Eeen urine-incident? Vertel vertel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:53 schreef wallofdolls het volgende:
...dat urine-incident...
bronquote:The Mars Volta have delayed their new album Bedlam in Goliath until January 29th, 2008. The album was supposed to be released this year, but Mars Volta probably didn’t want to compete in the same season as Radiohead’s In Rainbows.
Same here: in het voorprogramma van de RHCP in 2003 vond ik ze vreselijk ruk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:31 schreef LintuxCx het volgende:De-loused
Frances the Mute
Wat een heerlijke muziek vind ik dit... En wat kon ik ze op Lowlands 2003 nog slecht volgen. Misschien zijn ze op CD gewoon echt een stuk beter dan live.
Frances the Mutequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:52 schreef super-muffin het volgende:
Kan iemand mij nog een ander album aanraden?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:31 schreef LintuxCx het volgende:De-loused
Frances the Mute
Wat een heerlijke muziek vind ik dit... En wat kon ik ze op Lowlands 2003 nog slecht volgen. Misschien zijn ze op CD gewoon echt een stuk beter dan live.
Yeah, ik ben er bij. Zal wel weer in mijn 1tje worden aangezien over het algemeen mijn medemens hun vergelijkt met geluiden als "pling, plong, pling, miauw, miauuwwuuiwiie" (zoiets ongeveer).quote:Op woensdag 21 november 2007 14:44 schreef paella het volgende:
Ik zie op ticketmaster op 6 maart een concert in Tilburg. VVK vanaf zaterdag.
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=THE%20MARS%20VOLTA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |