Helaas, ze begonnen met Inertiatic ESP.quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Shrien het volgende:
Veel plezier guys![]()
Wedden dat ze openen met Goliath?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:00 schreef Shrien het volgende:
Nice![]()
Zat Cedric ook weer om de 5 minuten te genieten van een nieuwe kop thee?
Met Cassandra Gemini erachter aan? Dat beschouw ik altijd als een geheel. Een spektakel van 3 kwartier, geweldig.quote:
Dat is zo achterlijkquote:Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef LintuxCx het volgende:
Het was in Dublin ook gaaf, maar idd een stuk korter dan vorig jaar (net geen twee uur).
Ik stond wel ver achteraan en kennelijk komen veel mensen hier naar concerten om met oude vrienden bij te praten ofzo want overal om me heen stonden mensen het hele concert lang met elkaar te praten zo ongeveer. Ga verdomme een pub in ofzo en laat mij van de muziek genieten!
Het was zonder Cassandra Gemini, dat zou hemels geweest zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Met Cassandra Gemini erachter aan? Dat beschouw ik altijd als een geheel. Een spektakel van 3 kwartier, geweldig.
Ja, en dat had ik tot nu toe alleen op festivals gezien. Daar kan ik 't begrijpen, maar bij een concert waar je 40 euro voor betalen moet?quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Duim het volgende:
Dat is zo achterlijkJe moet ook echt nergens achteraan komen te staan want het enige wat je dan hoort zijn rinkelende bierglazen en onnozele gesprekken.
volgens mij was het nieuwe album al klaar toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:12 schreef emokid het volgende:
Ik zit zelf helemaal niet te wachten op een nieuw album.. het is voorlopig wel leuk geweest. Ze hoeven niet uit elkaar, maar Octahedron is een plaat waarna je vanzelfsprekend gewoon een lange pauze moet houden. Los van subjectiviteit, dus of je hem nu wél toffer vindt dan voorgaande platen, is het gewoon beter dat ze weer inspiratie opdoen een paar jaar.
Bovendien komt Omar nog steeds jaarlijks met zo'n 3 solo albums dus er valt nog wel te genieten van nieuw materiaal.
Had hem gevraagd om At The Drive-in weer nieuw leven in te blazen. Toch wel een van de beste bands van de jaren 90 en wat mij betreft heeft hij solo en met Mars Volta nooit meer dat niveau gehaald.quote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef emokid het volgende:
Ik heb zojuist Omar Rodriguez ontmoet in een Maoz falafel bar in Amsterdam. Heb geen foto omdat ik niet durfdehij is gewoon op bezoek zei die, geen concerten of iets..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |