Wakker worden, je reageert op een reactie van 1 januari 2008quote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Welke unversiteit mag dat dan wel wezen
Ik zie mijn pa (59 jaar oud) bijna nooit als ik bij mijn ouders langs ga, want die is/ zijn hard aan het werk, hij is nu 59 en werkt inmiddels alweer 45 jaar (ja, idd, zo vroeg begon hij te werken, iets met uit een groot gezin van 14 kinderen komen, nul gulden hebben en je ziet maar hoe je geld binnen brengt).quote:
En de Oscar voor meest ontroerende post gaat naarquote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik zie mijn pa (59 jaar oud) bijna nooit als ik bij mijn ouders langs ga, want die is/ zijn hard aan het werk, hij is nu 59 en werkt inmiddels alweer 45 jaar (ja, idd, zo vroeg begon hij te werken, iets met uit een groot gezin van 14 kinderen komen, nul gulden hebben en je ziet maar hoe je geld binnen brengt).
Tel hierbij op dat hij zijn vrije vrijdagmiddag eens in de twee weken koestert en het plaatje is compleet denk ik?
Hij heeft zich z'n hele leven lang de tering gewerkt om mijn (MBO, kom maar op) studie te kunnen betalen en heeft mijn zus de mode academie op gefinancieerd. Dus niet al je grijze ratten zijn over die kam te scheren vriend.
Sterker nog: mijn pa schaamt zich nu omdat ik op mijn 29e VEEL MEER verdien dan hij, terwijl hij daarvoor gezorgd heeft.
Gekke wereld hè?
Ik ga op het terras zitten, m'n pa sms'en hoeveel ik van hem hou
PS: naast het ploeteren voor "de baas" heeft hij ook nog eens de moeite genomen om 2 kinderen fatsoenlijk op te voeden, te kleden en van onze moeder te houden i.p.v. te scheiden, wat in 99% van de gevallen toch een modegrill is bij de "grijze ratten"
Kusje
Jouw pa is een van de goeien, die mag blijven :-)quote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik zie mijn pa (59 jaar oud) bijna nooit als ik bij mijn ouders langs ga, want die is/ zijn hard aan het werk, hij is nu 59 en werkt inmiddels alweer 45 jaar (ja, idd, zo vroeg begon hij te werken, iets met uit een groot gezin van 14 kinderen komen, nul gulden hebben en je ziet maar hoe je geld binnen brengt).
Tel hierbij op dat hij zijn vrije vrijdagmiddag eens in de twee weken koestert en het plaatje is compleet denk ik?
Hij heeft zich z'n hele leven lang de tering gewerkt om mijn (MBO, kom maar op) studie te kunnen betalen en heeft mijn zus de mode academie op gefinancieerd. Dus niet al je grijze ratten zijn over die kam te scheren vriend.
Sterker nog: mijn pa schaamt zich nu omdat ik op mijn 29e VEEL MEER verdien dan hij, terwijl hij daarvoor gezorgd heeft.
Gekke wereld hè?
Ik ga op het terras zitten, m'n pa sms'en hoeveel ik van hem hou
PS: naast het ploeteren voor "de baas" heeft hij ook nog eens de moeite genomen om 2 kinderen fatsoenlijk op te voeden, te kleden en van onze moeder te houden i.p.v. te scheiden, wat in 99% van de gevallen toch een modegrill is bij de "grijze ratten"
Kusje
quote:di 20 okt 2009, 13:15
Lijkwagen voor hippies
AMSTERDAM - De 54-jarige Matthew Shuter denkt een gat in de markt te hebben gevonden met zijn lijkwagen voor hippies. Nu de Woodstock-generatie aan het uitsterven is, is de behoefte aan een retrobegrafenis des te groter, denkt de Brit.
Please Wait ...
Daarom kocht hij een Daimler uit 1989 en liet deze beschilderen met bonte kleuren. "De babyboomers, of zeg maar de Woodstock-generatie, hadden een kleurrijk leven. Die willen niet in een zwarte vierkante auto begraven worden".
Wees blij man, dan heb je twee jaar extra om je pensioengat nog een beetje te dichten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef kensei het volgende:
Dit geniale topic verdient meer roem, nu weer actueel door de AOW leeftijds verhoging.
Door die klote babyboomers moet ik dus nu tot mijn 67e gaan werken
Veels te kleine wagen dat, daar passen toch lang niet alle babyboomers in!quote:
stuk voor stuk welquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Veels te kleine wagen dat, daar passen toch lang niet alle babyboomers in!![]()
Het zal er op neer komen dat de tweede schijf wordt gelijk getrokkenquote:za 24 okt 2009, 05:30 | 294 reacties | lees voor
VVD: Dit is mensen driedubbel pakken
PvdA houdt vast aan ouderentax
Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG - Tot grote ergernis van de VVD wordt de ouderenbelasting in 2011 gewoon ingevoerd. De verhoging van de aow-leeftijd naar 67 jaar verandert niets aan het voornemen van de coalitie om ouderen met een aanvullend pensioen vanaf 18.000 euro per jaar mee te laten betalen aan hun eigen aow, stelt PvdA-Kamerlid Samsom. "Dit is weer echt de oude PvdA", reageert VVD-Kamerlid Weekers. "Mensen driedubbel pakken."
Samsom wijst erop dat de ouderenbelasting ('Bosbelasting') al in het regeerakkoord is afgesproken. "Het was de eerste maatregel om de toekomst van de verzorgingsstaat veilig te stellen", zegt hij. Daarnaast is volgens hem verhoging van de aow-leeftijd naar 67 jaar noodzakelijk. De PvdA zal ook nog verdere ingrepen in de hypotheekrenteaftrek bepleiten. VVD'er Weekers heeft geen goed woord over voor de handhaving van de ouderenbelasting. "De groep die iets meer verdient, wordt heel zwaar belast. Als je straks langer hebt doorgewerkt, terwijl je altijd al veel belasting hebt betaald, mag je nog eens fors meer in de schatkist storten. Daarmee pakt de PvdA je driedubbel", stelt Weekers Kritiek op de PvdA is er ook van de SP.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
Mooie OP, 3 jaar oud en nog steeds actueel
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |