Niet somber, maar iets in de zin van bedachtzaam bij mij. Maar dat is juist de kracht van muziek!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef theme_human het volgende:
de muziek zit erg goed in elkaar. het zou wel beter zijn als er meer nrs op the widdow leken. andere nrs zijn niet echt toegankelijk namelijk. wat ik wel heb, is dat een album als frances me somber achterlaat na het luisteren.. hebben jullie dat ook? dat is jammer![]()
De-loused en Frances zijn inderdaad niet echt vrolijk, maar daardoor juist erg indrukwekkend. Deze plaat vind ik in het algeheel een wat lichtere toon hebben (althans qua muziek), mede doordat ze voor het eerst in majeur spelen in sommige stukken. Wel mis ik de geweldige climaxen die FTM bevatte een beetje, maar al met al ben ik per luisterbeurt positiever over Amputechture.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef theme_human het volgende:
de muziek zit erg goed in elkaar. het zou wel beter zijn als er meer nrs op the widdow leken. andere nrs zijn niet echt toegankelijk namelijk. wat ik wel heb, is dat een album als frances me somber achterlaat na het luisteren.. hebben jullie dat ook? dat is jammer![]()
Widow klinkt nog het meest naar een "echte" single... daar mag er 1 van zijn, maar niet teveelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef theme_human het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
Ik word die zang van Cedric altijd erg snel zat, en een hele cd afluisteren is dan ook een behoorlijke opgave. Vind het wel jammer, want muzikaal zit het altijd wel degelijk in elkaar.
Ik wel, maar er zijn maar weinig bands die live goed genoeg zijn om dat op een album over te kunnen brengen. TMV vervalt in Scabdates in de klassieke fout om te snel te spelen. Dat haalt de kracht uit de nummers.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:49 schreef savecracker85 het volgende:
Alleen Scabdates vond ik niet zo indrukwekkend, maar ik ben ook geen liefhebber van live albums over het algemeen
Dan bedoel ik z'n soundtracks.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
bedoel je z'n jazz rock project of z''n soundtracks?
Dat concert was ook goed van hem afgelopen winter in Paradiso. Stond mooi vooraanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef Paradigm_shift het volgende:
Nope, zelfs de film is er nog niet eens...
[afbeelding]
Dit ook wel een aanradertje, het eerder genoemde jazzrock project. Omar goes Bitches Brew![]()
Ik heb eigenlijk liever dat eerst die film van manual dexterity nog uitkomtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:00 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dan bedoel ik z'n soundtracks.
Iemand enig idee wanneer z'n 2e soundtrack uitkomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |