* FrancesTheMute 
ze hebben helaas nog geen shows in australie gepland dat ik zie maar als ze komen bennik er zeker bij!

ik ben vorig jaar geweest, link naar playlist:
http://www.thebedlam.net/gigography/show/27was geloof ik de 2e show waar de nieuwe drummer in meespeelde, en idd, animal is er niks bij! begon geweldig met het trompet geluid van miranda that ghost just isnt holy anymore en terwijl dat speelde kwamen ze op, 10 seconden nadat het 1e nummer begon stond cedric al bovenop een stapel speakers

echt geweldig, de hele show was geweldig

btw FtM en BiG zijn de 2 top platen die ze gemaakt hebben. FtM op 1, hele samenloop van instrumenten, opbouw van het concept etc maakt het (bijna) perfect.
BiG duidelijk nummer 2, freaky verhaal erachter maar de muziek maakt het dragelijk
ondanks dat deloused als concept bedoeld was heb ik niet echt zo'n gevoel erbij. ik kan namelijk de nummers op willekeurige volgorde afspelen zonder dat dat afdoet aan het 'gevoel' of luisterkwaliteit, als ik FtM opzet moet ik bij 1 beginnen en tot het einde luisteren, anders heb ik een slecht gevoel naderhand, net of ik iets heb gemist. maar bij deloused en zeker bij amputechture heb ik dat niet. betekend niet dat het slechte platen zijn, sowieso was amputechture niet echt als concept plaat bedoeld geloof ik?
scabdates vind ik eigenlijk alleen cicatrez de moeite waard, maar dat neemt een halve cd in beslag dus is ook zeker geen slecht live album

kan niet wachten om ze weer een keer te zien!