Eugh het is doorgestreept dus niet meer van toepassing? Ik heb er alleen enters tussen gezet (stonden naast elkaar) en eentje verkleind zodat er niet zo'n frame omheen zit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:34 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ehm NorthenStar, ik zie de plaatjes niet meer na je wijziging? Ben ik de enige? Wel bedankt voor het aanpassen hoor
Misschien zelfs wel op Fokquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:15 schreef Cataclysm_Child het volgende:
Ik heb de meeste inderdaad al eens gezien, zeer opmerkelijk.
Hier een meer aardse verklaring voor (bijna) al deze schilderijen:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:53 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Koppeling Jezus UFO's
Dit topic verwijst er ook naar:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel op Fok
Ufo's op rotstekeningen, oude schilderijen en ande
De vraag is alleen wat je er verder over kan zeggen? Dit is nu een onderwerp waar ik wel eens de interpretatie van een 'scepticus' zou willen horen. Iemand die verstand heeft van oude schilderijen oid.
Goeie idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:06 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hier een meer aardse verklaring voor (bijna) al deze schilderijen:
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_eng.htm
Hoewel ik niet denk dat al de objecten op de voorbeelden in de openingspost UFO's zijn, is wat je schrijft zeker waar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef huupia34 het volgende:
uit deze plaatjes en uit rotschilderingen blijkt dat ufo's niet nieuws zijn maar dat ze altijd al werden waargenomen door de mensen.(heb ook nog been paar mooie op men hd)
Volgens de verslagen van Alexanders eigen schrijvers kreeg hij hulp van UFO's om Tyre in te nemen.quote:
The army of Alexander the Great in 329 BCE, as they were crossing a river into India, saw "two silver shields" in the sky that dove repeatedly on their military columns causing panic. In 322 BCE when Alexander was besieging Tyre in Phoenicia, another "flying shield" moving in triangular formation with small smaller "shields" approached. Supposedly the larger object shot beams of light at the city shattering its walls and other defenses. Alexander's army quickly took advantage of the situation and seized the city. The objects then departed.
Answers.com
helaas kan ik niet alles na lezen, maar ook de auteur daar laat zijn eigen fantasie soms de vrij loop om het maar zo op aardse praktijken terug te kunnen sturen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:06 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hier een meer aardse verklaring voor (bijna) al deze schilderijen:
http://www.sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_eng.htm
Ik geloof dat wel, dat mensen dingen die ze zien en niet kennen beschrijven in woorden die ze kennen. Ik wil ergens ook wel geloven dat het hele jezus verhaal te maken heeft met buitenaards leven. Een reeks gebeurtenissen die beschreven worden als goddelijke gebeurtenissen, omdat dat een manier was om het onbekende vorm te geven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef huupia34 het volgende:
uit deze plaatjes en uit rotschilderingen blijkt dat ufo's niet nieuws zijn maar dat ze altijd al werden waargenomen door de mensen.(heb ook nog been paar mooie op men hd)
in de bijbel stikt het ook van de ufo's , je moet ze alleen herkennen, mensen beschrijven een ufo in woorden die ze op dat moment kennen.
in de bijbel wordt vaak gesproken over een wolk of een rokende oven of een vurig paard. dit zijn allemaal beschrijvingen van iets wat ze in de hemel zagen.
lees het verhaal eens van ezechiel , die werd meegenomen in een ufo en bekeek de aarde al vanuit het heelal.
of henoch (ging ook op reis naar de hemel in een "vurig paard"
of het verhaal van mozes waar hij de 10 geboden krijgt . "de heer" verschijnt in een" wolk" boven op een berg.
Ik denk dat je daar toch wat dingen door elkaar haalt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel, dat mensen dingen die ze zien en niet kennen beschrijven in woorden die ze kennen. Ik wil ergens ook wel geloven dat het hele jezus verhaal te maken heeft met buitenaards leven. Een reeks gebeurtenissen die beschreven worden als goddelijke gebeurtenissen, omdat dat een manier was om het onbekende vorm te geven.
Het is vreemd, aan de ene kant wil je eigenlijk niet het christelijke leven leiden wat je ouders en voorouders hebben geleid omdat je dat niet aanstaat en het niet cool is, aan de andere kant zou een invulling hiervoor als buitenaards leven weer interessant zijn, terwijl beiden hetzelfde zijn; als het klopt wat er in de bijbel staat geschreven, en je al het goddelijke veranderd in buitenaards, dan blijft de boodschap en het uiteindelijke oordeel hetzelfde, er komt in beide gevallen een moment van oordeel, in het ene geval sta je voor jezus/god, bij het andere geval sta je voor een paar buitenaardse wezens.
Uit belangstelling: waar wil je heen? Ik heb zelf sowieso zoiets van: die schilders waren niet bij de kruiziging zelf en met schilderijen kun je makkelijk iets manipuleren. Vraag me daarom nog wel af waarom er UFO afbeeldingen worden geschilderd, zonder dat er een media was die de schilders van UFO's (in de trent van aliens) op de hoogte hadden gebracht.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef Circle het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom zijn er zoveel schilderijen met haarscherpe 'UFO-'like afbeeldingen (hoewel: afgezet tegen het totaal aantal schilderijen dat ooit gemaakt is, stelt het ook niet veel voor), terwijl er nog nooit een wetenschappelijk geaccepteerde foto van een UFO is gemaakt ? De kans op een foto van een UFO moet toch vele malen groter zijn dan de kans dat een artiest enkele eeuwen later een gedetailleerd schilderij weet te maken van een christelijke afbeelding, terwijl deze UFO in de bijbel niet wordt genoemd.
Raar he ?
Mwa, stel de goden waren buitenaardse wezens, en de mensen destijds hebben het hele verhaal in hun eigen bewoordingen die ze kennen in de bijbel beschreven, dan veranderd er toch niet veel aan het verhaal opzich? Die buitenaardse wezens hebben ons dan geschapen. Tenminste, dat vertelt het verhaal. Vervang de goden/jezus door de buitenaardse wezens, strip het bijbelse verhaal van alle godsdienst en romantiek, en het verhaal blijft over het algemeen hetzelfde. Wij zijn geschapen door hun, we komen ooit op een punt dat we verantwoording moeten afleggen aan hunnie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch wat dingen door elkaar haalt.
Ik geloof zeker dat de zogenaamde goden, wezens van vlees en bloed waren.
Wat ik alleen niet geloof is dat je je aan de bepaalde "levens code" moet houden om in het hiernamaals te komen.
Met een beetje gezond verstand prik je zo door dat verhaal heen, en is dat alleen gebruikt om de mensen onder de duim te houden. Door wie dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |