Beetje jammer dat de eerste 4 minuten niets gebeurd..quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:01 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Die is echt geniaal. Zet ik altijd voor de cd zelf. Dan heb je gewoon anderhalf uur Frances The Mute.
Ik weet wat opbouw is, maar dit is gewoon een onsamenhangend gepingel van een bel ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:29 schreef sir_Tachyon het volgende:
Dat heet opbouw, moet je van houden.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:35 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik weet wat opbouw is, maar dit is gewoon een onsamenhangend gepingel van een bel ofzo
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Die van mij ook niet echt heel erg. Heel af en toe hoor je nog vlagen van hoe ik ze graag hoor terug, maar verder. Vooral dat Cedric zich steedss meer als een echte liedjeszanger probeert te bewijzen staat me verschrikkelijk tegen
Momenteel zit er niet meer in dan een zesje als ik een beoordeling zou moeten geven
Deloused In The Comatorium ****½
Frances The Mute (incl titelsong) *****
Amputechture ***½
Scab Dates ****½
Bedlam in Goliath ****
Octahedron ***
De scherpte lijkt er wel een beetje af te gaan. Frances the Mute was echt op het scherpst van de snede gespeeld en gecomponeerd. Bedlam was misschien wel heftig maar niet echt scherp. Desondanks toch 4 sterren omdat ze toch vaak genoeg nog dat oude spel oppakten. Bij Octahedron mis ik net als bij Amputechture een beetje de noodzaak bij hun om een meesterwerk neer te zetten. Het kabbelt maar wat voort zonder dat ze je het idee geven dat ze tot op het bot geinspireerd zijn.
Houd je muilquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:21 schreef Shrien het volgende:
Shit. Dat was vet
Beste concert dat ik in tijden bezocht heb!
Leuke nummers enzo, maar het geluid was niet echt geweldig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:21 schreef Shrien het volgende:
Shit. Dat was vet
Beste concert dat ik in tijden bezocht heb!
Ik vond het geluid juist super! Het was voor mijn gevoel super ingesteld, lekker hardquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:33 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Leuke nummers enzo, maar het geluid was niet echt geweldig.
Het lijkt wel of de drums minder aanwezig klinken. Daar stoorde ik me wel aan in Tilburg. Ik vind deze drummer ook wel achteruitgang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Dudette1985 het volgende:
Van gisteravond:
Goliath
Roulette Dares
Ilyena
Jammer dat het geen 3 uur duurde net zoals vorig jaar in Tilburg, maar toch nog een aardige show
Zat je waarschijnlijk boven. Die bovenstaande filmpjes hebben ook wat uitgebalanceerder geluid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik vond het geluid juist super! Het was voor mijn gevoel super ingesteld, lekker hard
Ik vond de drummer juist erg strak! Je hebt het als drummer van The Mars Volta niet echt makkelijk lijkt me.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de drums minder aanwezig klinken. Daar stoorde ik me wel aan in Tilburg. Ik vind deze drummer ook wel achteruitgang.
Ik stond semi-vooraan aan de rechterkant, en het geluid was super daarquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Zat je waarschijnlijk boven. Die bovenstaande filmpjes hebben ook wat uitgebalanceerder geluid.
Drums was inderdaad niets mis mee, en die gast heeft het zeker niet makkelijk neequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Ik vond de drummer juist erg strak! Je hebt het als drummer van The Mars Volta niet echt makkelijk lijkt me.
Heel tof concert, als ze nog eens optreden in NL ga ik zeker weer heen!
Zat jij op het 1e balkon of het hoogste balkon. Want dan zat je of naast me, of recht onder mequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Dudette1985 het volgende:
Van gisteravond:
Goliath
Roulette Dares
Ilyena
Jammer dat het geen 3 uur duurde net zoals vorig jaar in Tilburg, maar toch nog een aardige show
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |