Mooie foto'squote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef BadRabbit het volgende:
Eerste setje foto's van de training:
[afbeelding]
Verthongen, Roger en Mitea lopen warm..
[afbeelding]
Winter zet de pilonnen uit
[afbeelding]
Ondertussen zijn de keepers al druk bezig
[afbeelding]
Gabri lijkt het naar zijn zin te hebben in Amsterdam
[afbeelding]
Rydell Poepon geeft voor..
gekke stedelingenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er iemand overleden?
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.
http://members.lycos.nl/bieretiketten/ajaxisdood.mp3quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie foto's.. Jammer van die zwarte rouwrandjes.
Laat ze, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet naar de training zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik laat ze lekker zitten, ga de foto's niet nog een keer bewerken![]()
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coachquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Henkie moet het beste elftal opstellen
Ik zit zelf enorm te duppen over rechtsachter (Ogararu / Heitinga) en linksvoor (Perez / MItea / Rosenberg).
Maar het feit dat Ajax Perez heeft gekocht, duidt dat erop dat ze Mitea toch niet goed genoeg vonden? Opzich opvallend
Vind het wel meevallen, als je alle spelers zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef Pritt het volgende:
Super gave foto's, weer kijkt Roger erg vrolijk.
Klopt, daar zit wat in.. We zullen zien hoe het allemaal looptquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mitea vooral niet fit wordt geacht voor een heel jaar. En met Perez kan je alle kanten op, iedale speler voor een coach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |