abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 20:51:33 #251
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_75391094
Ik moet er ook weer eens heengaan. Wel alle cd's maar luister ze te weinig.
pi_75393173
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Shrien het volgende:
Veel plezier guys
Wedden dat ze openen met Goliath?
Helaas, ze begonnen met Inertiatic ESP.
Beetje jammer, had gehoopt dat ze eens wat nieuwer spul gingen spelen in plaats van een groot deel van de set te besteden aan de eerste 3 albums. Maargoed, ook dat is toffe muziek.

Het concert was verder gaaf, het was alleen jammer dat Cedric af en toe wat steken liet vallen en dat het maar 2 uur duurde.
Burning bridges gives you so much more
pi_75396952
Het was geniaal!!
pi_75397431
Nice
Zat Cedric ook weer om de 5 minuten te genieten van een nieuwe kop thee?
pi_75399392
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 02:00 schreef Shrien het volgende:
Nice
Zat Cedric ook weer om de 5 minuten te genieten van een nieuwe kop thee?
pi_75423506
Ik heb een recensie geschreven(geprobeerd).
http://www.last.fm/user/n(...)013%2C_tilburg_-_712
  woensdag 9 december 2009 @ 00:29:17 #258
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_75436572
Leuke setlist!
pi_75597944
Ze speelden Drunkship of Lanterns niet? Als ik er was had ik dat echt ruk gevonden. Maar goed ik was er niet, dus het is voor mij sowieso ruk
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_75599843
Het was in Dublin ook gaaf, maar idd een stuk korter dan vorig jaar (net geen twee uur).

Ik stond wel ver achteraan en kennelijk komen veel mensen hier naar concerten om met oude vrienden bij te praten ofzo want overal om me heen stonden mensen het hele concert lang met elkaar te praten zo ongeveer. Ga verdomme een pub in ofzo en laat mij van de muziek genieten!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 14 december 2009 @ 12:24:34 #262
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_75609199
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:29 schreef wallofdolls het volgende:
WTF, ze speelden Miranda

Met Cassandra Gemini erachter aan? Dat beschouw ik altijd als een geheel. Een spektakel van 3 kwartier, geweldig.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_75611687
quote:
Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef LintuxCx het volgende:
Het was in Dublin ook gaaf, maar idd een stuk korter dan vorig jaar (net geen twee uur).

Ik stond wel ver achteraan en kennelijk komen veel mensen hier naar concerten om met oude vrienden bij te praten ofzo want overal om me heen stonden mensen het hele concert lang met elkaar te praten zo ongeveer. Ga verdomme een pub in ofzo en laat mij van de muziek genieten!
Dat is zo achterlijk Je moet ook echt nergens achteraan komen te staan want het enige wat je dan hoort zijn rinkelende bierglazen en onnozele gesprekken.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
  maandag 14 december 2009 @ 13:55:02 #264
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_75611841
Ik ken het. Mensen die met de rug naar het podium staan. Of mensen die dan zeggen: "Eigenlijk ken ik ze niet zo goed". Tja ik vind dat ene rustige nummer die ze hebben uitgebracht zo goed.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_75612092
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Met Cassandra Gemini erachter aan? Dat beschouw ik altijd als een geheel. Een spektakel van 3 kwartier, geweldig.
Het was zonder Cassandra Gemini, dat zou hemels geweest zijn.
pi_75642216
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Duim het volgende:
Dat is zo achterlijk Je moet ook echt nergens achteraan komen te staan want het enige wat je dan hoort zijn rinkelende bierglazen en onnozele gesprekken.
Ja, en dat had ik tot nu toe alleen op festivals gezien. Daar kan ik 't begrijpen, maar bij een concert waar je 40 euro voor betalen moet?

Volgende keer maar weer gewoon verder vooraan staan dus. Ik ben vrij lang dus ik heb het niet nodig wat zicht betreft, maar ik zal toch maar weer het uitzicht van meer mensen moeten gaan verpesten zodat ik de muziek iig kan horen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_105798187
Ik heb zojuist Omar Rodriguez ontmoet in een Maoz falafel bar in Amsterdam. Heb geen foto omdat ik niet durfde :') hij is gewoon op bezoek zei die, geen concerten of iets..
pi_105798961
Grappig :D was zn kapsel ontploft en had ie een te hipster bril of is het weer wat ingetogener met zn hoofd gesteld :')

Kon geen betere vraag verzinnen _O-
pi_105799812
Waar blijft het nieuwe album. :D
pi_105803535
Ik zit zelf helemaal niet te wachten op een nieuw album.. het is voorlopig wel leuk geweest. Ze hoeven niet uit elkaar, maar Octahedron is een plaat waarna je vanzelfsprekend gewoon een lange pauze moet houden. Los van subjectiviteit, dus of je hem nu wél toffer vindt dan voorgaande platen, is het gewoon beter dat ze weer inspiratie opdoen een paar jaar.

Bovendien komt Omar nog steeds jaarlijks met zo'n 3 solo albums dus er valt nog wel te genieten van nieuw materiaal.
pi_105808908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:12 schreef emokid het volgende:
Ik zit zelf helemaal niet te wachten op een nieuw album.. het is voorlopig wel leuk geweest. Ze hoeven niet uit elkaar, maar Octahedron is een plaat waarna je vanzelfsprekend gewoon een lange pauze moet houden. Los van subjectiviteit, dus of je hem nu wél toffer vindt dan voorgaande platen, is het gewoon beter dat ze weer inspiratie opdoen een paar jaar.

Bovendien komt Omar nog steeds jaarlijks met zo'n 3 solo albums dus er valt nog wel te genieten van nieuw materiaal.
volgens mij was het nieuwe album al klaar toch?
pi_105813077
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef emokid het volgende:
Ik heb zojuist Omar Rodriguez ontmoet in een Maoz falafel bar in Amsterdam. Heb geen foto omdat ik niet durfde :') hij is gewoon op bezoek zei die, geen concerten of iets..
Had hem gevraagd om At The Drive-in weer nieuw leven in te blazen. Toch wel een van de beste bands van de jaren 90 en wat mij betreft heeft hij solo en met Mars Volta nooit meer dat niveau gehaald.
pi_107263517
Het nieuwe album is ook bekend gemaakt, Noctourniquet. 27 maart wordt het uitgebracht. :)
pi_108817098
Nieuwe album aan het luisteren. Dit is wel ff anders dan het oude werk.
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 12:43:46 #275
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108817156
Oh ben benieuwd gaan ze een beetje meer richting O+el grupo nuevo de omar rodriguez-lopez O+ ?? Ik vind dat zo'n bazenplaat...

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')