Die zogen ook ja...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:42 schreef 3rno het volgende:
(ontopic: ik ben het met je eens, ik werd altijd pissed als er weer 5 bladzijden Joe Carioca of die fakking Hiawatha instond, gebruik dat dan voor een extra Donald verhaal)
Donald powerrrrrrrrrrrrrrrrr!
het was een zwerver, ..met een knapzak. En dan ook nog eens kleiner dan 1 meter zijn...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:05 schreef achterhetspoor het volgende:
Douwe Dabbert was best ok eigenlijk.
Eensch, erg irritant, Douwe is idd het kutst. Derhalve lees / las ik alleen de Donald strips.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het was een zwerver, ..met een knapzak. En dan ook nog eens kleiner dan 1 meter zijn...
De maat was vol toen men ineens begon met wolfje en zijn vriendjes, in plaats van Midas en de Booswigtenklup
Je weet toch wel dat Donald Duck vrij populair is onder hoog opgeleiden? Een x aantal jaren geleden stond er zelfs een personeelsadvertentie in de Donald Duck...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:42 schreef 3rno het volgende:
Beetje laat klaag-topic he? Kom hiermee op het moment dat je 'm leest, please!?
God ja, wolfje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het was een zwerver, ..met een knapzak. En dan ook nog eens kleiner dan 1 meter zijn...
De maat was vol toen men ineens begon met wolfje en zijn vriendjes, in plaats van Midas en de Booswigtenklup
We kunnen niet allemaal zoals jij de Chick gaan "lezen".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
volwassen "mannen" die de Donald Duck lezen
Echte bikkels lezen zelfs nog Donald Duck als ze een incontinentieluier volpoepen en niet meer weten wat ze een half uur geleden hebben gegeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
volwassen "mannen" die GTA / Super Mario / Zelda / Weetivkeelwat spelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
pfff, GTA is voor mietjes. Ik speel Barbie Horseback Adventures. Das gangstah!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
volwassen "mannen" die GTA / Super Mario / Zelda / Weetivkeelwat spelen
1981quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
Ja, so, Donald Duckquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |