twee mensen tegen, van Young Ones tot spitting image, van not the nine o clock news tot Blackadder, thin blue line, The Vicar of Dibley, 4 weddings, Bridget Jones, etc etc
Hij schreef ook een paar geweldige boeken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
en Ben Elton schreef ook (mee aan..) de musical We Will Rock You!
Johnny en Williequote:
Edith!quote:
In de serie was het gebruikelijk dat een bekende acteur uit die tijd het loodje legde aan het begin van de aflevering. John Belushi legde in de serie het loodje door met cementen schoenen in het water te gaan. Net in de week dat men die aflevering wilde uitzenden overleed John. Dat stuk is er uitgeknipt en is schijnbaar verloren gegaan.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef ginder het volgende:
Apparently, 1 in 5 people in the world are Chinese. And there are 5 people in my family,
so it must be one of them. It's either my mum or my dad. Or my older brother Colin.
Or my younger brother Ho-Cha-Chu. But i think it's Colin.
Ja, hij viel echt zomaar om. Ik heb de beelden gezien, ze kwamen pas na een tijdje bij hem om te kijken of hij nog bij bewustzijn was.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef Honky het volgende:
Tommy cooper was idd erg goed. Hij ahd altijd zo'n programma op V8 (teon nog) Hij scheen ook overleden te zijn op det podium;iedereen dacht dat het bij de act hoorde.
All in the family zouden ze echt nog eens moeten herhalen!quote:
En hij schijnt ook al te schrijven voor de volgende musical The Show Must Go On.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
en Ben Elton schreef ook (mee aan..) de musical We Will Rock You!
GE-NI-AAL.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
"Goodmeuning"
"Listen very carefully, I will say this only once."
![]()
eerst WWRY in NL, dan pas een volgende showquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:05 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
En hij schijnt ook al te schrijven voor de volgende musical The Show Must Go On.
Dat is geinig, daar was eergisteren nog een documentaire van te zien op de BBC met o.a. John Cleese en iemand uit "The Goodies" geloof ik, best interessant.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toevallig deze week de box sets van "Do not adjust you set" en "The 1948 show" gekocht , het werk wat de leden van monty python voor flying circus deden met nog een aantal andere comedianten , ook zeer de moeite waard
Volgens mij heeft sunchaser ooit een heel topic over dat filmpje geopend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef Patch het volgende:
Over Tommy Cooper gesproken, vroeger hebben ze zijn dood op het podium meerdere malen uitgezonden op tv.
Vreemd wellicht, maar zou dat graag nog eens willen zien. Iemand enig idee waar dat filmpje te vinden is?
even dat topic opzoeken....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft sunchaser ooit een heel topic over dat filmpje geopend.
Alléén Life of Brianquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef ---Rick--- het volgende:
Bottom blijft vet. Monty Python Life of Brian is ook meesterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |