abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:09:19 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39530613
Pfff,wat een plakkerige hitte, slechte nacht, resultaat: chagrijnig.

Cattie, ik hoop dat je nu je kindje hebt hoor! Afwachten nu op het goede nieuws!!

Oyo, gefeliciteerd!

Gisteren tweede keer gym. Was een stuk leuker, dan vorige week. Nu was er wel weer het gezeur en geklaag, maar dat wordt vooral vormgegeven door een deelneemster, die constant het hoogste woord voert.
Verder wat onderlinge gesprekjes en er is met de groep gesproken over nt-metingen/puncties ed.
Ben nu wat enthousiaster dan vorige week (maar nu is het 4 weken vakantie, haha).
Vind het wel tegenvallen dat er zo weinig oefeningen gedaan worden. Gisteren wel een flinke tijd aan uitleg van de bevalling besteed, wel leerzaam.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:13:24 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39530638
Misschien even aangeven dat je meer oefeningen wilt doen, pm girl. Dat heeft bij mij bij yoga ook wat geholpen.

Sterkte straks, Belana.

Oja, OyO, gefeliciteerd!
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:33:36 #103
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39530812
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef sjak het volgende:
Misschien even aangeven dat je meer oefeningen wilt doen, pm girl. Dat heeft bij mij bij yoga ook wat geholpen.
Goede tip, al denk ik dat dat wel komt. De vorige keer (was 2e les, voor mij de eerste) was er dus meer tijd voor een voorstelrondje en gisteren weer omdat er nog 2 nieuwe bij waren.
Nu was het gelukkig niet zo dat we bewust een half uur konden klagen, nu ging ze vooral uitleggen over hoe de bevalling kon beginnen en vroeg anderen te reageren, die al een kindje hadden. De oefeningen die we deden waren vooral wee-opvangoefeningen en bekkenbodemspieroefeningen.
Meteen vannacht gebruikt toen ik erge buikpijn had en steken, ik begin haast te hopen op blaasontsteking, zodat het overgaat met medicijnen. Ben echter bang dat het er gewoon bij hoort!

Vanmiddag ha bellen voor uitslag.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:44:06 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39530944
Ik hoop dat Cattie inmiddels bevallen is en anders dat het er nu gauw van komt.

Zelf heb ik goed geslapen, gelukkig kan ik me goed ontspannen en daarom slaap ik makkelijker. Het helpt ook wel als je nog even doucht voordat je gaat slapen. Ik hoop dat ik me nog steeds goed kan ontspannen wanneer de tijd van het bevallen gekomen is....

Ik vind het als een blaasontsteking klinken, PM. Laat het een geruststelling voor je zijn.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:03:21 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531232
PM, ik geloof ook dat je je niet te veel voor moet stellen van die "oefeningen" want dat valt allemaal wel een beetje tegen. Ik had dan dit keer mensendieck en daar is veel aandacht besteed aan uitleg over alle spiergroepen e.d. en dan hier en daar ook wel oefeningen. Verder uitleg over de bevalling zelf, de ontsluitingsfase en de uitdrijvingsfase, ook aan de hand van tekeningen.
Om die reden vond ik de yoga van de vorige keer dus prettiger, daar waren we echt bezig met onszelf en het kindje in de buik, contact maken, ontspannen, ademen, tips hoe weeën op te vangen. Maar vragen om meer oefeningen kan geen kwaad idd.

sjak, ben je alweer goedgekeurd?
stormy waters...
sailin'
pi_39531328
Ik was maandag bij de VK en die vond dat ik minder moest gaan werken
Ik heb veel last van handen, benen, bekken en banden helaas. Tot mijn opluchting vond mijn baas het prima om eens wat uit te proberen qua werkuren. Dus ik ga vanaf morgen een dag thuiswerken. Woensdag en vrijdag naar kantoor en donderdag thuis.
Met de baby is trouwens alles helemaal in orde gelukkig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:09:34 #107
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531347
Mooi zo, Snoep

Zeg Belana.... waar blijft die BB van jou?
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:09:47 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531351
ik zei het net al in het speeltuinbankje snoopy ... moeilijk en ff wennen, maar wel beter voor je denk ik

PV... dat vraag ik me ook iedere minuut af schijnt dat ie wel nog in mijn buk zit gelukkig, dus ik ben hem niet kwijt
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:12:11 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531389
Ik ga ervan uit dat een BB niet opeens verdwijnt!
AnywayzZ... ik ben hier ook een beetje aan het aftellen. En stiekem zenuwappig..
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:13:17 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531421
ja, dat doe je echt vanaf 37 weken zo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?
stormy waters...
sailin'
pi_39531440
Even een vraagje hoe is het met Sugar??

Ow, ik zie net dat ze er gisteren wel was.
Had er al even gemist

[ Bericht 50% gewijzigd door jolene op 05-07-2006 09:20:11 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:15:30 #112
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531468
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Belana het volgende:
ja, dat doe je echt vanaf 37 weken zo van, nu MAG ik bevallen, dus laat maar komen. frustrerend dat het dan best nog lang kan duren he?

'k ga even douchen..
pi_39531531
Cattie heeft zich in elk geval niet gemeld dus hopelijk is ze in het ziekenhuis nu
pi_39531760
Vandaag bericht dat een collega, die vorige week donderdag met verlof is gegaan, al is bevallen! 3,5 week te vroeg. En ze is de 3e op rij al die al zo vroeg in haar verlof bevalt.
Stiekem hoop ik ook op zo'n scenario....

En wat een ellende die warmte. Ik heb erg aan Cattie gedacht, thuis in die hitte weeën opvangen lijkt me ook niet echt rustig nu. Ik hoop dat het al gedaan is.
Ik heb zelf een afspraak met een vriendin vanavond afgezegd. Ik wist gisteren echt niet waar ik het zoeken moest: op onze slaapkamer van 30 graden (airco werkt niet supersnel) of buiten met 28 graden.... Aan het eind van de avond was ik niet meer te genieten, en dat zal vanavond niet veel beter zijn. Hopelijk is het morgen (vrije dag ) wat afgekoeld...
Eva
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:34:44 #115
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39531800
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef sjak het volgende:

Oja, OyO, gefeliciteerd!
Bedankt allen die ons feliciteerden.
Wordt spannend. Alles gaat gewoon verder goed.
pi_39532104
Ik had gister net bijgelezen toen ik verschrikkelijk nieuws te horen kreeg over een buurvrouw verderop in onze straat. Ze heeft tijdens haar bevalling een epileptische aanval gekregen en hierdoor heeft haar zoontje het niet gered. Vandaag is de begravenis...

Catiie succes!!! Hoop dat het bij jou ondertussen is doorgezet en je niet te lang met weeën hoeft rond te lopen, daar is dit weer niet echt fijn bij.
pi_39532146
Ow Xanthe wat een naar bericht!

Cattie, succes meid!!
♥ Love is Love ♥
pi_39532208
Xanthé wat een naar en ontzettend verdrietig bericht
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:06:22 #119
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39532505
Oh, wat erg Xanthe...
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:21:31 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39532853
Jee Xanthe, wat verdrietig.

Belaan en Sjak, ik denk ook aan jullie hoor. PV aan jou ook. Ik wilde nog meer tikken maar Cas huilt.

Cattie, ik ben heel benieuwd hoe het met je is.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39533098
Wat een afschuwelijk bericht Xanthe! Ik lees te veel ellende de laatste tijd. Kindjes mogen niet doodgaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:40:40 #122
24188 Belana
kloon van belana
pi_39533317
Xanthe, wat vreselijk zeg.. idd, te veel van dit soort dingen lately
stormy waters...
sailin'
pi_39533438
Heee.... meldplicht!
Xanthe, wat naar zeg...
Cattie, ik hoop echt dat je nu je kindje vast hebt of in ieder geval al hééééél ver op weg bent!
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:46:27 #124
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39533491
Xanthe wat een verschrikkelijk bericht. En net wat Snoopy zegt. Kindjes mogen niet sterven.

Cattie ik hoop dat je vanacht lekker naar het verkoelende ziekenhuis bent kunnen gaan om daar je kindje op je borst gelegd te krijgen.

Hier gaat het zijn gangetje. Mijn buik begint nu toch echt vorm aan te nemen en in een gewoon t-shirt een beetje te tonen.....:)

Zal volgende week na de 20 weken echo wel weer een nieuwe buik foto maken.

En voor alle LLM'ers.....hier is Zeeland zijn de eerste onweersbuien al actief. Het is nog broeierig maar de verkoeling is in aantocht!!!
pi_39533569
ooo, wat naar Xanthe. En eng...

Chacama: Stuur het deze kant op!
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')