Naar Tristan da Cunha?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:43 schreef broer het volgende:
Of had ik moeten zeggen: "Als je niet alleen op vakantie wilt, wil ik wel mee"?
Ja, dat zijn wel de dingen waarvoor je een slowchat van driehonderd posts doorleest...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Het spannendste van de dag was dat k_man dacht dat ik minstens 50 was
Als ik wist waar dat lag, kon ik ja of nee zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef wyccie het volgende:
Naar Tristan da Cunha?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Ja, dat zijn wel de dingen waarvoor je een slowchat van driehonderd posts doorleest...
Heb je geen atlas of wereldkaart?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Als ik wist waar dat lag, kon ik ja of nee zeggen.
Jawel. Maar ik heb daarnaast ook een overmaat aan luiheid. Helaas.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Heb je geen atlas of wereldkaart?
Echt The edge of the world dus.quote:(het is het meest afgelegen bewoonde eiland ter wereld)
Erg aanlokkelijk, zulke exotische vakantiebestemmingen. Maar met mijn beperkte reiservaring moest ik eerst mijn eigen land en mijn eigen werelddeel maar eens ontdekken. Daar kon ik de komende tijd nog wel eens druk genoeg mee zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Echt The edge of the world dus.
Ik heb net in je fotoboek gegluurd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Daar is het voorquote:
Geen ideequote:Welke reden denk je dat dat had?
Ooh.... eh... natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:43 schreef Augustina het volgende:
[..]
Je herinnert je eigen gegluur niet meer in mijn fotoboek?![]()
Ik heb gewoon weinig te vertellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ooh.... eh... natuurlijk wel.
Meteen nog maar even gluurt![]()
Maar bij jou is er niet zo veel te zien.
Eerder weinig te laten zien, want je praat hier ruimschoots mee.quote:
Dat is in het geheel niet nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt dan mijn nieuwsgierigheid wel groeit, nu he.
Ik doe wel vaker dingen die niet nodig zijnquote:
Dat dacht ik wel. Ach, misschien op een toekomstige TTK-meet (die erg in de toekomst is, want ik meet nog nietquote:
Maar gaan we dan ook meeten voordat we deel 100 vol hebben?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zullen we afspreken dat we een meet regelen voordat we bij deel 100 zijn?
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef dwerg het volgende:
Ik ben mensenschuw.
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag over je camera....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
En ik heb nog steeds geen antwoord op wanneer Dinand nu seks had met vreemden.
Dan moet je verdomd snel lullen, of erg traag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zullen we afspreken dat we een meet regelen voordat we bij deel 100 zijn?
ik ookquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik ook
Alleen ik ben niet bang
Als ik kan, kom dus waarschijnlijk wel
Jij hoeft ook niet te komen..quote:
Volg de BBQ geurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te komen..
Wij komen wel naar jou toe
Hij is gewoon hartstikke dicht nu. Met dank aan dwerg, zonder wie dit nooit gelukt was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Soms heb ik enorme spijt dat ik in een topic heb gereageerd. Het blijft dan maar in MyAT en 't interesseert me geen bal. Rafaël en Sylvie hebben een zoon!
Het antwoord is reeds gegeven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag over je camera....
kan zijn dat die wel gegeven is, maar het i teveel werk om alles bij te lezen
Zou je het dan nog een keer willen zeggen??quote:
Ik ben van 13 juli t/m 3 augustus niet beschikbaarquote:Ik ben niet mensenschuw en ik ben onbeschikbaar van 20 juli tot 1 september.
Ook geen weekend je weg ofzo met je vriend??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik ga dit jaar niet op vakantie. Ik loop de hele zomer (en langer) stage.
Het rode kruis vaart toch met zo'n boot rond voor dat soort gevallen???quote:
Misschien een keertje een dagje Amsterdam. Maar dat zou ik geen vakantie durven noemenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook geen weekend je weg ofzo met je vriend??
Dat soort gevallen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het rode kruis vaart toch met zo'n boot rond voor dat soort gevallen???
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat jullie wyccie niet zo moeten pesten.
Dat staat er volledig buitenquote:
Ja, de welbekende after dinner dip.quote:
Ik zei dat ik me ervoor schaam om op een forum te vertellen hoe amateuristisch mijn camera is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou je het dan nog een keer willen zeggen??
Alvast veel sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
Denk overigens niet dat ik een spectaculaire vakantie in het verschiet heb, wyccie, ik word geopereerd en lig daardoor een tijdje uit de roulatie.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ga vantevoren stiekem een weekje naar Italië.
Zou het te persoonlijk zijn als ik zou vragen waaraan je geopereerd wordt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me ervoor schaam om op een forum te vertellen hoe amateuristisch mijn camera is.![]()
Denk overigens niet dat ik een spectaculaire vakantie in het verschiet heb, wyccie, ik word geopereerd en lig daardoor een tijdje uit de roulatie.
Zo, dat was wel weer openhartig genoeg.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het te persoonlijk zijn als ik zou vragen waaraan je geopereerd wordt?
quote:
Ja. En het is niet heel dramatisch, hoor, mijn leven staat niet op het spel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het te persoonlijk zijn als ik zou vragen waaraan je geopereerd wordt?
Ik zou wel een keertje Toscane willen bezoeken, hoor van veel mensen dat het er mooi is. Maar misschien is het er te pittoresk voor mij. Ik zou er waarschijnlijk niet te lang kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga trouwens naar Toscane. Vorig jaar ook geweest, en het is er zo fijn.Naar Rome ben ik nog nooit geweest. Lijkt me prachtig, maar meer iets voor in de lente of herfst. Ik vond Florence in de zomer wat teleurstellend.
Dat lijkt me een goed idee. Ik vond het er bloody hot en als arme student konden we ons nou eenmaal niet altijd de zalige grote tè freddo's veroorloven waar we zo naar snakten.quote:
Ik ben niet gewend op vakantie te gaan, omdat mijn ouders daar niet aan deden. Vorig jaar voor het eerst 2 weken Nederland uit, naar Toscane dus. Zelfs voor mij was het er niet te pittoresk. Zo nu en dan heb je wel het idee dat je je in een themapark bevindt, dat het net iets te gestileerd is, te veel Oud en Cultuur. Maar je kunt ook een gebied kiezen waar je lekker in kunt wandelen, fietsen, zwemmen, oid. En de dag erna kun je weer kerkjes en musea af, waar je maar wilt. Zelfs de toren van Pisa viel niet tegen (en hij staat écht scheef!).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zou wel een keertje Toscane willen bezoeken, hoor van veel mensen dat het er mooi is. Maar misschien is het er te pittoresk voor mij. Ik zou er waarschijnlijk niet te lang kunnen zijn.
Rome is weer heel druk en smerig warm, maar wel veel te zien en te doen. Vijf musea op 1 dag was wel iets te veel van het goede.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Ik vond het er bloody hot en als arme student konden we ons nou eenmaal niet altijd de zalige grote tè freddo's veroorloven waar we zo naar snakten.![]()
![]()
Ik dacht altijd dat dat een hoax was!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Zelfs de toren van Pisa viel niet tegen (en hij staat écht scheef!).
Ik was er in januari (niet dit jaar). Weer was lekker, niet te heet, ook zeker niet te koud. En het grote voordeel; nergens wachten, geen rijen, niets!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Ik vond het er bloody hot en als arme student konden we ons nou eenmaal niet altijd de zalige grote tè freddo's veroorloven waar we zo naar snakten.![]()
![]()
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Freddo's weet ik niet. Tè freddo's wel.![]()
Die konden ons niet veroorloven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.
Wat jullie niet konden betalen dan.
Hier hetzelfde. Daarom ben ik in mijn hele leven nog maar 6 keer op vakantie geweest (waaronder 4 keer naar familie, en 1 keer met school naar Rome).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben niet gewend op vakantie te gaan, omdat mijn ouders daar niet aan deden.tegen (en hij staat écht scheef!).
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef LXIV het volgende:
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.
Wat jullie niet konden betalen dan.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om geld uit te geven aan ijsjes. Mag ik jullie jaloers maken met [afbeelding]?
![]()
Nee, vandaag heeft mijn liefste moeder gewokt en we hebben met stokjes gegeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is voor jou:
[afbeelding]
(Heb je vandaag ook geed?)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, vandaag heeft mijn liefste moeder gewokt en we hebben met stokjes gegeten.
Alvast veel sterkte en succes met de operatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me ervoor schaam om op een forum te vertellen hoe amateuristisch mijn camera is.![]()
Ik BBQ niet áltijd, maar meestal wel een paar dagen achter elkaar. En jullie hebben altijd het geluk/de pech dat jullie precies vragen of ik ga BBQ'en als het ook daadwerkelijk zo is. Meestal dan, vandaag is een uitzondering.quote:
Allebei!quote:Ik zat trouwens te twijfelen tussen de perenijsjes van Festini of deze Haägen Dazs ijsjes. De volgende keer neem ik peer.
Als ik twijfel neem ik meestal beide...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij wel de échte Erik?
Ik zat trouwens te twijfelen tussen de perenijsjes van Festini of deze Haägen Dazs ijsjes. De volgende keer neem ik peer.
Wat voor een?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb ook een Panasonic trouwens...
Wordt je daaraan geopereerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aardbeien.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aardbeien. En de katten liggen voor pampus op het balkon. Het leven is mooi.![]()
[afbeelding]
Sorry. Het moet natuurlijk "Word t . je daaraan geopereerd" zijn !quote:
Wat een schatje. En wat voor camera heb jij?quote:
Tijdens het wandelen? Sleep je hem over de grond of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn hond tijdens het wandelen.
quote:
Ikzelf heb er geen, maar de compact van mijn ouders is een panasonic DMC-LC33quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een schatje. En wat voor camera heb jij?
Ik nam een fotopauze. En hij een "nu kan ik tenminste eens rustig aan mijn stok kluiven, rotbaasje"-pauze.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen? Sleep je hem over de grond of zo?![]()
Jij bent een flauwe-grapjesmachine vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef LXIV het volgende:
Tijdens het wandelen? Sleep je hem over de grond of zo?![]()
Zolang het gratis is...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
HoiIk heb nu niet alleen gratis eten (en echt alles is gratis, van frisdrank tot warm eten), maar ook een kamer voor 6 weken. Gratis. Ik wilde die kamer maar een paar nachtjes, maar dat kon niet
Wat ga je doen met die kamer? Ik neem aan dat je toch liever thuis de sink gaat shinen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
HoiIk heb nu niet alleen gratis eten (en echt alles is gratis, van frisdrank tot warm eten), maar ook een kamer voor 6 weken. Gratis. Ik wilde die kamer maar een paar nachtjes, maar dat kon niet
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je bent bij je ouders gaan wonen?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
ik word geopereerd ...
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
De vriezer is niet groot genoeg voor 2 pakken ijs. Er staat nog vlees van de BBQ van vorig jaar in.
Ik ook, en kiwi's. En ik heb net ook een mango-kipmaaltijdsalade met sinaasappeldressing gehad. (Dat laatste was een beetje zurig)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aardbeien.
Eh, volgens plan 1 nachtdienst per week in het ziekenhuis doen en alleen dan daar slapen. Dus 6 dagen per week wordt mijn kamer voor me betaald, maar ben ik er nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat ga je doen met die kamer? Ik neem aan dat je toch liever thuis de sink gaat shinen?![]()
Sorry. Dan zal ik het grapje over de hond van Erik, die nu eens rustig aan zijn stok kan kluiven, maar achterwege laten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij bent een flauwe-grapjesmachine vandaag.
*jaloers*quote:
Je snapt dat ik nu nieuwsgierig ben naar het desbetreffende grapjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sorry. Dan zal ik het grapje over de hond van Erik, die nu eens lekker aan zijn stok kan kluiven, maar achterwege laten.![]()
Hij was nog goedkoop ook, een meloen van 5,2 kg, voor ¤3,45.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef LXIV het volgende:
Sorry. Dan zal ik het grapje over de hond van Erik, die nu eens rustig aan zijn stok kan kluiven, maar achterwege laten.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar nu wil ik die van jou toch ook graag weten..
Nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig.. Zit totaal niet in mijn aard..![]()
Ja, daar zal het waarschijnlijk aan liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Je wordt melig van het warme weer, hè?
Jullie geven wel voorzetten voor open doel hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net de hele buurt bij elkaar gegildPlotselinge hevige kramp in mijn kuit.
Ja idd. JIj zou je moeten schamen !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk ding hoor. Waarom zou je je ervoor schamen? Ik héb er niet eens een.
Tja, ik weet dat AR het wel met iets beters doet. (Koppen, LXIV!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
Leuk ding hoor. Waarom zou je je ervoor schamen? Ik héb er niet eens een.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja idd. JIj zou je moeten schamen !
Wat voor fotocamera heb je? Mijn canon maakt prima filmpjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef wyccie het volgende:
Op mijn fotocamera kan ik ook filmpjes maken.
Ja, om 20.30 begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef dwerg het volgende:
Josie and the pussycats. Op RTL7.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef dwerg het volgende:
Ik heb de DVD, het eerste half uur kijk ik een andere keer wel.
Dat klopt. Het is geen briljante film, maar wel een vermakelijke film. Net als Bad Boys. Ook zo'n film die ik al zes keer heb gezien, maar gerust nog een zevende keer zal kijken. Ah, de reclame is voorbij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Maar die film heb je toch al wel vaker gezien?
Het essentiële verschil tussen een compact en spiegelreflex is niet het aantal functies hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Degelijk ding, maar best groot en zwaar (er gaan 4 penlites in).
Wel veel functies, bijna een spiegelreflex. (Heb ik gehoord)
Ik heb er niet veel verstand van hè?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Het essentiële verschil tussen een compact en spiegelreflex is niet het aantal functies hoor.
Ik ken 'm niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen briljante film, maar wel een vermakelijke film. Net als Bad Boys. Ook zo'n film die ik al zes keer heb gezien, maar gerust nog een zevende keer zal kijken. Ah, de reclame is voorbij.
Ik denk dat hier toch wel een aantal mensen zijn die bijzonder blij zijn dat ze geen Ikea meubels hebben. Ik noem een Do2, Isabeau, k_man zal hier ook wel bij horen. En ik hoor er zeker bijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht: als ik hem in de zon zet en wat laat blingen, dan lijkt het nog wat. Maar hey, ik heb wél een fijne bank van de Ikea.
Ik heb het boek in mijn jeugd gelezen en ik moest gewoon huilen toen ik het uit had. Zo erg vond ik het. (Je snapt, het heeft jaren in mijn top10 gestaan en misschien nu nog wel.)quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Zo. Eindelijk de afgelopen twee dagen maar eens de moed gehad om 'De naam van de roos' uit te lezen. Die bleef me maar aankijken naast het bed. Ik las elke keer één of twee pagina's voor ik ging slapen, en dat schiet niet op met een boek van ruim vijfhonderd pagina's. (Zeker niet als je ook nog eens alleen leest als je niet of nauwelijks gedronken hebt, wat het aantal pagina's in mijn geval ongeveer terugbracht naar één of twee per week.)
Dus nu maar eens de euvele moed gehad om de laatste helft tot me te nemen. Toch stiekem wel een prettig boek. Al zal het niet snel in mijn toptien aller tijden verschijnen.
Ha, DaMart!quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:37 schreef DaMart het volgende:
Laat ik maar even een berichtje plaatsen hier, voordat ik straks nog een heel deel mis!
Goedemorgen trouwens!
Wat las ik, wil jij mod worden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ha, DaMart!
En de rest ook natuurlijk.
Nah, niet echt. Ik zou toch volledig ongeschikt zijnquote:
Waarom is er dan een hele topic over?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Ik zou toch volledig ongeschikt zijn.
Geen idee, het begon er mee dat ik meldde dat bij FOT een mod gezocht werd. Rena lachte mij uit omdat ik "mod wilde worden" (quote:
Ik denk het welquote:Ik heb trouwens een psychologieboek gelezen recentelijk, zou dat mij geschikt maken voor die R&P functie?
Meld je ziek! Ofzo. Of neem lunchpauzequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef DaMart het volgende:
Wind, regen en onweer!
Nu zou ik eigenlijk thuis moeten zijn, om voor de verkoeling alles tegen elkaar open te zetten.
Ik heb alleen eigenlijk niet zoveel met dat forum... behalve dat ik er af en toe lurk of post.quote:
Ik ook niet, en ik vind vaak die verhalen zo veel leeswerkquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen eigenlijk niet zoveel met dat forum... behalve dat ik er af en toe lurk of post.![]()
Weet je of het ook al een beetje deze kant op komt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef DaMart het volgende:
Wind, regen en onweer!
Nu zou ik eigenlijk thuis moeten zijn, om voor de verkoeling alles tegen elkaar open te zetten.
Gesproken als een ware TTK-liefhebber!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
en ik vind vaak die verhalen zo veel leeswerk.
Ja, maar er is een verschil tussen mentale inzinkingsverhalen en ttk-verhalenquote:
Dat het niet in mijn toptien staat, heeft waarschijnlijk vooral met mijn manier van lezen te maken. Over de eerste helft heb ik maanden gedaan. Dan krijgt een boek niet de kans om echt onder je huid te kruipen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:58 schreef Augustina het volgende:
Ik heb het boek in mijn jeugd gelezen en ik moest gewoon huilen toen ik het uit had. Zo erg vond ik het. (Je snapt, het heeft jaren in mijn top10 gestaan en misschien nu nog wel.)
ShowChat #846: Erik met mod ambities. OMG.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Link??
Inderdaad.quote:
Dat klinkt als iets lekkers.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb net de gloeiendhete binnenstad van Groningen doorkruist. Ik zit nu naast de ventilator, met de voeten in een teil koud water en een glas cola met ijs onder handbereik.
Pffff...
Dat klinkt bekend. Vanmorgen om 9.15 trok de wind aan van 2 m/s naar 8 m/s, de temperatuur daalde van 25 naar 22 graden, er viel een plens regen, en om 11 uur was alles weer zoals om 9 uur.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is net een enorme stortbui geweest een kwartier geleden, lekker afkoelen dacht ik dus, maar nu is alles alweer even droog en heet als daarvoor.
Als jij dat niet gezegd had, had ik het wel gedaan! Gewoon praktisch oplossen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef broer het volgende:
Of je snijdt er aan beide kanten een reep af. Heb je je hoogstpersoonlijke Nachtwacht.
Ja, nou je 't zegt. Ze zit er gewoon niet in de buurt bij een.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Isabeau niet zozeer een hekel aan de IKEA had, maar dat zij er gewoon nog nooit was geweest.
Is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Wat vind jij van de IKEA en haar meubels, Lienekien?
Ik vind het allemaal best wel OK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Wat vind jij van de IKEA en haar meubels, Lienekien?
Niet bang zijn!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Is dat een strikvraag?
Nog maar net!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Bestond de IKEA dan al toen jij nog jong was wyccie?![]()
quote:Het bedrijf groeit, en in 1947 begint IKEA meubels te verkopen, die in de buurt van Agunnaryd worden gemaakt. In 1951 schakelt het bedrijf geheel op meubelverkoop over. In de loop van de jaren vijftig ontstaat IKEA zoals we het nu kennen; in 1953 wordt de eerste toonzaal geopend in de plaats Älmhult in het zuiden van Zweden, en een paar jaar later wordt besloten om zelfmontage toe te passen.
Ga uit eten. Ofzo. Gratis, bij iemand aanschuiven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het warm en ik heb honger, maar als ik eten ga maken krijg ik het nóg warmer. Wat een dillemma.
Geen gezonde groenten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vis. Ik denk dat ik dat maar in de pan gooi. En verder niks erbij
En het scheelt hangen boven een warme pan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog wel een blikje bonen. Ik kan het trouwens ook in de magnetron klaarmaken. Scheelt me weer afwas
Ik kreeg het al warm van het afdrogen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Een blikje bonen, opgewarmd in de magnetron. Treurig.
Ik heb internetquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik hop dat je internet hebt, en anders tot morgen Isa
Ja, ik weet het, vandaag op bezoek bij mijn tante geweest. En die heeft een 8 maanden oude babyquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb internet
Maar eigenlijk heb ik niet veel te vertellenBehalve dat een uur met een baby op je armen zitten best vermoeiend is.
Zover ik weet houd ze echt niet van Ikeaquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Isabeau niet zozeer een hekel aan de IKEA had, maar dat zij er gewoon nog nooit was geweest.
Teletekst maakte melding van 33,5 graden in Eelde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
hoi!
Ik weet niet of ik niet van de Ikea hou, dat kan ik pas zeggen als ik er geweest ben
En het is hier overigens bloedheet.
Maar ook erg leuk, niet dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb internet
Maar eigenlijk heb ik niet veel te vertellenBehalve dat een uur met een baby op je armen zitten best vermoeiend is.
Nee, hoor. Alleen een kat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:35 schreef LXIV het volgende:
Heb jij kinderen, Lienekien?
Ze is nog nooit naar de kapper geweest!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi gezichtje inderdaad, maar wel een lelijk kapsel
.
Heb jij eigenlijk een vriend(in)?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef broer het volgende:
Ik heb het wel eens als versiertruc geprobeerd, zo kwijlen. Maar dat werd niet helemaal wat ik ervan hoopte.
Nee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij eigenlijk een vriend(in)?
Wanneer je met zo een kleine door de stad loopt heb je gegarandeerd de aandacht van alle vrouwen. Zeker wanneer je zonder je vriendin bent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef broer het volgende:
Ik heb het wel eens als versiertruc geprobeerd, zo kwijlen. Maar dat werd niet helemaal wat ik ervan hoopte.
En nu zie ik wyccie en Lienekien er toch weer helemaal week van worden. Dus er is wel iets...
Heb ik waarschijnlijk toch iets fout gedaan...
Vroeger werden vrouwen wel geil van baby's?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
Alleen zijn het niet meer de geile, veelbelovende blikken van vroeger, maar eerder blikken van vertedering en goedkeuring.![]()
Nee, vroeger liep ik alleen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger werden vrouwen wel geil van baby's?
Helaas zijn mijn neefjes en nichtjes die leeftijd al ontgroeid. Beetje gemiste kans voor mij, dus. En om er nou eentje te ontvoeren, enkel en alleen voor dat effect, gaat me ook wat ver...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je met zo een kleine door de stad loopt heb je gegarandeerd de aandacht van alle vrouwen. Zeker wanneer je zonder je vriendin bent.![]()
Ach, de geile, veelbelovende blikken heb ik sowieso nooit ontvangen. Dus ik zal ze ook niet missen.quote:Alleen zijn het niet meer de geile, veelbelovende blikken van vroeger, maar eerder blikken van vertedering en goedkeuring.![]()
Ik was er uit mezelf ook nooit opgekomen om een kat in huis te halen.quote:
Ja, ik!quote:
O, is dit sjans?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Broer, je hebt hier wel heel veel sjans!
Dat Lienekien oud is, betekent niet meteen dat ze kwijlend op de foto staat, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wacht op de kwijlfoto.
Al die smachtende vrouwen, zo voor je voeten. En jij ze maar negerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef broer het volgende:
O, is dit sjans?
Dan heb ik dat niet in de gaten en is dát misschien wel het probleem...
Wat ben jij dom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat Lienekien oud is, betekent niet meteen dat ze kwijlend op de foto staat, hoor.
Zoiets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
Een jong hondje wil anders ook nog wel het gewenste effect bewerkstelligen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
Een jong hondje wil anders ook nog wel het gewenste effect bewerkstelligen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:08 schreef broer het volgende:
[..]
Die plaats ik dan wel weer graag.
[afbeelding]
't Is de bedoeling dat je je eigen leermoment creëert.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh... Als dat zo was, had je het wel onderbouwd uitgelegd.
Ik was wel ontzettend blij toen ik van die pony af was. Maar toen stond het inderdaad nog wel schattig. Op die leeftijd kun je veel hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Als klein meisje is zo'n lintje door je vlecht hartstikke leuk, Claudia. Dat wilde ik ook.
Ja, dat is het probleem, zie je? Het bord voor mijn kop houdt leermomenten als deze tegen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
't Is de bedoeling dat je je eigen leermoment creëert.
Lees nou nog eens terug, en focus op de leuke dingen. Goed succes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, zie je? Het bord voor mijn kop houdt leermomenten als deze tegen.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |