Eens, erg vet.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
En ik vond de Bedlam in Goliath art echt vet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef emokid het volgende:
Hoe meer muziek ik hoor des te meer ik erachter kom dat The Mars Volta eigenlijk alleen maar bands nadoen. Ze hebben in ieder geval goed geluisterd naar Can kwam ik vandaag achter.
Ik ga 'm nu luisteren thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef emokid het volgende:
Octahedron is ook al gelekt! En de meningen tot zover zijn niet echt positief te noemen.
Wat een openbaringquote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef emokid het volgende:
Hoe meer muziek ik hoor des te meer ik erachter kom dat The Mars Volta eigenlijk alleen maar bands nadoen. Ze hebben in ieder geval goed geluisterd naar Can kwam ik vandaag achter.
Verkocht! PM's hebben geen zin. Niet dat ik ze kreeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef emokid het volgende:
Toch besloten om op vakantie te gaan, en zal daardoor het optreden moeten missen. Het kaartje is zonder het maandelijkse lidmaatschap(3,-) omdat ik zelf een jaarlidmaatschap met mij draag. Een maandlidmaatschap is altijd bij de kassa te verkrijgen van de Paradiso, voor 3 euro.
PM maar bij interesse!
Ha-ha! Jij gaat niet naar The Mars Volta!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef emokid het volgende:
[..]
Verkocht! PM's hebben geen zin. Niet dat ik ze kreeg.
Welke albums dan vooral? Ik heb er maar twee (Red en In the court) en ik zie de connectie niet echt..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef wallofdolls het volgende:
Amputechture is bijna niet te onderscheiden van King Crimson-albums
Die van mij ook niet echt heel erg. Heel af en toe hoor je nog vlagen van hoe ik ze graag hoor terug, maar verder. Vooral dat Cedric zich steedss meer als een echte liedjeszanger probeert te bewijzen staat me verschrikkelijk tegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef emokid het volgende:
Octahedron is ook al gelekt! En de meningen tot zover zijn niet echt positief te noemen.
Heb je ook de titeltrack?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:35 schreef emokid het volgende:
Frances the Mute blijft voor mij de beste plaat. Die heeft het allemaal, van begin tot eind. Omar op zijn best, en vooral Cedric. Niet te vergeten de band, een magnum opus.
Je kan t beste de EP 'A missing chromosome' zoeken. Daar staan nog 2 of 3 onbekende nummers opquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Shrien het volgende:
Ik zal de titeltrack ook maar eens downen van Frances, ben benieuwd
Ik denk dat ik die heb ja, of tenminste.. er staan een hoop nummers op die ik niet ken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:19 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je kan t beste de EP 'A missing chromosome' zoeken. Daar staan nog 2 of 3 onbekende nummers op
Die is echt geniaal. Zet ik altijd voor de cd zelf. Dan heb je gewoon anderhalf uur Frances The Mute.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Shrien het volgende:
Ik zal de titeltrack ook maar eens downen van Frances, ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |