Goede tip, al denk ik dat dat wel komt. De vorige keer (was 2e les, voor mij de eerste) was er dus meer tijd voor een voorstelrondje en gisteren weer omdat er nog 2 nieuwe bij waren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef sjak het volgende:
Misschien even aangeven dat je meer oefeningen wilt doen, pm girl. Dat heeft bij mij bij yoga ook wat geholpen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
ja, dat doe je echt vanaf 37 wekenzo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?
Noord Oost graag!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef chacama het volgende:
@ Linda ik zal even gaan blazen.....welke richting moet het op. Alleen oost of ook richting noord.
Fijn dat je baas meewerkt snoopy! Het lijkt me zo moeilijk om die stap te nemen. Iedereen roept dan altijd dat zwangerschap een gezonde ziekte is maar in de praktijk blijkt het toch vaak wel tegen te vallen. Er zijn toch een aantal klachten waar je niet gewoon overheen kunt stappen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:08 schreef snoopy het volgende:
Ik was maandag bij de VK en die vond dat ik minder moest gaan werken![]()
Ik heb veel last van handen, benen, bekken en banden helaas. Tot mijn opluchting vond mijn baas het prima om eens wat uit te proberen qua werkuren. Dus ik ga vanaf morgen een dag thuiswerken. Woensdag en vrijdag naar kantoor en donderdag thuis.
Met de baby is trouwens alles helemaal in orde gelukkig![]()
Tja 5 weken kunnen dan nog heel lang duren....quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
ja, dat doe je echt vanaf 37 wekenzo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef chacama het volgende:
Lekker Mwana. Hoe gaat het met de buikomvang. Begint het al te tonen dat je zwanger bent. Of twijfelen de mensen nog. Hier werd me gevraagd waarom ik nu weer zo dik werd.....en bedankt....
Je leert het zelf ook beter vind ik. Ik werk nu sinds enkele weken therapeutisch (zit dus in de ziektewet).quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef sjak het volgende:
[..]
Fijn dat je baas meewerkt snoopy! Het lijkt me zo moeilijk om die stap te nemen. Iedereen roept dan altijd dat zwangerschap een gezonde ziekte is maar in de praktijk blijkt het toch vaak wel tegen te vallen. Er zijn toch een aantal klachten waar je niet gewoon overheen kunt stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |