abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:09:19 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39530613
Pfff,wat een plakkerige hitte, slechte nacht, resultaat: chagrijnig.

Cattie, ik hoop dat je nu je kindje hebt hoor! Afwachten nu op het goede nieuws!!

Oyo, gefeliciteerd!

Gisteren tweede keer gym. Was een stuk leuker, dan vorige week. Nu was er wel weer het gezeur en geklaag, maar dat wordt vooral vormgegeven door een deelneemster, die constant het hoogste woord voert.
Verder wat onderlinge gesprekjes en er is met de groep gesproken over nt-metingen/puncties ed.
Ben nu wat enthousiaster dan vorige week (maar nu is het 4 weken vakantie, haha).
Vind het wel tegenvallen dat er zo weinig oefeningen gedaan worden. Gisteren wel een flinke tijd aan uitleg van de bevalling besteed, wel leerzaam.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:13:24 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39530638
Misschien even aangeven dat je meer oefeningen wilt doen, pm girl. Dat heeft bij mij bij yoga ook wat geholpen.

Sterkte straks, Belana.

Oja, OyO, gefeliciteerd!
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:33:36 #103
94046 PM-girl
pi_39530812
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef sjak het volgende:
Misschien even aangeven dat je meer oefeningen wilt doen, pm girl. Dat heeft bij mij bij yoga ook wat geholpen.
Goede tip, al denk ik dat dat wel komt. De vorige keer (was 2e les, voor mij de eerste) was er dus meer tijd voor een voorstelrondje en gisteren weer omdat er nog 2 nieuwe bij waren.
Nu was het gelukkig niet zo dat we bewust een half uur konden klagen, nu ging ze vooral uitleggen over hoe de bevalling kon beginnen en vroeg anderen te reageren, die al een kindje hadden. De oefeningen die we deden waren vooral wee-opvangoefeningen en bekkenbodemspieroefeningen.
Meteen vannacht gebruikt toen ik erge buikpijn had en steken, ik begin haast te hopen op blaasontsteking, zodat het overgaat met medicijnen. Ben echter bang dat het er gewoon bij hoort!

Vanmiddag ha bellen voor uitslag.
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:44:06 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39530944
Ik hoop dat Cattie inmiddels bevallen is en anders dat het er nu gauw van komt.

Zelf heb ik goed geslapen, gelukkig kan ik me goed ontspannen en daarom slaap ik makkelijker. Het helpt ook wel als je nog even doucht voordat je gaat slapen. Ik hoop dat ik me nog steeds goed kan ontspannen wanneer de tijd van het bevallen gekomen is....

Ik vind het als een blaasontsteking klinken, PM. Laat het een geruststelling voor je zijn.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:03:21 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531232
PM, ik geloof ook dat je je niet te veel voor moet stellen van die "oefeningen" want dat valt allemaal wel een beetje tegen. Ik had dan dit keer mensendieck en daar is veel aandacht besteed aan uitleg over alle spiergroepen e.d. en dan hier en daar ook wel oefeningen. Verder uitleg over de bevalling zelf, de ontsluitingsfase en de uitdrijvingsfase, ook aan de hand van tekeningen.
Om die reden vond ik de yoga van de vorige keer dus prettiger, daar waren we echt bezig met onszelf en het kindje in de buik, contact maken, ontspannen, ademen, tips hoe weeën op te vangen. Maar vragen om meer oefeningen kan geen kwaad idd.

sjak, ben je alweer goedgekeurd?
stormy waters...
sailin'
pi_39531328
Ik was maandag bij de VK en die vond dat ik minder moest gaan werken
Ik heb veel last van handen, benen, bekken en banden helaas. Tot mijn opluchting vond mijn baas het prima om eens wat uit te proberen qua werkuren. Dus ik ga vanaf morgen een dag thuiswerken. Woensdag en vrijdag naar kantoor en donderdag thuis.
Met de baby is trouwens alles helemaal in orde gelukkig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:09:34 #107
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531347
Mooi zo, Snoep

Zeg Belana.... waar blijft die BB van jou?
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:09:47 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531351
ik zei het net al in het speeltuinbankje snoopy ... moeilijk en ff wennen, maar wel beter voor je denk ik

PV... dat vraag ik me ook iedere minuut af schijnt dat ie wel nog in mijn buk zit gelukkig, dus ik ben hem niet kwijt
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:12:11 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531389
Ik ga ervan uit dat een BB niet opeens verdwijnt!
AnywayzZ... ik ben hier ook een beetje aan het aftellen. En stiekem zenuwappig..
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:13:17 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531421
ja, dat doe je echt vanaf 37 weken zo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?
stormy waters...
sailin'
pi_39531440
Even een vraagje hoe is het met Sugar??

Ow, ik zie net dat ze er gisteren wel was.
Had er al even gemist

[ Bericht 50% gewijzigd door jolene op 05-07-2006 09:20:11 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:15:30 #112
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531468
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
ja, dat doe je echt vanaf 37 weken zo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?

'k ga even douchen..
pi_39531531
Cattie heeft zich in elk geval niet gemeld dus hopelijk is ze in het ziekenhuis nu
pi_39531760
Vandaag bericht dat een collega, die vorige week donderdag met verlof is gegaan, al is bevallen! 3,5 week te vroeg. En ze is de 3e op rij al die al zo vroeg in haar verlof bevalt.
Stiekem hoop ik ook op zo'n scenario....

En wat een ellende die warmte. Ik heb erg aan Cattie gedacht, thuis in die hitte weeën opvangen lijkt me ook niet echt rustig nu. Ik hoop dat het al gedaan is.
Ik heb zelf een afspraak met een vriendin vanavond afgezegd. Ik wist gisteren echt niet waar ik het zoeken moest: op onze slaapkamer van 30 graden (airco werkt niet supersnel) of buiten met 28 graden.... Aan het eind van de avond was ik niet meer te genieten, en dat zal vanavond niet veel beter zijn. Hopelijk is het morgen (vrije dag ) wat afgekoeld...
Eva
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:34:44 #115
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39531800
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef sjak het volgende:

Oja, OyO, gefeliciteerd!
Bedankt allen die ons feliciteerden.
Wordt spannend. Alles gaat gewoon verder goed.
pi_39532104
Ik had gister net bijgelezen toen ik verschrikkelijk nieuws te horen kreeg over een buurvrouw verderop in onze straat. Ze heeft tijdens haar bevalling een epileptische aanval gekregen en hierdoor heeft haar zoontje het niet gered. Vandaag is de begravenis...

Catiie succes!!! Hoop dat het bij jou ondertussen is doorgezet en je niet te lang met weeën hoeft rond te lopen, daar is dit weer niet echt fijn bij.
pi_39532146
Ow Xanthe wat een naar bericht!

Cattie, succes meid!!
♥ Love is Love ♥
pi_39532208
Xanthé wat een naar en ontzettend verdrietig bericht
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:06:22 #119
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39532505
Oh, wat erg Xanthe...
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:21:31 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39532853
Jee Xanthe, wat verdrietig.

Belaan en Sjak, ik denk ook aan jullie hoor. PV aan jou ook. Ik wilde nog meer tikken maar Cas huilt.

Cattie, ik ben heel benieuwd hoe het met je is.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39533098
Wat een afschuwelijk bericht Xanthe! Ik lees te veel ellende de laatste tijd. Kindjes mogen niet doodgaan
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:40:40 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_39533317
Xanthe, wat vreselijk zeg.. idd, te veel van dit soort dingen lately
stormy waters...
sailin'
pi_39533438
Heee.... meldplicht!
Xanthe, wat naar zeg...
Cattie, ik hoop echt dat je nu je kindje vast hebt of in ieder geval al hééééél ver op weg bent!
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:46:27 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39533491
Xanthe wat een verschrikkelijk bericht. En net wat Snoopy zegt. Kindjes mogen niet sterven.

Cattie ik hoop dat je vanacht lekker naar het verkoelende ziekenhuis bent kunnen gaan om daar je kindje op je borst gelegd te krijgen.

Hier gaat het zijn gangetje. Mijn buik begint nu toch echt vorm aan te nemen en in een gewoon t-shirt een beetje te tonen.....:)

Zal volgende week na de 20 weken echo wel weer een nieuwe buik foto maken.

En voor alle LLM'ers.....hier is Zeeland zijn de eerste onweersbuien al actief. Het is nog broeierig maar de verkoeling is in aantocht!!!
pi_39533569
ooo, wat naar Xanthe. En eng...

Chacama: Stuur het deze kant op!
Eva
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:53:45 #126
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39533654
Dankje Dutchie
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:56:15 #127
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39533716
@ Linda ik zal even gaan blazen.....welke richting moet het op. Alleen oost of ook richting noord.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:57:36 #128
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39533740
Hier is het ook aan het stortregenen geweest net! (Zoeterwoude) Dus...er is hoop... (en onze gang is nat omdat m'n man de deur had opengelaten en ik het niet doorhad.... )

Xanthe, wat verschrikkelijk zoiets. Ik wist helemaal niet dat dat kon, dat een kindje daardoor overlijdt. Hoe kan dat nou?
pi_39534146
Normaal als je bekend bent epilepsie dan beval je in het ziekenhuis , zij was hier niet bekend mee en ik meen dat zij gewoon thuis is/zou bevallen. Voordat de ambulance hier terplaatse is ben je toch bijna 10 minuten verder en ik denk dat dat gewoon in dit geval te lang is. Voor zover ik weet kunnen je spieren nl. enorm samen trekken tijdens een aanval en als dit te lang duurt kan ik me voorstellen dat dit negatieve gevolgen kan hebben voor de baby.
(Zijn voor een gedeelte dus slechts speculaties , de buren hebben op het moment erg weinig contact met de "buitenwereld" en willen nu ook echt even rust om dit alles te verwerken.)
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:15:22 #130
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39534266
Bedankt voor je uitleg... misschien dat je het nog uitgelegd krijgt later, maar anders... het is gewoon erg verdrietig, zo'n bericht. Zeker als het zo dichtbij gebeurt ineens he?
pi_39534391
Jeetje Xanthe, dat is ff schrikken zeg..

Ik hoop dat Cattie lekker ligt te genieten van haar kleine wondertje

Hier ook vanmorgen een aardige stortbui.... Ik blaas hem wel jullie kant op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:28:54 #132
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39534780
Oh wat erg Xanthe.

Ik ben weer goedgekeurd, nette bloeddruk, baby ligt nog steeds goed ingedaald. Het heeft hier net ook wat geregend maar helaas geen stortbuien... ik heb wel even lekker alles tegen elkaar opeb gezet in de hoop dat het huis wat gaat afkoelen.
Lekker douchen!
pi_39534842
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef chacama het volgende:
@ Linda ik zal even gaan blazen.....welke richting moet het op. Alleen oost of ook richting noord.
Noord Oost graag!
Het is hier al wel bewolkt, maar nog niet echt regenwolken te zien. En bijna geen zuchtje wind. En een climatcontrol die niet helemaal jofel werkt.....Nat van het zweet dus al.
O en onze waterautomaat is ook al stuk. Gelukkig doet de kraan het nog!

Beebje doet het trouwens goed geloof ik, die vind het allemaal wel best. Zit volgens mij met de voetjes naar beneden, want ik krijg af en toe een flinke trap tegen mijn darmen... En gisteren lag tegen mij aan (maar heel even, veels te warm ) maar toen trapte beebje ook even tegen hem
Eva
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:41:10 #134
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39535231
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:08 schreef snoopy het volgende:
Ik was maandag bij de VK en die vond dat ik minder moest gaan werken
Ik heb veel last van handen, benen, bekken en banden helaas. Tot mijn opluchting vond mijn baas het prima om eens wat uit te proberen qua werkuren. Dus ik ga vanaf morgen een dag thuiswerken. Woensdag en vrijdag naar kantoor en donderdag thuis.
Met de baby is trouwens alles helemaal in orde gelukkig
Fijn dat je baas meewerkt snoopy! Het lijkt me zo moeilijk om die stap te nemen. Iedereen roept dan altijd dat zwangerschap een gezonde ziekte is maar in de praktijk blijkt het toch vaak wel tegen te vallen. Er zijn toch een aantal klachten waar je niet gewoon overheen kunt stappen.
Goed van je dat je het gelijk ter sprake hebt gebracht en dat je deze oplossing hebt gevonden. Nu nog even wennen aan het thuiswerken!
Heerlijk om dan wel te horen dat het met de baby allemaal goed gaat!
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:41:52 #135
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39535251
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
Tja 5 weken kunnen dan nog heel lang duren....
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:43:49 #136
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39535328
Hopelijk is het gelukt, want hier schijnt het zonnetje al weer. Ik zit binnen op kantoor met een glas water voor mijn neus en een stapel met boekhouding.....erg gezellig....hihi
pi_39535439
Sjak, zo te lezen ben je er gewoon klaar voor! Spannend en leuk.
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:27:44 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_39536699
Ik ben ook weer goedgekeurd hoor, ik hoop wel dat dit de laatste keer was dat daar was eigenlijk
prima bloeddruk weer en beebje ligt dan wel met de billen rechts, de rug ligt naar voren en dat is dan weer positief voor de geboorte. En bovendien zei ze, ook als het nu weer met het gezichtje naar boven zou komen, dan is de weg al een keer gebaand door Liam en dan moet het evengoed lukken. Dit was de oudste en meest ervaren vk weer, die kan me altijd heerlijk gerust stellen

Hier nog geen regen gezien hoor (kop noord holland) wel bewolking en dus minder zon, das wel prettig, maar verder erg benauwd. we zullen wel zien, maar ik reken hier niet op die verfrissende bui eigenlijk.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:39:52 #139
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39537089
Ik doe ook voor jouw mijn best om de verkoeling richting Noord-oost te krijgen Belana. En wie weet komt je beebje nu lekker snel naar buiten. Het is nu binnen immers net zo warm als buiten de buik.....helpt misschien een beetje...

oeps. Dan moet ik dus even meer Noordelijk gaan blazen. Komt goed. Ventilator staat al weer anders gericht...

op http://www.meteozeeland.nl/ staat de buien radar, kun je zien of je vandaag nog lekker een verkoelend buitje krijgt...
pi_39537157
Zo, mijn maandelijk rondje vlos is weer achter de rug. Geen nieuws, goed nieuws. Toeter is ineens een stuk omhoog geschoten richting navel (idd), hartje deed tsjoe-tsjoe-tsjoe zoals het hoort te doen.
Volgende week prrrretecho!
info over het al dan niet aanwezig zijn van die ene extra cm weefsel volgt nader

Cattie! Nog ff een foor jau, hoop dat mini reeds op je buik ligt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39537191
Wat erg Xanthe..
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:44:25 #142
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39537223
Lekker Mwana. Hoe gaat het met de buikomvang. Begint het al te tonen dat je zwanger bent. Of twijfelen de mensen nog. Hier werd me gevraagd waarom ik nu weer zo dik werd.....en bedankt....
pi_39537282
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef chacama het volgende:
Lekker Mwana. Hoe gaat het met de buikomvang. Begint het al te tonen dat je zwanger bent. Of twijfelen de mensen nog. Hier werd me gevraagd waarom ik nu weer zo dik werd.....en bedankt....
Tsss, wat een lomperds zijn er ook he
Ik begin idd een puntje te krijgen bij mijn navel. Gezond!

En sjeez, lees dat bericht van Xanthe nu pas, wat erg...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39537323
Oyo van harte gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap en moederschap natuurlijk ook...

Sjak mijn blindedarm zit er nog en het iets rustiger dan afgelopen week. Meestal in de avond dat hij nu nog op gaat spelen maar ik kan op de dag gewoon weer rechtop lopen en opstaan (erg prettig)... Heb juist gisteren begrepen dat je hier dus wel eens de hele zwangerschap last van kan houden (morgen dus nog +/- 18 weken phhhh) maar ik ben volgens de artsen niet de enige. Het schijnt vaker voor te komen.

Cattie ik hoop zo voor je dat je de nacht goed doorgekomen bent met de hitte en dat je beebje al lekker bij je ligt...

Xanthe ik word er helemaal naar van als je bedenkt hoe dat moet zijn voor de ouders...

Hier regende en onweerde het trouwens flink en is het nu MAAR 25 graden dus flink afgekoeld gezien het gisteren achterom in de tuin en in de zon 42 graden was...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:52:00 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39537449
Mibos. Wel vervelend dat je er nog steeds last van hebt. En het is dan wel fijn om te weten dat je niet de enge bent, maar echt helpen zal het niet. Ik hoop voor je dat het eerder dan pas over 18 weken voorbij is. Zal voor je duimen.

Lekker he die verkoeling. Nu maar hopen dat het Noorden (Belena) en Noord-oosten (Linda) ook bereikt worden....

@ Mwana. Ik heb al een aardige buik nu. Het is weer mooi rond (vandaar ook het commentaar waarschijnlijk....t'is net als de betere bierbuik) net als bij Fleur.....misschien toch niet die extra cm, waar hubbie op gemikt heeft...volgende week donderdag weten we meer...
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:21:07 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_39538441
chaca... het heeft geholpen, het regende net en hoewel niet heel veel is het toch een beetje koeler nu
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:23:22 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39538526
Cattie! houd je het nog vol??

sterkte deze dag, als het nog niet helemaal is doorgezet!
ook als het wel is doorgezet btw
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39538556
Heb hier iemand in mijn buik zitten die volgens mij nog even van zijn laatste beetje ruimte geniet voordat het niet meer kan. Zit af en toe te wiebelen op de bank omdat ie zo heen en weer gaat. Indalen moet ie
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:35:58 #149
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39538957
MeNicole...heerlijk om te lezen hoe je dat zo mooi weet de omschrijven. Wie weet is ie zijn weg naar beneden aan het zoeken en heeft nog niet de juiste manier gevonden.....:)
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:49:14 #150
94046 PM-girl
pi_39539401
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef sjak het volgende:

[..]

Fijn dat je baas meewerkt snoopy! Het lijkt me zo moeilijk om die stap te nemen. Iedereen roept dan altijd dat zwangerschap een gezonde ziekte is maar in de praktijk blijkt het toch vaak wel tegen te vallen. Er zijn toch een aantal klachten waar je niet gewoon overheen kunt stappen.
Je leert het zelf ook beter vind ik. Ik werk nu sinds enkele weken therapeutisch (zit dus in de ziektewet).
In het begin wilde ik precies dezelfde uren maken als normaal, maar nu begin ik gewoon om 9 uur en ik zie wel hoe lang ik het vol houdt (mijn collega's jaloers als ik roep: ik stop ermee!)

Zo weer geboortekaartjes bekijken, moeten nu toch eens gaan kiezen!
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:04:56 #151
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39539901
Pfff... ik dacht dat het ging opknappen (het weer) maar het is alweer erg warm... en ik ben niet eens hoogzwanger en heb er al keiveel last van.

Nogmaals extra veel sterkte voor de laatste-loodjes dames....
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:12:28 #152
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_39540144
nanalune en man, gefeliciteerd met Daniel (ben de puntjes kwijt) beetje laat, maar beter laat dan nooit

Cattie ik hoop dat je al je uhh meid in je armen houd
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:46:51 #153
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_39541181
Xanthe, wat een afschuwelijk verhaal... Sterkte...

oYo, gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed gaat.

Cattie, ben benieuwd of je al lekker ligt te kroelen met je beebje...

Die warmte is niet leuk om bij te slapen , hopelijk morgen wat verkoeling. Vanmorgen wakker geworden met op delen van het gezicht en elleboogholtes vervelende jeukende uitslag/bobbeltjes. Zal wel van het zweten komen ofzo .
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:05:21 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39541773
Andrea, klinkt inderdaad als hitte-uitslag. Lekker koel houden en eventueel een beetje after-sun erop. Het liefst met aloe-vera erin omdat dit ook verzacht en de kriebel een beetje weghaalt....

sterkte in elk geval....

En oYo eindelijk denk ook ik eraan.....gefeliciteerd.
pi_39543393
Ik kom hier niet vaak, maar wil Nikky alsnog feliciteren! (de rest natuurlijk ook)

En alle zwangeren en speciaal de LLM heel veel sterkte met deze hitte!
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:19:21 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39544151
Sjak en Jolene, lief dat jullie naar me vragen. Alles gaat wel, de dagen vallen me zwaar met Maria die om half zes wakker wordt en in een nieuwe kamer nog moet wennen. ze wordt eigenlijk de hele nacht alsmaar wakker. Moe dus.

Snoop, goed dat je dat geregeld hebt. Ik zei het toch. Echt goed gedaan.

Cattie, men, ik hoop echt dat je babietje er nu gewoon is hoor! Ben heel benieuwd.

Belana en Sjak: hou vol. Belaantje, met welke termijn beviel je van Liam eigenlijk? Ik vind je zo heerlijk ongeduldig. Ik was veel erger, hoor, echt veel erger, maar moet lachen om je ongeduldige enthousiasme weer nu. En natuurlijk snap ik het ook he-le-maal: wat een hitte en dan zo hoogzwanger als jullie. Bweeeh. Hou vol dus!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_39544161
Vandaag weer een check, bloeddruk was 76!! Hiiieeeehaaaa
Op vakantie zelfs oppassen dat bloeddruk niet te laag wordt, mag dan 1 laten vallen.
Ennieweej, meiden ik hoop dat jullie allemaal snel bevallen in mijn vakantie. We gaan vrijdagavond rijden dus denk niet meer dat ik reageer. Hopelijk niet te warm voor jullie en "zie" jullie over een week of 3 weer!
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 16:21:55 #158
81992 Githa
pi_39544228
Stiekemurd wat een goed nieuws zeg lekker om zo op vakantie te kunnen, geniet ervan en tot over 3 weken
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:42:30 #159
94046 PM-girl
pi_39544950
Net huisarts gebeld, geen blaasontsteking (helaas buikpijn en steken komen dus door zwangerschap....) en voor het maagzuur mag ik idd antagel nemen. Dit laatste is niet op recept neem ik aan, dat zei ze er niet bij.

Even een snel vraagje over geboortekaartjes, kiezen jullie 1 kaartje voor jongen/meisje, of ieder een eigen kaartje? (en dus duurder ivm ongebruikte bestelling).
Hmmm, weten wat je krijgt is financieel dus wel handig!
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:50:33 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_39545186
sugar valt het zo op mijn ongeduld, wat erg en ik hou me nog in Liam kondigde zich 4 dagen voor de uitgerekende datum aan...
kan me voorstellen hoe vermoeiend het voor je is met Maria Liam gaat momenteel of naar de oppas, of naar opa en oma omdat ik het niet meer red idd. sterkte ermee

stiekemurd, wat goed van je bloeddruk en fijne vakantie

PM, fijn dat het geen blaasontsteking is, maar je zit wel mooi met de pijn zo... ik hoop dat het snel overgaat. die antagel wordt ws niet vergoed, net als gaviscon en nog meer van dat soort maagmiddelen, dus die moet je toch zelf betalen en kan je om die reden ws zonder recept halen.

Nou heeft mijn moeder het kaartje gemaakt, maar jongen of meisje, dat zou niet uitmaken. Ik zou iets kiezen wat voor allebei kan
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:56:43 #161
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39545378
Ik weet niet hoe het met de huidige ziektekostenverzekering zit, maar met de vorige (2003) heb i kde Antagel de eerste keer moeten betalen, maar daarna niet meer omdat het om een vervolg recept ging (chronische aandoening van korte duur). Wellicht dat het nu nog steeds van kracht is. Het is in elk geval het informeren bij de huisarts waard. Succes in elk geval.

Stiekemurd een hele fijne vakantie. Hoef je in elk geval niet zo heel erg met zout eten op te letten...

Belana heerlijk dat opa en oma zo voor je klaar staan....

Ik wil de kinderkamer van Fleur rond d'r verjaardag (14 augustus) klaar hebben dan kan ze 3 maanden wennen. Want ze moet uiteindelijk toch echt omhuizen....en d'r speen inleveren....oeps.
pi_39545391
Hm, ik begin een beetjete twijfelen over de bewegingen van beebje vandaag.
Zo heel af en toe voel ik wel een klein duwtje, maar hetlijkt zo weinig vergeleken met de afgelopen dagen.
Aan de andere kant ben ik ontzettend druk geweest de hele dag en zo langzamerhand beginnen die bewegingen ook wel vertrouwd te voelen dus wie weet zijn ze me gewoon niet opgevallen.

Mocht ik me toch echt ongerust maken, zou het dan verstandiger zijn om de VK te bellen (maar dan dus wel op het nood (=bevallings)nummer, of zou een ritje langs de HAP beter zijn.
Wat stom dat ik zelfs dáár over twijfel nu zeg
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:59:15 #163
94046 PM-girl
pi_39545457
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef owlet het volgende:
Hm, ik begin een beetjete twijfelen over de bewegingen van beebje vandaag.
Zo heel af en toe voel ik wel een klein duwtje, maar hetlijkt zo weinig vergeleken met de afgelopen dagen.
Aan de andere kant ben ik ontzettend druk geweest de hele dag en zo langzamerhand beginnen die bewegingen ook wel vertrouwd te voelen dus wie weet zijn ze me gewoon niet opgevallen.

Mocht ik me toch echt ongerust maken, zou het dan verstandiger zijn om de VK te bellen (maar dan dus wel op het nood (=bevallings)nummer, of zou een ritje langs de HAP beter zijn.
Wat stom dat ik zelfs dáár over twijfel nu zeg
Ik denk dat ik de vk zou bellen, owlet. Gewoon doen als je het niet vertrouwt he!

Is die antagel zo duur dan??
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:05:11 #164
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39545647
Owlet, ben je al een uurtje rustig op de bank of bed gaan liggen? Meestal beginnen beebjes dan weer wat te bewegen. En als je het noiet vertrouwd idd de vlos bellen, daar is ze voor. zij kan ook veel beter inschatten wat er aan de hand kan zijn dan een arts bij de HAP.
Ennuh, volgens mij ben jij hier wel het type voor: Probeer contact met je beebje te maken door je hand op je buik te leggen en zachtjes te duwen, loslaten, even wachten en weer duwen,na een paar keer heb je kans dat er terug geduwd wordt. Succes!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:44:53 #165
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39546726
Belana, goedgekeurd Ik zei ook al tegen de VK dat die afspraak volgende week van mij niet hoefde omdat ik wil dat de baby eerder komt, maar ze keek me toen aan met een blik...

Stiekemerd en mwana ook weer alles in orde, wat zijn er v eel mensen naar de VK geweest vandaag zeg. Maar lekker dames, geniet van je vakantie Stiekemerd!

owlet, vk bellen, die is daar voor (bij mij tenminste wel). Ze vindt het ook helemaal niet erg als je daarvoor belt!

PM-girl, wij hebben gekozen voor een kaartje wat zowel in een meisjes als jongensversie gedrukt kan gaan worden, ze zijn behoorlijk verschillend. |De kaartjes worden pas gedrukt als de baby er is, dus we hoeven niet twee keer de kosten te betalen. We wilden wel van allebei een proefdruk in handen hebben, dus hebben dat dan als enige wel dubbel betaald.

Het heeft hier een heeeeeel klein beetje geregend, niet genoeg om af te koelen helaas. Vanmiddag vond ik het zelfs benauwder door de vochtigheid, ik heb zitten zweten. OM half 4 de visite de deur uitgegooid en ik ben toch maar even gaan slapen.

Oja, nog even klagen...we zijn zo dom geweest om bij de verhuizing de kabel tv niet te regelen. NU is sinds gisteren, zonder bericht, onze kabel dus afgesloten. Het gaat nu twee weken duren (max) om weer tv te krijgen...ik baal er zo van... Ik dacht echt dat we alles geregeld hadden, in Amsterdam zal het ook netjes bij elkaar allemaal. Hier moeten we echt alles apart regelen. Gedoe
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:57:35 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39547087
Owlet, als je je ongerust maakt, bellen! Geneer je niet, doe ik ook nooit als ik bel. Zij zijn er voor, zij kunnen eea goed inschatten, en afwachten maar je stiekem tóch ongerust maken is ook niet fijn.

PM, ik wil natuurlijk niet het advies van je huisarts ondermijnen... Maar toen ik voor antagel naar de apotheek ging, werd me verteld dat dat sinds kort níet meer de eerste keuze is bij zwangerschap. Er zou (te) veel magnesium ofzo inzitten. Ik zei toen dat mijn huisarts het enkele maanden eerder nog had voorgeschreven, juíst antagel omdat ik zwanger wilde worden, maar toen werd me verteld dat huisartsen vaak niet over de meest recente bevindingen qua medicijnen beschikken. Ik heb toen Rennie Refluxine gekregen, dat is tegenwoordig de eerste keus. Aldus mijn apotheker.

Sjak, ik hoop voor je dat je niet bij @home zit....

Hier verder geen nieuws, alles wel oké. Ik doe rustig aan....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:54:58 #167
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39548668
Ik wil even klagen. Ik ben mezelf zoooooooo beu. Ik zit constant tegen tranen aan en er hoef maar x te gebeuren en dan lopen ze vrolijk over mijn gezicht. Alles wat mijn hubbie doet vat ik verkeerd op, waardoor ik nog meer over de zeik ga. En ik ben zooooo zoooooo dood en doodmoe dat ik nu hier op de bank zit te klagen terwijl Fleur lekker met d'r vader naar het strand is. Wat ben ik toch voor een k*-moeder. Kan niet eens even een beetje tijd maken voor mijn eigen kleine meid. Stomme stomme zwangerschap....nee zo bedoel ik het niet.....stomme hormonen...
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juli 2006 @ 19:19:06 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39549398
Voor Chacama, Belana, Sugar en alle andere zwangere dames die het kunnen gebruiken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39549437
Chacama

Het gaat weer over en je bent een prima moeder. Je moet nu gewoon even wat tijd voor jezelf nemen!
Eva
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:23:28 #170
144006 chacama
Ondernemend!
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:24:09 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39549526
Och Chacama....
Je zegt dat je een kutmoeder bent omdat je geen tijd kunt maken voor je kind. Maar je hoeft niet álles tegelijkertijd te kunnen. Je zegt zelf al dat je meiske met haar papa weg is. Nou, die komt dan toch niets te kort? Zorg maar lekker goed voor jezelf. En daarmee dus óók voor je dochter en het kindje in je buik. En papa? Ach, die moet maar eea incasseren hoor als volwassen vent.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:24:11 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_39549530
chaca, meiske, wees eens niet zo hard voor jezelf Je moet ff lekker een potje gaan janken en vroeg naar bed en ook proberen overdag te slapen als het kan. soms kunnen ze idd flink dwars zitten die hormonsters
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:46:39 #173
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39549974
Even alles eruit gooien wil soms best wel eens helderheid in je hoofd scheppen. Dan staan alle hormonsters weer even in 't gelid
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39550000
Chaca, dikke !

Hoe zal het met Cattie zijn??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:12:18 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39550686
Je dochter vindt het vast heerlijk, die exclusieve aandacht van haar papa. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Huil jij maar ff lekker uit en vraag je man vanavond om een extra knuffel, je kunt 'm gebruiken!

En ik verveel me

[ Bericht 21% gewijzigd door sjak op 05-07-2006 20:25:00 ]
Lekker douchen!
pi_39551269
Chaca, komt allemaal goed! Hormonen en hitte zijn vast geen goede combi voor een zwangere.

Sjak, je moet ook niks doen met dit weer. Of misschien hoogstens een boekje lezen in de tuin.
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:00:43 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_39552228
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef sjak het volgende:
En ik verveel me
zullen we gaan bevallen sjak?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 5 juli 2006 @ 21:01:54 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39552272
Ja doe es een simultaanbevalling! Wel allebei blijven sms-en enzo he, we willen wel van elke cm op de hoogte blijven want wij vervelen ons natuurlijk ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:03:55 #179
94046 PM-girl
pi_39552348
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:44 schreef sjak het volgende:
PM-girl, wij hebben gekozen voor een kaartje wat zowel in een meisjes als jongensversie gedrukt kan gaan worden, ze zijn behoorlijk verschillend. |De kaartjes worden pas gedrukt als de baby er is, dus we hoeven niet twee keer de kosten te betalen. We wilden wel van allebei een proefdruk in handen hebben, dus hebben dat dan als enige wel dubbel betaald.
Bij ons worden de kaartjes eerder besteld, de naam en andere gegevens worden na de geboorte ingedrukt. Dus als we twee kaartjes zouden willen, bestel je tweemaal de hoeveelheid waarvan er maar 1 wordt afgerond.

Chacama, kop op he. Het is niet makkelijk, maar als je meisje het nu leuk heeft, is het toch goed? Makkelijker gezegd dan gedaan denk ik, maar iedereen hier weet hoe je je kunt voelen.

Momenteel geen maagzuur, dus zolang het wegblijft ga ik niet naar de apotheek, dan zal ik het nog eens vragen als het nodig is.
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:03:59 #180
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552349
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef Belana het volgende:

[..]

Goed plan! Ik heb toch geen tv, al veel te veel gelezen en mijn nagels zijn gelakt. Ik kan nu dus makkelijk "in mijn weeen duiken".
Lekker douchen!
pi_39552356
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef Belana het volgende:
te beginnen over 5 minuten. Kan ik nog even wat te drinken pakken en dan ben ik klaar om het live te volgen
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:04:22 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39552363
Ach Chaca, wat herkenbaar. Lekker laten gaan, je voelt je dan even goed k*t, maar idd de volgende dag maak je gewoon weer een verse stap. Komt goed joh, voel je niet schuldig.

Sjak, dan schuif je toch gewoon wat spulletjes heen en weer in de babykamer? Heb je toch het gevoel dat je iets doet.
Maar als ik jou was zou ik morgen gewoon lekker een stapel bladen kopen en die heeeel langzaam gaan zitten lezen in de tuin, op de bank of in bed. Geniet er nou maar van!
(eerlijk is eerlijk, ik kon het ook niet. )

Cattie, Cattie, Cattie, hoe is het met je en je meisje?
pi_39552409
Voor de zekerheid nog een voor Cattie. Alhoewel ik natuurlijk van harte hoop dat de baby er allaaaaaang is!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:05:37 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552417
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Bij ons worden de kaartjes eerder besteld, de naam en andere gegevens worden na de geboorte ingedrukt. Dus als we twee kaartjes zouden willen, bestel je tweemaal de hoeveelheid waarvan er maar 1 wordt afgerond.
Dat is dan inderdaad een heel andere situatie. Jammer eigenlijk. Of vind je dat niet?
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:10:05 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39552598
Goh, mis ik ineens een paar posten over synchroon bevallen.
Toe maar hoor dames, mijn accu is opgeladen. Ik ben er klaar voor!
Sjak, je hebt neem ik aan ook een sms-brigade ingeschakeld? Kunnen het natuurlijk niet hebben dat het ineens stil valt rond jou natuurlijk.
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:11:02 #186
94046 PM-girl
pi_39552636
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef sjak het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een heel andere situatie. Jammer eigenlijk. Of vind je dat niet?
Waarschijnlijk gaan we toch voor een unisex kaartje, dus dan maakt het niet uit.
Waarschijnlijk kiezen we er een van deze leverancier (of hoe dat dan ook heet)
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:11:23 #187
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552645
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:04 schreef dutchie het volgende:

Sjak, dan schuif je toch gewoon wat spulletjes heen en weer in de babykamer? Heb je toch het gevoel dat je iets doet.
Maar als ik jou was zou ik morgen gewoon lekker een stapel bladen kopen en die heeeel langzaam gaan zitten lezen in de tuin, op de bank of in bed. Geniet er nou maar van!
(eerlijk is eerlijk, ik kon het ook niet. )
Ik geniet er ook wel van hoor. Maar soms slaat de verveling toe...Ik kan gewoon niet tegen zo'n onduidelijke datum die steeds dichterbij komt maar niets zegt. En tegen weeen die er de hele tijd zijn maar niet doorzetten. En tegen warmte waarvan ze beloofd hadden dat ie weg zou zijn, maar er nog is
* sjak houdt van zekerheden en duidelijkheid
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:13:13 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39552708
Sjak Verdonk.
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:14:33 #189
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552740
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:10 schreef dutchie het volgende:
Goh, mis ik ineens een paar posten over synchroon bevallen.
Toe maar hoor dames, mijn accu is opgeladen. Ik ben er klaar voor!
Sjak, je hebt neem ik aan ook een sms-brigade ingeschakeld? Kunnen het natuurlijk niet hebben dat het ineens stil valt rond jou natuurlijk.
Tja, daar zat ik net over na te denken. Ik heb geen nummers van mensen hier. Belana lijkt me niet handig want die doet mee als ik aan het bevallen ben. Ik dacht eigenlijk dat Schanulleke wel kan melden als ik bevallen ben. Of is hij dan zo van de kaart dat hij zelfs Fok! niet meer zou kunnen vinden...
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:15:14 #190
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552757
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:13 schreef dutchie het volgende:
Sjak Verdonk.
Hee Ik denk tenminste na voor ik iets zeg!!!
Lekker douchen!
  Jubileum moderator woensdag 5 juli 2006 @ 21:15:29 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39552767
Je mag mij sms-en hoor als je dat wilt Sjak. Schanul als trotse vader het eerste berichtje laten doen heeft ook wel wat
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:16:40 #192
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552836
Ik denk er nog even over na. Als het nou gaat doorzetten dan roep ik wel als ik iemand z'n nummer wil. In ieder geval bedankt Lois
Lekker douchen!
pi_39552907
Je mag mij ook smssen of msnnen hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:24:51 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39553135
Spuit 11
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:26:18 #195
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39553185
Jullie horen het vast heel erg snel
Ben wel erg benieuwd naar cattie, ik heb veel aan d'r gedacht vandaag. Ik hoop dat we van haar ook snel wat horen.

Ik duik nu eens op bed, lekker boekje lezen!
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:34:23 #196
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39553614
Ik woon vlakbij, dan is het sms-je er vast veel eerder
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:35:09 #197
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39553643
Jij hoort me vast gillen vanuit het ziekenhuis Jelief
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:38:19 #198
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39553784
Ik ga daar wel op de drempel bivakkeren...
pi_39553988
Pfff, geen puf om bij te lezen.
Kindjelief begon net op het moment dat ik toch maar wilde bellen ineens weer druk te bewegen. Heb ook al weer vertrouwd een kwartiertje babyhikjes mogen voelen dus ik ben weer opgelucht.
Als ze nou morgen weer zo rustig is dan ga ik toch maar bellen, maar dit voelde al weer zoals het hoort.
pi_39554047
Gelukkig zit er weer beweging in Owlet. Maar idd gewoon bellen bij ongerustheid. Heb ik bij Morris ook ooit gedaan en ik mocht gelijk naar het ziekenhuis voor een CTG en echo. Was een hele geruststelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')