lol, er wordt toch pertinent vanuit gegaan dat het bestaan van buitenaards leven stil wordt gehouden door overheid?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dit is iets waar je ff wat dieper over moet nadenken.
stel er is een beschaving met een technologie die een energie vorm gebruikt die vele malen goedkoper en beter is dan onze olie.
wij maken contact en mogen die technologie overnemen. wat denk je dat er bebeurt met onze op olie gebaseerde economie?
de energie sector is de grootste sector op aarde.
en dit is maar 1 voorbeeld.
de paralel met 9/11 warr je maar over door blijft gaan, is dat je de overheid ( en dan speciaal die van de vs niet zomaar op haar woord kan geloven. denk aan irak en de wmd's
robertson panel ,enz,enz
het is allemaal wat ingewikkelder dan je op het eerste gezicht denkt
![]()
beter dan lekker naief zijn, en alles voor zoete koek slikkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, er wordt toch pertinent vanuit gegaan dat het bestaan van buitenaards leven stil wordt gehouden door overheid?
De gemene stoute overheid houdt het goedaardige buitenaards leven in de doofpot.
Net zoals die gemene stoute overheid vanalles in de doofpot gooit om haar gang te gaan in bv irak.
Net zoals die gemene stoute overheid ons controleert via contrails. En vul alles maar in.
Je spiegelt je eigen ideeen op het buitenaards leven. Het buitenaards leven is goed, de overheid is slecht.
Als je die gedachte eens zou laten varen. Het ljikt mij veel voor de hand liggender dat een goedbedoelend buitenaards ras niet per se via een machthebber (die blijkbaar volgens 'jullie' enkel in eigen belang denkt) ons benaderd, maar dit via andere wegen oplost.
Waarom zou buitenaards leven niet via lenie 't hart ons benaderen? Waarom is het elke keer zo dat wanneer iemand door buitenaards leven wordt benaderd, die persoon door een overheid of overheids instantie (nasa) stil wordt gehouden? Die insteek, dat negatieve naar overheid toe is wat mij betreft veel zeggend. Het blijft in dat wereldje van overheid is slecht en wil controle over ons, de gewone man. Het is precies hetzelfde als wat je tegenkomt in de 9/11, contrail en noem-maar-op TRU discussies. Het is een denk patroon die wat mij betreft veelzeggend is over de gelovers.
Daarbij komt kijken, net als Ronald Reagan zei (die ook in aliens geloofde): if suddenly there was a threat to this world from some other species from another planet outside in the universe. We'd forget all the little local differences that we have between our countries ..."quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dit is iets waar je ff wat dieper over moet nadenken.
stel er is een beschaving met een technologie die een energie vorm gebruikt die vele malen goedkoper en beter is dan onze olie.
wij maken contact en mogen die technologie overnemen. wat denk je dat er bebeurt met onze op olie gebaseerde economie?
de energie sector is de grootste sector op aarde.
en dit is maar 1 voorbeeld.
de paralel met 9/11 warr je maar over door blijft gaan, is dat je de overheid ( en dan speciaal die van de vs niet zomaar op haar woord kan geloven. denk aan irak en de wmd's
robertson panel ,enz,enz
het is allemaal wat ingewikkelder dan je op het eerste gezicht denkt
![]()
Ik durf met je te wedden dat ze bestaan en dat ze ook een keer aan het daglicht zullen komen. Ik hoop dat dat gebeurt zolang ik nog leef. en anders wedden we wel verder in het hiernamaals. Verder zal ik blijven zoeken naar harde bewijzen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:24 schreef Circle het volgende:
Gentlemen, ik heb zojuist de diarree aan posts gezien van het afgelopen kwartier en het wordt me teveel om hierop te reageren (btw: Killaht, leer nou eindelijk eens quoten, dat maakt je post tenminste wat leesbaarder). Ik daag Killaht, huupia34 en Ticker uit om nu eens eindelijk met bewijs te komen, anders dan argumenten als 'de skeppies geloven het nog niet als ze het zien', of van die tante Betje drogredenen zoals 'het is logisch maar misschien dat die buitenaardsen juist wel hele onlogische dingen doen'. Skeppies geloven niets, skeppies vertrouwen op hard bewijs. Filmpjes op internet zijn GEEN hard bewijs. Zou jij veroordeeld willen worden voor iets alleen maar omdat er op internet een filmpje circuleert waarop jij een misdaad begaat ?
Kortom, genoeg over en weer nu, tijd voor concreet bewijs: gepubliceerde onderzoeksrapporten van instituten die we beiden als 'onafhankelijk' erkennen. Geen vage verdachtmakingen, wazige 'als dit dan dat....' redeneringen, maar falsifieerbare theorieen, geteste hypothesen en conclusies/feiten.
Nee, maak zelf maar eens een filmpje voor mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
Zoek op internet het filmpje op van de ufo boven een stad in mexico, 50000 mensen hebben dit gezien. Is ook op het nieuwe in nederland gezien.
Ik zal m zelf ook wel opzoeken, alleen momenteel kan dat niet.
Nou kom maar eens met wat materiaal danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef huupia34 het volgende:
[..]
lekkere denigrerende post ( jij bent net zo goed een skeptische kontkruiper )![]()
er is genoeg beeldmateriaal, door duizenden mensen verzameld
![]()
beetje een onzin post. als er onomstotelijk bewijs was hoeven we in tru niet te discusseren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:24 schreef Circle het volgende:
Gentlemen, ik heb zojuist de diarree aan posts gezien van het afgelopen kwartier en het wordt me teveel om hierop te reageren (btw: Killaht, leer nou eindelijk eens quoten, dat maakt je post tenminste wat leesbaarder). Ik daag Killaht, huupia34 en Ticker uit om nu eens eindelijk met bewijs te komen, anders dan argumenten als 'de skeppies geloven het nog niet als ze het zien', of van die tante Betje drogredenen zoals 'het is logisch maar misschien dat die buitenaardsen juist wel hele onlogische dingen doen'. Skeppies geloven niets, skeppies vertrouwen op hard bewijs. Filmpjes op internet zijn GEEN hard bewijs. Zou jij veroordeeld willen worden voor iets alleen maar omdat er op internet een filmpje circuleert waarop jij een misdaad begaat ?
Kortom, genoeg over en weer nu, tijd voor concreet bewijs: gepubliceerde onderzoeksrapporten van instituten die we beiden als 'onafhankelijk' erkennen. Geen vage verdachtmakingen, wazige 'als dit dan dat....' redeneringen, maar falsifieerbare theorieen, geteste hypothesen en conclusies/feiten.
ben je nou simpel of lijkt het maar zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:35 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou kom maar eens met wat materiaal dan
Dat kan ook wel achterwege gelaten worden, denk je niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef huupia34 het volgende:
ben je nou simpel of lijkt het maar zo.
lees ff zijn posts, en je begrijpt me wel hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dat kan ook wel achterwege gelaten worden, denk je niet?
Nou mooi, ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ben je nou simpel of lijkt het maar zo.
ja, ik ga vanavond ff een ufo filmen in men achtertuin![]()
hoewel er veel beeldmateriaal is, wil nog niet zeggen dat je ze op elk moment van de dag kan filmen
Intresting...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef huupia34 het volgende:
http://www.nicap.org/chrono.htm
check it out : een hoop ufo cases gerangschikt op jaar.
ik heb je net al een reden geven waarom de overheid(lees vs) dat zou doenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, er wordt toch pertinent vanuit gegaan dat het bestaan van buitenaards leven stil wordt gehouden door overheid?
De gemene stoute overheid houdt het goedaardige buitenaards leven in de doofpot.
Net zoals die gemene stoute overheid vanalles in de doofpot gooit om haar gang te gaan in bv irak.
Net zoals die gemene stoute overheid ons controleert via contrails. En vul alles maar in.
Je spiegelt je eigen ideeen op het buitenaards leven. Het buitenaards leven is goed, de overheid is slecht.
Als je die gedachte eens zou laten varen. Het ljikt mij veel voor de hand liggender dat een goedbedoelend buitenaards ras niet per se via een machthebber (die blijkbaar volgens 'jullie' enkel in eigen belang denkt) ons benaderd, maar dit via andere wegen oplost.
Waarom zou buitenaards leven niet via lenie 't hart ons benaderen? Waarom is het elke keer zo dat wanneer iemand door buitenaards leven wordt benaderd, die persoon door een overheid of overheids instantie (nasa) stil wordt gehouden? Die insteek, dat negatieve naar overheid toe is wat mij betreft veel zeggend. Het blijft in dat wereldje van overheid is slecht en wil controle over ons, de gewone man. Het is precies hetzelfde als wat je tegenkomt in de 9/11, contrail en noem-maar-op TRU discussies. Het is een denk patroon die wat mij betreft veelzeggend is over de gelovers.
Dit schilderij is eerder ter sprake gekomen in dit topicquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:17 schreef Keromane het volgende:
[..]
Allegorie in de schilderkunst, Henk van Os kan er prachtig over vertellen.
Religieuze symboliek is in schilderijen uit die tijd heel belangrijk. Wat je ziet is het 'alziend oog' dat niet gezien kan worden. Het mannetje in de verte neemt de plaats in van 'waarnemer'. In het schilderij zijn meer verwijzingen zoals een patroon op het gewaad van de heilige maagd die je elders in de lucht ook weer terugziet.
Nog zoiets, op sommige schilderijen wordt het alziend oog afgebeeld als een oog in een piramidevorm, in de lucht. Een verwijzing naar de heilige drie-eenheid en niet zozeer omdat de schilder triangles heeft zien vliegen..
Een UFO is een niet-geidentificeerd vliegend voorwerp. Op het moment dat het god of engeltjes zijn zijn ze geidentificeerd.
Sowieso wel een goed idee om bij vragen over schilderijen eens te praten met een kunsthistoricus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hier staat een uitleg:
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm
Conclusions:
In the painting named Madonna and Child with the Infant St. John, probably made by Sebastiano Mainardi (school of Ghirlandaio) there are no UFOs. The three little stars under the great Nativity Star are symbols of the triple virginity of Mary (before, during and after the childbirth), The shepherd with the hand on the forehead is similar to many other shepherds in dozens of Nativity or Adoration paintings of the same age; and the lighting cloud, symbol of the God's Glory, comes from the narration of the nativity in the Protogospel of James (chapter 2, 19).
Wombcat heeft het alleen over 1 schilderij. Ben jij je pilletjes vergeten in te nemen vanochtend?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef huupia34 het volgende:
[afbeelding]
en dit is ook een alziend oog zeker![]()
![]()
lol, lees ff je laatste 3 posts terug: kom eens met een filmpje kom eens met een filmpjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wombcat heeft het alleen over 1 schilderij. Ben jij je pilletjes vergeten in te nemen vanochtend?
Voor deze geldt dan: het is misschien een goed idee om te praten met een kunsthistoricus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef huupia34 het volgende:
[afbeelding]
en dit is ook een alziend oog zeker![]()
![]()
*eens is*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:24 schreef Circle het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:32 schreef huupia34 het volgende:
[..]
lol, lees ff je laatste 3 posts terug: kom eens met een filmpje kom eens met een filmpje
kom eens met een filmpje
reageer eert eens op alle punten die wij aandragen
tot zover NEGEER MODE AAN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |