Goede tip, al denk ik dat dat wel komt. De vorige keer (was 2e les, voor mij de eerste) was er dus meer tijd voor een voorstelrondje en gisteren weer omdat er nog 2 nieuwe bij waren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef sjak het volgende:
Misschien even aangeven dat je meer oefeningen wilt doen, pm girl. Dat heeft bij mij bij yoga ook wat geholpen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
ja, dat doe je echt vanaf 37 wekenzo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?
Noord Oost graag!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef chacama het volgende:
@ Linda ik zal even gaan blazen.....welke richting moet het op. Alleen oost of ook richting noord.
Fijn dat je baas meewerkt snoopy! Het lijkt me zo moeilijk om die stap te nemen. Iedereen roept dan altijd dat zwangerschap een gezonde ziekte is maar in de praktijk blijkt het toch vaak wel tegen te vallen. Er zijn toch een aantal klachten waar je niet gewoon overheen kunt stappen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:08 schreef snoopy het volgende:
Ik was maandag bij de VK en die vond dat ik minder moest gaan werken![]()
Ik heb veel last van handen, benen, bekken en banden helaas. Tot mijn opluchting vond mijn baas het prima om eens wat uit te proberen qua werkuren. Dus ik ga vanaf morgen een dag thuiswerken. Woensdag en vrijdag naar kantoor en donderdag thuis.
Met de baby is trouwens alles helemaal in orde gelukkig![]()
Tja 5 weken kunnen dan nog heel lang duren....quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
ja, dat doe je echt vanaf 37 wekenzo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef chacama het volgende:
Lekker Mwana. Hoe gaat het met de buikomvang. Begint het al te tonen dat je zwanger bent. Of twijfelen de mensen nog. Hier werd me gevraagd waarom ik nu weer zo dik werd.....en bedankt....
Je leert het zelf ook beter vind ik. Ik werk nu sinds enkele weken therapeutisch (zit dus in de ziektewet).quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef sjak het volgende:
[..]
Fijn dat je baas meewerkt snoopy! Het lijkt me zo moeilijk om die stap te nemen. Iedereen roept dan altijd dat zwangerschap een gezonde ziekte is maar in de praktijk blijkt het toch vaak wel tegen te vallen. Er zijn toch een aantal klachten waar je niet gewoon overheen kunt stappen.
Ik denk dat ik de vk zou bellen, owlet. Gewoon doen als je het niet vertrouwt he!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef owlet het volgende:
Hm, ik begin een beetjete twijfelen over de bewegingen van beebje vandaag.
Zo heel af en toe voel ik wel een klein duwtje, maar hetlijkt zo weinig vergeleken met de afgelopen dagen.
Aan de andere kant ben ik ontzettend druk geweest de hele dag en zo langzamerhand beginnen die bewegingen ook wel vertrouwd te voelen dus wie weet zijn ze me gewoon niet opgevallen.
Mocht ik me toch echt ongerust maken, zou het dan verstandiger zijn om de VK te bellen (maar dan dus wel op het nood (=bevallings)nummer, of zou een ritje langs de HAP beter zijn.
Wat stom dat ik zelfs dáár over twijfel nu zeg![]()
Bij ons worden de kaartjes eerder besteld, de naam en andere gegevens worden na de geboorte ingedrukt. Dus als we twee kaartjes zouden willen, bestel je tweemaal de hoeveelheid waarvan er maar 1 wordt afgerond.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:44 schreef sjak het volgende:
PM-girl, wij hebben gekozen voor een kaartje wat zowel in een meisjes als jongensversie gedrukt kan gaan worden, ze zijn behoorlijk verschillend. |De kaartjes worden pas gedrukt als de baby er is, dus we hoeven niet twee keer de kosten te betalen. We wilden wel van allebei een proefdruk in handen hebben, dus hebben dat dan als enige wel dubbel betaald.
Goed plan! Ik heb toch geen tv, al veel te veel gelezen en mijn nagels zijn gelakt. Ik kan nu dus makkelijk "in mijn weeen duiken".quote:
quote:
Dat is dan inderdaad een heel andere situatie. Jammer eigenlijk. Of vind je dat niet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij ons worden de kaartjes eerder besteld, de naam en andere gegevens worden na de geboorte ingedrukt. Dus als we twee kaartjes zouden willen, bestel je tweemaal de hoeveelheid waarvan er maar 1 wordt afgerond.
Waarschijnlijk gaan we toch voor een unisex kaartje, dus dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een heel andere situatie. Jammer eigenlijk. Of vind je dat niet?
Ik geniet er ook wel van hoor. Maar soms slaat de verveling toe...Ik kan gewoon niet tegen zo'n onduidelijke datum die steeds dichterbij komt maar niets zegt. En tegen weeen die er de hele tijd zijn maar niet doorzetten. En tegen warmte waarvan ze beloofd hadden dat ie weg zou zijn, maar er nog isquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:04 schreef dutchie het volgende:
Sjak, dan schuif je toch gewoon wat spulletjes heen en weer in de babykamer? Heb je toch het gevoel dat je iets doet.
Maar als ik jou was zou ik morgen gewoon lekker een stapel bladen kopen en die heeeel langzaam gaan zitten lezen in de tuin, op de bank of in bed. Geniet er nou maar van!
(eerlijk is eerlijk, ik kon het ook niet.)
Tja, daar zat ik net over na te denken. Ik heb geen nummers van mensen hier. Belana lijkt me niet handig want die doet mee als ik aan het bevallen ben. Ik dacht eigenlijk dat Schanulleke wel kan melden als ik bevallen ben. Of is hij dan zo van de kaart dat hij zelfs Fok! niet meer zou kunnen vinden...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:10 schreef dutchie het volgende:
Goh, mis ik ineens een paar posten over synchroon bevallen.
Toe maar hoor dames, mijn accu is opgeladen. Ik ben er klaar voor!
Sjak, je hebt neem ik aan ook een sms-brigade ingeschakeld? Kunnen het natuurlijk niet hebben dat het ineens stil valt rond jou natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |